19 Aralık 2011 Pazartesi

Dubrovnik'te xmas vakti..

Avrupa'da xmas bizde yeni yil vakti yaklastikca sokaklar, caddeler suslenmeye, isiklandirilmaya yani senlenmeye basliyor.. Yillardir Ask'la bir xmas vakti yurt disinda vakit gecirmek istiyoruz ama yogun is temposunda kisa da olsa bir tatil organize etmek ozellikle kis aylarinda cok daha zor oluyor.. Tabi biz her uygun vakti bir tatille taclandirdigimiz icin tam xmas ruhunu yasayamasakta ucundan kiyisindan yakaladigimiz zamanlarda olmadi degil.. :))

2008 yili Dubrovnik kacamagimizdan bir kac xmas goruntusu geldi aklima bugun.. son derece amatorce cekilmis resimler ama keyifliler.. :)

Agac susleme calismalari son derece duzenli ve sistemli bir sekilde yapilirken bizde hemen caprazindaki keyifli kafe'de kahvelerimiz yudumlamistik..

Dubrovnik'te konaklamak icin en cok tercih edilen bolge, Lapad.. Lapad'in girisinde de bu guzel cam agaci konumlanmis..

Gidenler bilir.. Bol bol cesme gormeniz mumkun Dubrovnik'te.. Ozellikle de kale icinde.. Ve hepsi icin minikte olsa suslemeler mutlaka yapilmis..

Bu cam agacinin onunde, arkasinda, saginda, solunda cok eglenmistik ! Arzu & Bulent Erciyes ciftine selam olsun :)))

Dubrovnik kale surlarina Pila kapisindan girdiginizde karsiniza cikan genis caddenin gece gec saatlerdeki sakin, dingin goruntusu.. 

Ama yine de sunu yazmadan gecemeyecegim.. Elime gecen ilk firsatta Roma'da xmas zamanini doyasiya yasamak istiyorum !! Bu hep istedigim bir seydi ama bugun sevgili lila Moonlight 'in harika postu sonrasi daha da siddetle ister oldum :)))    

 Mutlu Pazartesiler !
lulu
xxx



9 yorum:

  1. Canim ya, cok sagol linklemen icin :) insallah bir gun birlikte gezeriz biryerleri xmas suslemeleriyle cevrili. Dubrovnik e hic gitmedim, cok istiyorum :) yorumlarinla mest ettin bugun beni, tekrar tekrar tesekkurler canim :) optum

    YanıtlaSil
  2. xmas ruhuna bayılıyoruuuum ! =) keşke burlarda da bu kadar coşkulu ve masalsı kutlansa.. özellikle almanyaya gitmek istiyorum bir xmas'ta =)

    YanıtlaSil
  3. Son 2 yazimi Dubrovnikte gecirdim. Artik yazlarimin badge ulkesi oldu. Bayiliyorum bu romantik sehre. Yilbasi icin suslenmis isikli hali de cok guzelmis;)

    YanıtlaSil
  4. harika resimler :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. @Lila moonlight Aylin'cim ben tesekkur ederim asil o keyif otesi postlarin icin :) Ben Dubrovnik ve tum sinir komsularini sicakligi gayet yerinde bir Aralik ayinda gezmistim ama bir de yazin gidip gorup denizinin tadini cikartmak istiyorum.. Bu konuda Gonca'nin deneyimlerine basvurabiliriz :)

    @Alice Cok haklisin ! Bir tek Nisantasi ve Bagdat caddesinde susleme yapiliyor olmasi ne fena.. Ozellikle secim zamani yapilan sacmaliklari dusununce insan daha da sinir oluyor.. Bende kesinlikle bi Almanya planliyorum xmas vakti ama cok enteresan birde Strasbourg'dan bahsediyorlar.. Avrupa'nin en iyi xmas pazari orada kuruluyormus..

    @GoNcha GoNcha Eger 2 yaz ust uste orada gecirdiysen sendeki bilgileri dusunemiyorum Gonca'cim :)) Dubrovnik icin tatil plani yaptigimda basini agritirim kesinlikle :))

    @Ayshe Rose Hosgeldin Asyhe ! Tesekkeurlerr :) Bende soyle uzaktan bir goz attim bloguna ama pembe botlarina detayli bakmaya geliyorummm hemen..

    YanıtlaSil
  6. Canımcım ellerine ve ruhuna sağlık , hatırlamış oldum o güzel şehri :))

    YanıtlaSil
  7. Canimmm Ask'immm tesekkur ederim.. Seninle seyahat etmek dunyanin en buyuk keyfi ! nice nice gesmeler bize ;)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel resimler^^ Kocaman ağaçlara öyle çok bayılıyorum ki :D

    YanıtlaSil
  9. Heyy j.d.! Hosgeldin ;) Ne guzel oldu #boomnoel , iyki gelmissin ! Bizim ufaklik Alpcan'in da kendine gore kocamannn bir agaci var.. Onuda gor mutlaka blogda.. Cok alternatif birseyler tasarladik..

    YanıtlaSil