16 Kasım 2011 Çarşamba

Yasasin Yemek Yemek !!

Saniyorum ki bizim bu kadar sık seyahat etmemizin yegane sebeplerinden biri yemek yemek ! Daha gidecegimiz destinasyonu belirler belirlemez ilk is "nerede ne yemeli" arastirmalarina basliyoruz.. Cevremizde cok saglam ve rafine damak zevklerine sahip dostlarimiz var.. Onlarin da tavsiyeleri ile secimlerimiz her zaman tatmin edici :)) 

Tabi Italya seyahatlerinde "Serra Yilmaz" tavsiyeleri var ki.. Olayyy !  

Sizi aciktirmak icin degil :)) ama belki ogle yemeginize ilham olmasi icin son Roma seyahatimizdeki keyifli tatlarimiza buyrun.. ;)

Sabah kahvaltisi sonrasi keyifli Roma gunesinden yararlanmak icin kahvemizi Ispanyol Merdivenlerinde yudumladik.. Bu saatlerde Alpcan da sabah uykusu yaparken, gunesle & birbirimizle ask yasadik.. :)

Gune erken baslamak ve surekli hareket halinde olmak sabah kahvaltisi ogle yemegi arasinda mide kazinmasina sebep olur ya.. Iste o anlarda ya sandvic ya da dilim pizza harika bir cozum.. Bizde gunesli bir gunun Villa Borghese ziyareti oncesi dilim pizzalarimizi ve biralarimizi alip mini bir piknik yaptik :)) 

Tabi Italya'da olunca en temel yiyecek Pizza oluyor.. Tercihim ancuez & siyah zeytinli..

Pantheon Roma'da en sevdigimiz meydan.. Ve Restaurante "Di Rienzo" ise muhtesem Pantheon manzarasina seyre dalmak icin en keyifli adreslerin basinda !  

Herkesin icecegi kendine ! Bizim aksam sofralarimizda icecek duzenimiz boyleydi.. :))

Aksam yemegi icin planim Osso Buco yemekti.. Ama "Di Rienzo" nun en neseli ve en kibar seflerinden Salvatore bana cok daha lezzetli bir beef icin garanti verince onun tavsiyesine uydum !  

Yemek sonralari uzun uzun sarap keyfimiz devam etti... hemde ennnn romantiginden... Hazir Alpcan'da sicacik uyurken... ;)

Salvatore'nin et onerisi o kadar lezizdi ki , bir baska aksam yine ayni eti canim sevgilime tattirmak icin kosar adim "Di Rienzo" ya gittik :))

5 Cayi degilde , beyaz sarap &  peynir tabagi zevkimize degmeyin.. Bu seyahatin ennn keyifli anlarini bu goruntu esliginde yasandi !!

Beyaz sarap tercihimizi BAROLO oldu.. Barolo Italyanlar icin "King of Wines" ! Bir kac ay once Italyan bir musterim tavsiye etmisti.. Bizde hemen bu tavsiyeyi degerlendirdik ;)

Sanirim Roma'da olmak mutlaka Alfredo ziyareti gerektirir.. Rezervasyonsuz yer bulmanin imkansiz oldugu bu muhtesem restaurantta dillere destan ve dunyaca unlu "The Original Fettuccine Alfredo" yenmeli..

Daha sonra Alfredo ile ilgili ayri bir post hazirlayacagim , Soz ;)

Sevgiler,
lulu
xxx

8 yorum:

  1. gerçekten hepsi o kadar lezzetli görünüyo ki acıktım ! =) özellikle alfredo muhteşem =) bi de içecek düzeninize bayıldımm ! =)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler Alice :)) Alfredo cok keyifli bir restaurant.. tum duvarlari daha once ziyaret etmis dunya unlulerinin fotolari ile dolu.. Nisantasinda da bir sube aciliyor.. mutlaka denemelisin ;)

    YanıtlaSil
  3. daha 3 ay once Italyadaydim. ama senin harika fotolari gorunce anladim ki benim Italyam gelmis...
    Ispanyol merdivenlerinde Sevgili ile kahve keyfi yapmak istedim simdi;)

    YanıtlaSil
  4. bu arada `herkesin icecegi kendine` fotografi da cok sirin. Alpcan`i cok operim;)

    YanıtlaSil
  5. Gonca'cim tesekkurler :) bence sen bahari bekleyip havalar isinmaya baslayinca bir Roma programi yapmalisin.. Roma'nin meshur firtinali havalari basladi artik :))

    Bizde Alpcan'la seni optuk ! ;)

    YanıtlaSil
  6. yaaa süpersiniz gezi zevkiniz tam bizimkisi gibi benim eşim çok meraklı yemek yemek onun için tam bir keyif. amekika ya her gittiğimizde elimizde bir zagat yemek yerleri ve o yerlerin zagattan aldığı notlar yazıyor. sıradan bakıp yemek yemeğe gidiyoruz . postunu okuyunca bizim gibi bir çift daha dedim!!!:))

    YanıtlaSil
  7. Harika yemekler ve ortam. Icecek duzeninizi cok sevdim, biz de boyleyiz : ) Kahvenin ustundeki yuzuklu parmaklar romantizmi de cok hos bir kare olmus : )

    YanıtlaSil
  8. Tesekkurler Sonsuz Dekorasyon :)) O kadar cok seviyorum ki yeni tatlar , yeni restaurantlar denemeyi.. Gercekten yasasin yemek yemek :)) Amerika seyahati oncesi sanirim senden bir kac oneri alirsam harika olur ;)

    Aylin'cim tesekkurler canim.. Icecek duzenimizi bende cok seviyorum.. Insallah bir cok farkli biberon ile baska seyahat karelerimiz de olacak.. :)

    YanıtlaSil