18 Eylül 2011 Pazar

Love Italian Style !

Bir Milano seyahatimi daha tamamladim ! :)

Her ne kadar Alpcan ozlemi beni oldukca zorlamis olsada is hayatimin bu keyifli parcasi icin sukur ediyor ve 3 gunluk hizli is seyahatimde objektifime takilan keyifli anlari hemen sizinle paylasmak istiyorum :) 

Sevgili Vinita ( ki oda sahane bir blogger ! vinitagulersen.blogspot.com ) bizi belkide Italya'da yenebilecek en iyi ve en farkli pizzaci ile tanistirdi..
 
Spontini odun firininda sadece mozzarellali kalin pizza yapiyor!! Nefis Spontini pizzalari da iste bu neseli Italya'nin ellerinden cikiyor.. 

Ve iste lezzetler lezzeti Spontini pizza !

Biraz da Fuar detaylari... Milano Unca fuarinin ziyaretcileri icin hazirladigi dinlenme bolumu.. 

Standlar arasinda kosturmaca halindeki designerlar icin hazirlanan atistirmaliklar bu yil Elma olarak cikti karsimiza..  

Milano Unica fuarinda Ideabiella firmalari ziyaretcilerinin ogle yemegini ozel bir Italyan lokantasinda sunar.. Yemekler ve sunumlar Italyan stilini gercekten yansitmak icin ozenilerek hazirlanir.. 

Peynir tabagi, salata cesitleri ve sebze tabagi sonrasi ana yemek secenekleri ile devam eden yemek, tatli & meyve ile son bulur.. Ben meyvemi sabahlari yemeyi tercih ettigim icin oglen yemeklerinde tatliyi tercih ettim.. Tatli servisimi ise bir Turk'un yapmasi cok hos oldu.. Ufuk, Italya'da hem okuyan hemde calisan cok kaliteli ve terbiyeli bir gencti ! Hunkar restaurantlarinin oglu oldugunu ogrenmekte bizi ayrica mutlu etti..

Sevgiler ve Keyifli Pazarlar ! 

lulu
xxx

6 yorum:

  1. Lulucum, o pizza harika gozukuyor yaa, corba yetmedi bana, pizza da istiyorum :)) guzel yorumlarin icin tesekkuer ederim. Bebegin daha kucukmus, tadini cikar kucuklugun, ben cabuk buyuyunce uzuluyorum, cok tatlilar, bu bebek ve kucuk cocuk halleri hic bitmese keske, o minik ayaklarini hep opebilsek keske :)

    YanıtlaSil
  2. Lulucum, cok mutlu ettin beni, eski postlarima bakmissin. Cok isterim seninle tanismayi, cupcake yahatlari da alalim, seni onun blogundan kesfettim sonucta, evinde kahve icip mor cicilerini gormek isterim, benimkinde de morlar lilalar var tahmin edecegin uzere :) bugun de antika pazari, amazon ve etsy den aldigim bazi cicileri paylastim, ilgini cekerse bakarsin :) martini soda larda kucuk tasimas kolay olur.

    YanıtlaSil
  3. Aylin'cim bir cok blog takip ediyorum ama gercekten cupcakehayatlar ve senin blogun bir baska keyifli.. Insallah Istanbul'a geldiginde tanismaya firsatimiz olur..:) hayata bu kadar keyifle bakabilen ve stil sahibi insanlarin karsima cikiyor olmasi cidden cok buyuk mutluluk benim icin :) Floransa bizim icin cok kıymetli o nedenle eger yolumuz yeniden duserse mutlaka bi kahve icimi de olsa goruselim isterim.. Hem yakisikli oglun ile de tanismak harika olur benim icin de Alpcan icin de !! ;)

    YanıtlaSil
  4. Lulucum, cok isterim, gelirseniz kesin haberim olsun. Ben ptesi sabahi cok erken gelip carsamba oglen donucem, is toplantilarim icin, daha uzun bir gelisimde kesin ayarlayalim, bulusalim : ) Guzel yorumlarin icin cooook tesekkur ederim : )

    YanıtlaSil
  5. pizzanın tarifini bilmek isterdim

    YanıtlaSil
  6. sevgili lezzetnesli bende cok isterdim ama sanirim spontini disinda kimse bilmiyordur ! :))

    YanıtlaSil