13 Ekim 2011 Perşembe

"Amsterdam" ! sevene mani olmayalim..

Cevremde o kadar cok arkadasim var ki Amsterdam asigi olan ve sehri defalarca ziyaret eden.. Gerci bir cogu alternatif eglence seceneklerini !!! :)) denemeyi sevdikleri icin bu kadar sIk seyahat ediyorlar ama ne yalan soyleyeyim ben pek sevmiyorum Amsterdam'i.. Daha dogrusu soyle soylemeliyim; her ne kadar cok keyifli ve oldukca eglenceli bir seyahat olsada, cicek pazarlarina, manavlarina, koprulerine, minik evlerine, muhtesem degirmenlerine ve olaganustu leziz peynirlerine bayilmis olsamda, sanirim uzuuun bir sure gormesemde "ahh keske simdi Amsterdam'da olsam" demeyecegim bir destinasyon benim icin... Amsterdam yerine kucuk sirin ve yesil otesi kasabalari Volendam ve Marken yada gercekten cok ufak ve de bir o kadar sirin sehirleri, Lahey ya da Delft'i gormeyi tercih ederim :)

Ama bir onemli seyi soylemeden gecmek istemiyorum !! Hollanda'lilara inanilmaz bir saygi duyuyorum. Hem gordugum en medeni Avrupa sehirlerinden biri olmalari, hemde bu ulkeyi ciddi anlamda elleriyle, tirnaklariyla kazimalarindan dolayi... Dusunun ki; eger deniz seviyesinin altindaki araziler kum setleriyle desteklenmese, ulke topraklarinin neredeyse %40'i sular altinda kalabilir.. Hollandanin %60'lik kismini gormus biri olarak diyebilirim ki; bu ulke bir imkansizi basarmis ve kendilerine bir yasam yaratmis !!  

Buyrun size 2009'Haziran ayinda gerceklestirdigimiz Hollanda seyahatimizden bir kac kare... Ve bu vesile ile seyahatimizin cok neseli gecmesinde buyuk emek sahibi olan sevgili Erva,Kubra,Ozge,Hakan ve Eren'e de selam olsun ;) xxx   



 Ben bu kizlara neseli demem.. Neseli otesi bu fistiklar ! Sevgili Erva & Kubra Karatas...


Henuz dogmamis ama gelecegini yillardir bildigimiz Alpcan'imizin , Ask'imizin A'si :)) 

Nice eglenceli seyahatlere
sevgiler
lulu
xxx





7 yorum:

  1. Lulucumm, her yazinda seyahat zevklerimizin ne kadar uyumlu oldugunu goruyor ve mutlu oluyorum;) Amsterdam benim de favori sehirlerim arasinda degil. ama cok seker Amsterdamda yasayan Holandali arkadaslarimiz var, her gitigimizde cok egleniyoruz. yine de ben tercihimi Laheyden yana kullanmak isterim. Laheyin sakinligi, minik butik ve sanat galerileri bana huzur veriyor. uzun sure yasamak istedigim sehirlerden biri.

    YanıtlaSil
  2. Gonca'cim benimle ayni fikirde olman ne hos ! hakkaten cevremde her yil 2 kez Amsterdam seyahati yapacak kadar bu sehri seven ve beni anlamayan insanlar dolu..

    Ama diyorum ki biz hayati Cupcake tadinda gorenler bi baska keyifli insanlariz :)) xxx

    YanıtlaSil
  3. Helo! I love your style! You have very beautiful pics! I will follow you:)
    Big hug & kiss:)

    http://nikandpic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Ben o Amsterdamsevenlerdenim.Her kafama estikçe gitme şansım olmasa da gördüğüm en güzel Avrupa şehirlerinden biri olduğu kesin.Aynı değirmenin önünde ben de fotoğraf çektirmiştim.Sanırım aynı yani,tıpatıp benzeri başka yoksa :)
    özlem

    YanıtlaSil
  5. Thank you incredibilmente ! You're so sweet.. & l'll follow you too ;)

    Ozlem merhaba.. kesinlikle saygi duyuyorum Amsterdam sevgine :)Degirmen ayni olmali cunku bu en meshur ve tum Hollanda resimlerinde gorunen degirmen ;) Hollanda seyahatimle ilgili daha bir cok resim olacak ileriki postlarimda da ;)

    sevgiler..
    lulu
    xxx

    YanıtlaSil
  6. Lutfiyeeeeee!!

    Bir Hollandali olarak soyleyebilecegim tek sey: "ben de sevmiyoruuuuuuuuum Amsterdam'i". Kucuk Amsterdam tarzi evleri, kanallari idare eder de sehrin normal olmayan kalabaligi beni rahatsiz ediyor.

    Benim en sevdigim yeri Zuid-Limburg bolgesi, ozellikle de Valkenburg, Vaals, Gulpen civarlari. Bir dahaki gelisinde oralari da ziyaret etmeni tavsiye ederim.

    Sevgiler,

    Muberra

    YanıtlaSil
  7. Canimmmm !

    Bak iste aklin yolu bir :))) Bende kesinlikle ayni sekilde kalabaligindan ve biraz da pis bir sehir olmasindan rahatsiz olmustum.. Tabi birde herkesin bayildigi "Red Light District" kismi var ki ona hic girmeyelim.. hala midem bulaniyor !!

    Yeniden Hollanda'da olmak isterim o nedenle bu soyledigin destinasyonlari not ettim.. kesinlikle zevkine guveniyorum :)

    esine ve sana kocaman sevgiler yorumun icinde ayrica tesekkurler!

    lulu
    xxx

    YanıtlaSil