Öne Çıkan Yayın

PUGLIA - Itria Vadisi

11 Şubat 2013 Pazartesi

PARIS ve ASK

Selam,

Kesin olan bir şey varsa, o da Paris'i her ziyaret ettiğimde hissettiğim en yüksek duygunun AŞK olduğu gerçeği.. Sokaklarında el ele yürürken, tarihine ve sanatına yakın durmaya çalışırken, kafelerinde bir fincan kahve ya da bir kadeh şarap yudumlarken ya da restoranlarında Fransız lezzetlerini bıkmadan ve usanmadan deneyimlerken yanı başımızdaki en değerli duygu mutlaka AŞK oluyor diye düşünüyorum ve bu şehre bu duyguyu çok yakıştırıyorum...

Son Paris seyahatimiz şehri kaplayan bembeyaz karlar ile taçlandığından, bu duyguyu çok daha derinden hissettirdi bize diyebilirim. Karlı Paris sokaklarında yürümek, üşümek, soğuktan titrerken birbirimize çok daha sıkıca sokulmak ve sevdiğimiz restoranların sıcağına sığınmak çok güzeldi, çok melankolikti.. Otel odamızın perdesini araladığımızda bize tatlı tatlı gülümseyen Eiffel de bu havayı daha keyifli bir hale getirdi diyebilirim.

AŞK ve Paris hiç ayrılmayın birbirinizden dilerim..
















29 yorum:

  1. Buram buram aşk kokan bir post olmuş Lülüm:)Aşkınız daim olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Paris' e gidesim geldi :)

    YanıtlaSil
  3. @Gulsah Erol tatlimmm tesekkurler.. Kutlamak izin ozel bir gun olarak hissetmesek bile, 14 Subat haftasina yakissin dedim :)

    YanıtlaSil
  4. @jesmi Paris'e her dem gidesimiz gelir di mi ? kucuk bir yazi tek bir resim yeterli sanirim :)))

    YanıtlaSil
  5. Parisle ilgili yorumuna katılıyorum, öyle bir kere değil ara ara gidip aşk tazelemesi yapmak için bire bir:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. of of of diyorum Lulucum.. şu yoğunluğumdan sıyrılıp nasıl gidesim geldi anlatamam... o kar fonlu yüzük resmine de bayıldım:)) çok orjinal;)
    bu arada ben de attığım makaron kutularından sucluluk hissettim suan en yakın zamanda baslamalııı:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Bu fotograflardan sonra Paris'e gitme istegim artti benimde:) Gercekten tanistigimiza da cok mutlu oldum Lulucum, insallah bol bol gorusme imkanimiz olur bundan sonra:) opuyorum cok

    YanıtlaSil
  8. Canım Aşk dolu bir seyahet olmuş gerçekten bunu bize bile hissettirdim. ahhh ahh umarım bizede nasip olur :) sevgiler Lulucum :)

    YanıtlaSil
  9. Gölge oyunlarınızın hastasıyım Lulular'ın en aşığı :) Ve o karların üzerindeki bir çift yüzük,çok şahane! :) Hep böyle aşkla kalın.Paris kaleniz olsun <3 Mutlu haftalar enerjisi güzel arkadaşım benim <33

    YanıtlaSil
  10. karlar üstündeki yüzüklere benden kocaman bi kalp gelsin <3
    aşkınız meyvesiyle birlikte hep tazecik kalsın lulum!

    YanıtlaSil
  11. bı ben ask yasayamadım su parısla ben barcayla yasadım :)) ama karlar altında ask olabılırdı evet..kar ıcındekı yuzuk varyaaaa ıste o tam ask..bu arada 14 subatta ayhan s. varmıs ama esım yok sınrı oldum mart org. bellı de degıl hala ona gore ızın alıyoruz bız pofff :(( sevgıler

    YanıtlaSil
  12. Lulucum, ne kadar romantik bir yazı olmuş, ellerine sağlık. Ben de Özgür'le 8 Mart'ta gidiyoruz Paris'e. Yazını okuduktan sonra daha da canım çekti :)). Laduree'nin sadece çikolata bölümü oluşturduğunu bilmiyordum, kesin ziyaret edeceğim. Benim de 2 Paris yazım olmuştu, şimdi 3 olacak :)). Yeme içme cenneti olunca ayrı sevgi besliyorum :).

    http://tuzvekarabiber.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. ne guzel gecmis seyahatiniz lulucum,eminim karlar altindada paris guzeldir ama ben once baharda sicakken gormek istiyorum:)) bizde bu ask cagrisimli sehre en kisa zamanda gidicez insallah.bu arada kardan adamdaki yaraticiliginada sasirdim wallahi oraya da romantikligini katmissin ya tebrikler canimm:)))

    YanıtlaSil
  14. Paris benim içinde cok romantik ve en sevdiğim sehirlerden (Londra ile birlikte ) bende 3 kez gittim ve son gidişimde balayım için gittik geçen sene, kesinlikle dünyanın en romantik şehri Lulucum , Laduree kutu biriktirme olayı bende düşünüyorum ama hiç başlamayayım diyorum gaz vermeyin bu çılgınlığa :=)

    YanıtlaSil
  15. Canimm ne guzel ask dolu bir post, bayildim, resimlerin bazilarini IG de de gorup cok begenmistim. Ne kadar yaraticisin, o karda kalp golgesi, yuzuklerin karin uzerinde konumlanmasina bayildim. SGdP benim de en sevdigim bolgesi Paris in, nasil Parisim geldi anlatamam, gozumde tutuyor, bu sene de gidemezsem sislerim patliyacak o derece : )) Ve gelelim makaronlara, canim senin de koleksiyona baslamis olman beni cok mutlu ediyor, diger yeni kutu koleksiyonu uyelerini paylasicam bu haftaicinde : ) Ve peynir keyfi, al benden de o kadar, ozellikle keci peynirlerine hastayim : ) Ay aciktim ben simdi : ) Esim bildigin Italya-Fransa cekismesinden, Fransa ya birtek peynir icin giderim diyor, o kadar seviyor yani : ) Bir de once Provence sonra Paris hayalim var sizinle guzel sofralarda kadeh kaldirdigimiz : ) Muahhh

    YanıtlaSil
  16. Aşk dolu güzel çift... Bu kadar romantik ve tatlı olmayın nazar değecek diye korkuyorum.. Hep aşk dolu ve mutlu zamanlar geçirin canımm ♥

    YanıtlaSil
  17. Herhangi bi Fransiz sehri dedin ya Lulu'm, guneyde bir yerde bulussak mi yazin;)
    Paris bizim icin de asktir, gectigimiz yaz az kaldi bu unvanini kaybediyordu:)
    Ama goruyorum ki, bir de Paris Aski'ni kisin yasamak lazimmis! Nasil tatlisiniz siz oyle<3

    YanıtlaSil
  18. Cok guzel keyifli bir gezi olmus lulu'cum. O buyuleyici atmosfere birde kar eklenince romantizm kacinilmaz olmus ^_^
    Hayatinda hep A$K dolu seyehatler ve mevsimler olsun, sevgilerimle

    YanıtlaSil
  19. Canımcım seyahatimizde PASSO plus ailesine kattığın harika enerjin ve tecrübe desteğine birkez daha tesekkürler...

    YanıtlaSil
  20. güzel gecen bir paris ve yine siz :) ama alpcanım kuzumda olmalıydı ama arada es vermek de gerekir :)değil mi:) peynir ve kruvasan ise olmazsa olmazlarım pariste :)

    YanıtlaSil
  21. Parisss Parisss :) özledim bende. Aşkınız daim olsun lulucanım

    YanıtlaSil
  22. Bouugghhhhh diye haykira haykira aglamak istiyorum Luluuummmm :((( Biktim ben bu vedalardan artik bitsinn :)) Neyse haykirislari bir yana birakip postun ask dolu atmosferinin icine etmeyeyim. Ama ilk ucaga atlasam gitsem mi diyorum birde boyle bisey var :P

    YanıtlaSil
  23. karlar altında paris. kesinlikle cok romantik. hele yuzuklerinize bayıldım. dediğine katılıyorum ama bahar aylarında donma tehlikesi olmadan snt germen sokaklarınıda gezmek cafelerin dısında oturmak gibisi yok..

    YanıtlaSil
  24. kujum benim güzel yorumun için teşekkür ederim=)
    ah Paris haikaydı ama o soğuk beni mahfetti=)
    yazın Avrupa tatillerini tercih ederim.oğluşumla Alpcanı ve seni öperizz

    YanıtlaSil
  25. evet evet bu şehre gitmek, gezmek, sokak sokak dolaşmak, her lezzeti tatmak istiyorum.. En kısa zamanda işler güçlerden sonra belki iş için bile gidebilirim:)

    YanıtlaSil
  26. Paris güzel bir şehir ama sanırım ben bir Paris sever olamayacağım ama bunda romantik biri olmamamın payı büyük :) Fransa'da keşfedilecek çok yer var Güney kısmını görmek istiyorum mesela. Gidip görülecek listesi okdr uzun ki, eminim seninki de öyledir :) Fotoğraflar çok şahane canım. İş bahanesiylede olsa da böyle kaçamaklar iyi geliyor insana...

    YanıtlaSil
  27. Paris gitmeden bile benim icin ozeldi, gordukten sonra daha da ozel oldu. Gideli bir yili gecti bir firsat olsada tekrar gitsem diye bekliyorumm. Ask dolu keyfini cikarmakta ayri bir keyiftir eminim. Birde Aylin sebebiyle laduree kutularina ayri bir ilgim olmaya basladi, bende mi baslasam diye dusunuyorum :))

    YanıtlaSil
  28. LULUCUM, PARİS'İ KARLAR İÇİNDE GÖRMEK İNŞALLAH BİR GÜNE BİZE DE NASİP OLUR... GERÇİ YAZ SEVERİM AMA HER MEVSİMDE AYRI GÜZELDİR PARİS... AŞKINIZ DAİM OLSUN....

    YanıtlaSil
  29. Paris karlar altında bir ayrı keyif olmuş Lulu'm :)) ben çok istedim orada karı yaşamak ama hep güneşli pırıl pırıl bir havanın keyfi de ayrıydı. Bir dahakine diliyorum pamuk karları da yaşarız. Gölge oyununuz bile o kadar aşk dolu ki bayıldım bu kareye çerçeveletilecek kadar güzel :)) izinizden gezdik tüm şehri, masal gibi aşklara ev sahipliği yapan büyülü Paris! :)

    YanıtlaSil