30 Eylül 2013 Pazartesi

Mutlu Bir Yaz

"Mutlu bir Yaz" di...

Geriye donup bakinca icimi isitan... Guzel tatiller, leziz yemekler, dostlarim, paylasimlar, cogalmalar, meditasyonun olumlu etkileri, keyifli ucak yolculuklari, hayatimin en guzel yasina dedigim mutlu merhaba, Ask, Alpcan, Halat'im ve cok cok daha fazlasi..

Hayat ! Bir kez daha tesekkur ederim.. Dilimden dusurmedigim ve bu yonumle de gurur duydugum koca bir "sukurler olsun" sana...


Yaz en yakin arkadasimin dugunu ile baslamisti.. Dugun ile ilgili daha once detaylica bir post yapmis (buradan gorebilirsiniz) ve Efie'nin hayatimdaki onemini anlatmistim.. Onun kadar ozel ve birlikte oldugumda ozgur hissettigim bir arkadasim oldugu icin gercekten sansliyim.. 

                           

Eze Village.. 

2013 Cote d'Azur seyahatimin en hayal destinasyonu.. Bir hafta sonu sirf yazmak icin bile olsa yeniden gelip konaklamak uzere kendime verdigim sozun ta kendisi.. Gozlerimi bu manzaraya acarak yeni gune uyanmak, keyifle gerinmek ve o ana tam olarak "cennetimden bakarken" demek istiyorum... Amin :)
       

Yaz aylarinda ucmanin keyfi de hep cok tadinda.. Bu kadar cok ucuyor olmam ucus korkumun olmadigini dusundurmesin sakin.. Gayet korkuyorum hatta.. :) Ama bulutlarin uzerinden hizlica ulasilan guzel sehirler ugruna kendimce olumlamalar yapip bir sekilde sakin kalabiliyorum.. Yeter ki yanimda tutabilecegim bir cift el olsun.. :)    
  

Sarap sevgimi bir cogunuz bilirsiniz.. Ucundan kiyisindan anlamaya ve ogrenmeye de calisirim.. Hatta ilk blogger gunlerimden minik bir "sarap sevmek" postum da mevcuttur.. 

Son yillarin en leziz sarabini bu yaz Ask ile ictik.. 

2006 kirmizi Monticchio ! 
Hatirlanasi keyfimiz ugruna mantarin bile evin muzelik degerleri arasinda yerini aldi :)

                     

Yurt disinda yapilan lezzet denemeleri hep titizlikle sectigim restoranlarda gectiginden sonrasi hep hatirlanasi, hep ic cekilesi olur.. Bu baslangic tabagi "her yeni baslangic boyle ici ve disi ayri guzel olsun" niyeti ile yendi.. (Alpcan ile baslayacak yeni yasam donemimize hitafen..)


Eh elbette lezzet denemeleri hep restoranlarda yapilmaz benim hayatimda... Levrek mevsimi boyunca yapilan nefis levrek buglamalari, keyifli sofralarda ne de guzeldiniz :) 


HAPPY 34 !
34 sayisina olan manevi bagliligim dusunulurse, meger bekledigimden cok daha guzel bir yasmissin.. Harika kutlamalar, minik hatirlanasi pastalar ve harika cumlelerin sahibi oldum sayende.. Yeni yasin en degerli hediyesi ise adima ilk kez dikilmis 20 adet fidandi.. :) 



                   Ozlemlere daha kolay katlanabilmek adina kendi dunyamda yarattigim signaklarim vardir benim.. Halat'imi hep saglam saglam baglayip, asinmasin diye ozenle korudugumu bir cogunuz IG sayesinde artik cok iyi biliyorsunuz :)

Halat benimle bu kadar ozdeslesince kendime bu yazin en guzel aksesuarini buldum.. Cok tesekkurler sevgili "Kiel James Patrick" :)


Dunyanin en guzel plajlari, koylari Ege'de kabul ! Ama oyle kalabalik ve oyle cirkin bir pazarlama stratejisi var ki canim ulkemde.. Sirf bu nedenle beni tatil icin kendine cekemiyor.. Ancak Bodrum/Mazi dir beni ikna edebilen.. Sessiz, sakin, gozumu acip deniz suyu ile yuzumu yikayabildigim ve "Gunaydin Hayat" demenin en buyuk hazzini aldigim cennetim.. Cok sukur ki bu yaz da Mazi'siz kalmadim.. :)

               

Alpcan ! 
Bu yaz da tum verdiklerimin karsiligini etrafina mutluluk fiskirtarak geri iade etti.. Yazlik gunleri, ozlem gunleriydi belki ama gecti ve geriye yalnizca onun mutlu oldugu gercegi kaldi.. 


Ve, mutlu yaz kendini huzunlu sonbahar ayinin kollarina birakti.. Sonbahar demek huzun demek cogumuz icin bilirim ama ben illa ki bir cennet bulurum kendime.. 2 x 6 km lik Belgrad yasamim da bu cenneti bulmanin tek sebebidir.. 

Kopruden gecinde sagda ;) 
Orman orasi.. Daha fazlasini tarif edemem.. Gidin, nefes alin, derin derin alin ve mutlaka yavas yavas geri verin !


             Iyi haftalar
              sevgiler 
                 lulu     


14 yorum:

  1. resmen her satırda icime yaşama enerjisi doldurdun. pazartesiye böyle pozitif, böyle hayat dolu postlarla başlamak muhteşem bi his!
    iyiki girmişsin hayatıma Lüflücüm, seviyorum seni ve hep gülücükler saçan kalbini <3

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel bir post olmus gercekten icim acildi <3

    YanıtlaSil
  3. okunası keyifli , hu<ur verici bir yazı .

    YanıtlaSil
  4. seninle bir pazar belgrad hayalim var haberin olsun :))

    ne güzel bir özet olmuş bu ,mutlulugunu ,huzurunu içimde hissettim okurken...

    yeni yaşında çook çook daha güzel şeyler olsun güzel kalp <3

    YanıtlaSil
  5. Lulucumm icimi mutlulukla dolduruyorsun, kendime bakip mutluluk sebepleri yaratmami sagliyorsun❤ iyi ki varsin, iyi ki tanidim seni😘super bir hafta diliyorumm

    YanıtlaSil
  6. Canım harika bir yaz olmuş tek eksik bu yaz hiç biraraya gelememiş olmamız:(Ama bu açığı kış aylarında kapatabiliriz diye düşünüyorum:)Öperim:)

    YanıtlaSil
  7. Cok cok keyifli bir yazi...

    Okurken her satirindan keyif aldim.

    Yazi tekrar yasadim sayende ve duygularini cok guzel aktarmissin.

    Pazartesiyi cumaya çeviren bir yazi.

    Tebrik ediyorum.

    Yaz hic bitmesin

    İgal Biton

    YanıtlaSil
  8. nefis olmuş... Seneye daha güzellerini nasip etsin birlikte olsun :)))))))

    YanıtlaSil
  9. Bence de çok mutlu bir yazdı benim için de çok özeldi önce birlikteliğin ilk ciddi adımı, sonrasında mezuniyetle gelen hayatın ilk adımı vee daha sonrasında uzuuuun mu uzuun bir tatil. Lulucum şimdi bu fotoğraflara bakarken anladım ki ben kalbini hiç göremediğim Eze de bıraktım ben sadece yanndan geçerken bile aynı şeyleri hissettiysem senin neler hissettiğini anlayabiliyorumvcanım benim <3 seni ve Alpicoloyu çok öpüyorum ve hepimize mutlu bir kış diliyorum şimdiden .... Mümkün mü sence?

    YanıtlaSil
  10. Yazı güzel anılarla geride bıraktığın gibi, kışı da güzel anılarla geride bırakmanı dilerim enerjisi güzel insan. Özledim postlarını :)

    YanıtlaSil
  11. ne guze bir post olmus harika cumlelerinle ve guzel fotograflarinla susledigin:) her yil bi oncekinden daha guzel olsun bize daha cok mutluluk getirsin canim! bir de su belgrad olayini ben bu aralar yapariz diyodum ama 1 haftadir hastaliktan burnumuzu kasiyamiyoruz bi duzelelim de kis gelmden yapalim dimi ama:))

    YanıtlaSil
  12. Huzurun, enerjin, keyfin hic bozulmasin.., yasadiklarindan daha fazlasini yeni yasinda gerceklestir Lulucum
    Her mevsimi " Mutlu bir Yaz " gibi gecirmen, bir cift eli hep bulabilmen dilegimle...
    Iyiki tanidim seni, birde gorusebilsek 😘 cok optum

    YanıtlaSil
  13. harika bir post olmuş bu içim açıldı :)

    bloğumda Mudo çanta çekilişim var.. seni de beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2013/10/cekilis-mudo-canta.html

    YanıtlaSil
  14. SAnırım mutluluktan sarhoş oldum :)
    harika kareler

    YanıtlaSil