16 Ocak 2012 Pazartesi

Audrey Hepburn izinde Luzern !


Donald Spoto'nun / Zarafet, Audrey Hepburn'un Hayati kitabini okuyorum bir suredir.. Bir tarafim 2012 yilinin toplam kitap hedefini tutturabilmek icin hizlica bitirmek istiyor, diger tarafim ise kitabim bitmesin diye yavastan aliyor :)

Bu aksam Alpcan kuzusunu anneannesi ile Bursa'da birakip, gozlerim yasli, ellerim Ask'in ellerinde, ruhumu rahatlatmaya calisirken bir taraftan da kitabimi okumaya devam ettim.. Ve Hepburn'un ilk evliligini 50'li yillarin onemli aktorlerinden Mel Ferrer ile herkesten ve herseyden kacarak gizlice Luzern'de yaptigini ogrendim.. 

Aklim hemen 2009 yili Eylul ayina gitti ve Ask'la o guzel Isvicre seyahatimizin Luzern kismini konusup anilarimizi tazeledik.. Acikcasi bu bilgiyi daha once ogrenmedigim icin biraz uzuldum.. Ama, Ask bir sonraki Isvicre seyahatimizde yeniden Luzern'i  ziyaret edip, Hepburn'un gezip gordugu yerleri onun izinde gezip, nikahinin kiyildigi Belediye Binasini mutlaka ziyaret edecegimizi soyledi .. :)) Acaba beni avutup gozyaslarimi dindirmek icin mi soyledi ?? Hic Sanmammmmm :)))) 

Lulu&Ask @ Chapel Bridge
  
Reuss Nehri ve uzerinde bulunan Chapel Bridge (Kapellbrücke

The Chapel Bridge 1333 yilinda tamamen agac kullanilarak yapilmis 204 mt.lik bir kopru ve diagonal bicimde Luzern sehrinin iki yakasini birbirine bagliyor.. Koprunun sonunda 43 mt.lik yuksek bir kule var. Luzern adini google da arattiginizda en cok goreceginiz resim bu kule, yani Water Tower (Wasserturm). 

Musegg Mauer surlarinin kulelerinden birinde cekilmis bir Luzern manzarasi.. 

M.J.'nin Luzern'deki evi.. R.I.P. ;)

Bu guzel ev ise Luzern'de yasarsak bizim olsun diye diledigimiz ev.. Bahcesine ve bahce duzenine bayilmistik..   


Yorgunluk attigimiz anlardan biri.. Evler arasinda cok cici , minik bir meydan..

Luzern hakkinda daha once eglenceli bir tavsiyede bulunmustum.. Merak edenler icin... Buyrun ;)  

Sevgiler,
lulu
xxx





6 yorum:

  1. çok hoş fotoğraflar bende görmek istedim:)
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bende kitaba aynı şekilde davranıyorum, yavaş yavaş sindire sindire okuyorum..Ne güzel bi post olmuş, bir daha giderseniz onun postunu da okumayı çok isterim^^

    YanıtlaSil
  3. Audrey'in hayatini baska bir yazardan okumustum. Cok etkileyici bir hayati var. Roman veya film karakterlerinin yasadigi sehirlere gidip ayakizlerini takip etmek cok guzel. Yine gidin Luzerne, Audrey'in gittigi cafeyi bulmaya calisin, sonra da acaba ne icmistir diye dusunun;)

    PS. Hayalevinizi de cok begendim. Isvicredeki dag evlerini cok seviyorum. Ozellikle de gole tepeden bakanlar favorim!

    YanıtlaSil
  4. @MadamB Fashion Kesinlikle cok gorulesi bir sehir Luzern hatta Lugano sonrasi en guzeli bile diyebilirim :) Umarim gitme sansin olur cnm ;)

    @j.d. Ayni kitabi okuyor olmak sahane ! Insallah yeniden gidip cok daha keyifli bir post yapabilirim :)

    Gonca'cimm, cok hayal ettim orada olmayi, burnu buyuk bir Swiss otelinde kalip, Hepburn gibi giyinmeyi ve onun izinde sehri yeniden gezmeyi.. Insallah gidilecekler listemi hizlica bitirir Luzern'e yeniden gidebilirim canim :)

    YanıtlaSil
  5. Lulucum, bebisinle tez elden kavusun ama arada biraz dinlenmek de lazim, soyle deliksiz bir uyku iyi olacak mesela : ) Audrey i kim sevmez ki, tadini cikara cikara yavasca oku cidden : ) Eminim kotayi cok rahat tutturursun sen : ) Luzern e de Askinla dondugunde umarim super gunesli bir gun olur ve Audrey stilinde rahatca gezer, bizimle paylasmalik resimler cekersin : ) Bursa ve dag nasil gecti, kaydinizmi? Ben Pitti ye gidemedim bu arada, bir dahakine sen de gel birlikte gezelim : )

    YanıtlaSil
  6. Aylin'cim Bursa sahaneydi ama Uludag da inanilmaz bir sis ve kar yagisi vardi.. Ayaklar kara basti ama kayaklar ne yazikki kara degmedi bile.. Arkadaslarimizla sohpet edip donduk.. :( haftaya insallah !! Alpcan icin son 4 gun.. 4 gece sonra yanindayim kuzunun :))

    YanıtlaSil