22 Şubat 2013 Cuma

Milano Notlari

2013 yili seyahat anlaminda cok hizli basladi.. Romantik bir Brugge kacamagi uzerine Paris ve sonrasinda da is icin Milano seyahatleri kisa araliklarla yasaninca Milano donusu "artik bir sure ucmak istemiyorum" lafini bile ettim :P

 Biraz dinlenince gecti tabi bu dusuncem ama yine de bir sure gercekten havaalani trafigi yasamak istemiyorum.. En azindan planlanmis gelecek seyahatimiz oncesi araya bir baska plan girmeyecegine eminim..

 Milano seyahati cok keyifli ama yorucu gecti o nedenle ancak kendimi toparladiktan sonra bir kac keyifli tavsiye iceren postumu hazirlayabildim..

Keyifli okumalar ! ;)
 
 Fuar atmosferimiz her zamanki gibi moda dunyasinin onemli isimleri sayesinde oldukca keyifli ve de havali gecti ;) Ideabiella katilimcilarinin Milano'nun Biella bolgesinden gelmeleri bizim de Biella'nin muhtesem biscuiti ile ozlem gidermemizi sagladi.. (Biella bolgesine yolunuz duserse ozellikle Jeantet Pasticceria'ya ugramanizi tavsiye ederim..) Tabi bir de ozlenmeye deger ogle yemeklerimiz var ki ! fuari iple cekmiyor olsak bile fuar katilimcilarina ozel olarak hazirlanan restoranin yemeklerini gercekten ozluyoruz.. 


  
 Duomo ! suana kadar gorduklerim icinde benim icin dunyanin keyifli meydani ve en gorkemli katedrali.. (Roma/Pantheon meydani ile cekisirler ama Duomo hep bir tik ondedir..) Bu kez ise katedralin onunde bulustugum sevgili Nakedqueen Ecem sayesinde kesinlikle daha anlamli oldu. Meydanda cok keyifli bir blush keyfi yaptik guzel fistigimla.. Araya kucuk bir alisveris bile sıkıştırdık :) Sevgi'cigimiz de bize katilacakti aslinda ama onun is yogunlugu bulusma saatimize kocaman bir çelme cakti. :( 
 
 Takip edenler bilir, Milano'da yemenizi siddetle tavsiye ettigim yemeklerin basinda "Ossobuco" gelir.. Gecmiste asla ilikli kuzu incik yemedigimi bilen ailem icin bu tabak bir sok etkisi yaratmis olsa da son yillardaki en keyifli yemek keyfimin "Ossobuco" oldugunu soylemeliyim.. 
 
 
 Bu Milano seyahatinde Ossobuco yemek icin iyi bir tavsiye isteyince karsimiza "Bagutta" cikti.. 1924 yilindan beri, adini restoranin bulundugu sokaga da veren Via Bagutta,14'te hizmet veren bu klasik Italyan trattoriasi kesinlikle Milano ziyaretcilerinin notlarinda olmali.. ! Avrupa'da hem is hem de ozel seyahatlerimde en fazla bulundugum sehirlerin basinda olan Milano'da yillar icinde bu kadar kendine has bir mekan henuz deneyimlememistim o nedenle inanin bulundugum her dakikanin keyfine vardim.. 
 
 Hava Milano'nun meshur yagmurlarinin tam vaktiydi ama bana yine torpil yapti diyebilirim.. 3 gun boyunca gunes yuzunu gostermeyi esirgemedi.. Donus gunu hem gunes, hem de moda dunyasinin onemli bir isminin !? melek karti sayesinde gune harika basladim ve Ask'larima kavusmak icin gercekten dakika saydim :)

Bir de hazir fuardan yeni donmusken sunu soylemeliyim ki 14'Yaz extra renkli gececek.. "Daha ne kadar" demeyin ! Gorduklerimizden cok daha renkli olacagina emin olabilirsiniz..

 sevgiler
lulu
xxx

12 yorum:

  1. uzun zamandır sana söylemek istiyodum ama bi türlü geniş geniş anlatacak zaman bulamamıştım. tam da blogunun aldıgı yeni halini önericektim. tertemiz beyaz bi arkaplan, bide üçünüzün oldugu bi header! resmen icimi okumuşsun gibi <3 cok güzel olmuş!
    bu arada Naked Queen fıstıgını görmüş olman ne güzel ve sevgi kelebegimi kaçırmış olman da cok üzücü:(
    ps: en son postundan sonraki postlarının tarihleri mi karışmış, yoksa bende mi öyle görünüyo bebegim? bi kontrol et istersen, yaz postların filan gelmiş en son postunun altına o.0

    YanıtlaSil
  2. Luluum,güzeller güzeli arkadaşım blogunun yeni hali çook güzel,ferah ve iç açıcı olmuş,daha nice güzellikleri burdan paylaşmanı dilerim <3 sarı prensesli fotoğrafınız ne de güzel baş tacı olmuş o.O
    Görsellerin aşırı derecede iştahımı kabarttı, şu anda ağzımın suyu ha aktı ha akacak :))
    Bu yıl da ailecek nice güzel gezmeleriniz olsun,öperim kocaman <33

    YanıtlaSil
  3. Lulummm bayıldım bu haline gercekten cok fresh olmus dediğin gibi! :)
    O etli metli yemekler pek ilgimi cekmese de ossobuco not defterimde yerini almıstır efem:)

    YanıtlaSil
  4. LULUCUM, BLOGUN YENİ HALİ HARİKA OLMUŞ GERÇEKTEN... MİLANO BENİM GİTME PLANLARI YAPTIĞIM, ÇOK MERAK ETTİĞİM ŞEHİRLERDEN BİRİ... GİDİNCE ÖNERİLERİNİ DİKKATE ALICAM :)

    YanıtlaSil
  5. blog çoook güzel olduuu! :))

    seninle bulusmakta harikaydı canıım lulum ,o kadar kısa sürede o kadar çok sey konustuk oyle detaylara girdik kii :))) bi 2-3 saate ben düşünemiyorum bizi :)

    bi dahaki part artık sizde balık yerken olsun :)) abab bana balık hazırlasın :)))

    YanıtlaSil
  6. Lulucum, blogunun yeni design i cok guzel olmus, piril piril, hele header resmi cok hosuma gitti :) Aysstyle Aysun un ellerine saglik tekrar :) golge resmini cok sevdim, Duomo da sizinle bulusup anlatip icmeyi cok isterdim ben de :) ossobuco daha hic yemedim desem, merak ettim simdi ama :) canim harika bir haftasonu diliyorum.

    Ps: arsivdeki tarihler karismis sanirim

    YanıtlaSil
  7. Lulucumm cok guzel olmus yeni tasarimi blogun, guzel gunlerini hep paylasman dilegimle:) Uygun bir zamanda ayarlayip tekrar goruselimm:) opuyorumm

    YanıtlaSil
  8. Lulucum Milano'nun benim kalbimde yeri apayri, kizima orada calistigim donemde hamile kalmistim ^_^ Adinida Como golu ziyaretinde kararlastirmistik ama sonra kucuk bir degisiklik yaptik. Duomo, Rinascente surekli ugrak yerimizdi. Bu post ile hatiralarimizi canlandirdin, haftasonumuza renk kattin:)
    Yeni sayfa duzenini ve header'i cok begendim. Sevgilerimle, mutlu haftasonlari

    YanıtlaSil
  9. mesai saatleri içinde lülünün milano notlarını okursan sonrasında çalışamıyormuşsun onu öğrendim bugün ^.^

    YanıtlaSil
  10. rengarenk mı naısl guzel haber cok seveırm kı :))) karman corman hemde ohh :)) canım yemeklerı gorunce canım ıstedı..senın yemek karelerın ıyı olmuyor bılgıne tatlım :)

    YanıtlaSil
  11. 2013 yazini atladik mi ya, 2014 u planliyosun. Merakla bekliyorum:)) milano naylari yemekler, siz cok guzelsiniz;)

    YanıtlaSil
  12. Daha renkli geçecek demiş olman bile nasıl bir heyecan yaşattı bana şu anda bilemezsin :) Daha ne kadar der miyiz hiç bebeğim, her zaman dahası vardır! :) Milano'ya gece varıp da saat 1.00'da Duomo'yu ilk kez gördüğümde ihtişamı karşısında hayranlığımı anımsattı bana bu kareler :) topu topu 1.5 gün geçirmiş olsak da insan gördüğü anı biriktirdiği yerleri özleyebiliyormuş bunu fark ettim. Bir de Ecem'le buluşmuş olmanız ne güzel olmuş insan sürekli iletişim halinde olduğu arkadaşları ile görüşünce daha bir anlamlı oluyor o gezi :))

    YanıtlaSil