5 Nisan 2013 Cuma

Bebekosh

Calismayan, uretmeyen kadinlara ne kadar mesafeliysem, girisimci ruhlu kadinlari da o derece seviyorum.. Sozum sakin anneleri rahatsiz etmesin lakin onlar zaten tum zamanlarin en muhtesem uretimini sonsuz bir fedakarlikla yapiyorlar..

Ailemizde, kuzenimiz sevgili Irem'in Bebekosh'u yeni, yepyeni ve bizi coook mutlu eden bir olusum.. 

Bu olusum kisisel olarak beni de fazlasiyla rahatlatmis durumda cunku cevremde bircok kisiye soz vermek durumunda kaldigim Alpcan'in buyuk 3. yas partisi icin uzerimden ciddi bir yuk attigimi hissediyorum..  Kendimi Irem'in guvenli kollarina birakacagim fikri beni simdiden cok mutlu ediyor.. 

Bebek sekerleri, suslemeler, baby shower partileri, dogum gunu, soz, nisan ve dugun gibi tum ozel organizasyonlarimiza Irem'in kuvvetli tasarim gucu farkli yorumlar katacak buna eminim.. Yillardir yapmayi planladigi ve hayallerini adadigi bu yolda Irem'cigimize sonsuz basarilar diliyorum..

Bebekosh'u urunleri icinden sectigim bir kac ornegi asagida gorebilirsiniz.. Ayrica web sitesi ve sosyal medya uzerinden de takipte kalabilirsiniz..

 Twitter : bebekoshh
Instagram : bebehoshh
web : www.bebekosh.com 

sevgiler
lulu
xxx 
 






 





 



6 yorum:

  1. Harika bir girişim olmuş:)Hemen twitterdan takibe alıp,yorumdan sonra da sitesini talan etmeye gidiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Yeniden anne olmayi hissettiren harika tasarimlar :) Yolu acik olsun Bebekosh'un, basarilar diliyorum <3

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı şeyler var bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten harika şeyler var, çok sevdim! :)
    Burcu
    benhali.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. canım cok haklısın bu konuda...sıte ıse sahane bayıldım :)) 3. yası ıcın sahane organızasyon olacak demekkıı saglıkla ınsallah..emınım muthıs seyler yapılacaktır.ben boyle buyuk org ıcın 1. yapmıstım sanırım 4 veya 5ı bekleyecegım :)) ıyı ce anlaısn dıye kıyamam kuzum 1. yas gunune bakıp anne bu neee dıyor hahhaha :)) ıremı tebrık edıyorum ve bol sans dılıyorum canım

    YanıtlaSil
  6. güzelmiş gerçekten. takibe alalı bir gün gerekir elbet :)

    YanıtlaSil