4 Ekim 2011 Salı

Yasasin Tatil Planlamak !

Alpcan bizden farkli bir yolda degil.. Beyfendi dogdugu gunden beri gayet uyumlu bir sekilde seyahat etmeye devam ediyor.. Sanirim hayatimizda yaptigimiz en dogru sey; anne-baba olmaya karar verip, bebegimizi hayatimiza tamamiyle dahil etmek !!  Ekim ayi canim askim ve benim icin tam 13 yildir ayri bir ozel.. Bu yil ise Alpcan'in hayatimizda olmasi acisindan daha da ozel bir haldi o nedenle bu ayin serefine, Kasim ayi basinda olacak kisa bayram tatilimizi hemen degerlendirmeye aldim !




Seyahat etmek kesinlikle bir hayat bicimi.. ayri bir kultur.. Ve biz de bu kulturun hakkini veren mutlu & gezgin bir ciftiz :) Cok sukunn cok gormeyi istedigimiz sehirlerden biri Siena ;)

Simdi bu guzel programi detaylandirip, yapilacaklar listemi cikartip, canim sevgilime sahane bir surpriz armagan edecegim !! Onun benim hayatima kattigi guzelliklere karsilik vermem tabiki mumkun degil ama gozleri taaa iclerinden isildasin bana yeter !!! :) 

Bugun bu mutlu kararimi sizinle hemen paylasmak istedim ! Umarim sizde kendi hayat keyfinize gore super bir secim yapar, kisa tatilinizi dilediginiz gibi gecirebilirsiniz.. ;)

Sevgiler,
lulu
xxx


4 yorum:

  1. Canim arkadasim,en dogru karari vermissiniz. Roma kesinlikle bir asiklar sehri, :-) bir baska bonusunuzda alpcan:-) keyifli big tatil olsun simdiden:-) cagil.

    YanıtlaSil
  2. Harika bir karar, hosgeliyorsunuz : ) Belki buralarda da gorusebiliriz, ortada Siena da yada Roma'da, ben is icin oraya da gidiyorum arada : )

    YanıtlaSil
  3. Balayında gitmiştik kuzum ne yap ne et firenzeye de uğra mucx

    YanıtlaSil
  4. Aylin'cim aslinda Floransa olarak yaptigim rezervasyonumu Roma'ya cevirdim biliyor musun ? neyse gelmeden once yeniden haberlesir mumkunse ortada bir yerde buluruz cnm :) cok sevinirim hemde !! ;)

    :) Stil Direktoru (: !! cok sekersin.. Firenze'yi daha once gorduk bizde ama mutlaka yeniden gorulmesi ve hatta Toskana'ya dogru uzanilmasi gerek diye dusunuyoruz :))

    YanıtlaSil