28 Ocak 2013 Pazartesi

Paris Dolmusu

Paris'e gitmeden once hazirladigim son postumda size Paris Dolmusu'ndan bahsetmistim.. iste burada ;)

Paris bizim hep kisa sureli seyahat noktalarimizdan biri oldu.. Iste o nedenle de hep tadi damagimizda kaldi.. Ama bu kez Paris Dolmusu sayesinde vaktimizi oldukca konsantre kullanip extralarla vakit kaybetmedik.. Boylece sehri deneyimlemek icin daha fazla vaktimiz kaldi.. 

Paris Dolmusu'nun ozel servisinden o kadar memnun kaldik ki bunu hemen tum seyahat severler ile paylasmak istiyorum..

 

3 yil once girisimci 2 kardes sevgili Aydin ve Mustafa Dinc tarafindan kurulmus Paris Dolmusu.. Ana amaclari Paris'e is ya da ozel seyahatleri icin gelen Turklere kaliteli bir servis anlayisiyla kendi ulkelerindeki gibi sicak bir hizmet vermek olmus.. (Acikcasi biz Istanbul'da henuz boyle sicak bir hizmet almis degiliz..)

Ozellikle sanat ve moda dunyasindan bir cok degerli insani misafir etmisler hatta bir cogu ile artik dostluklar kurmuslar.. Benim ogrenmeme sebep olan sevgili Serra Yilmaz Paris Dolmusu'nun en degerli musterilerinden biri..

 
Seyahatiniz oncesi ucus detaylarinizi mail ya da telefon yolu ile iletiyorsunuz ve Paris Dolmusu havalanindan sizi luks araclari ile karsiliyor.. 

Inanin daha merhaba der demez kusursuz hizmet anlayislarini hissediyorsunuz.. Ve bunu kesinlikle cok makul ucretler karsiliginda yapiyorlar.. ;) Ister havaalani transferleri, ister tum Paris seyahatinizin gezi noktalari, ister cevre koy ve kasabalarin ziyareti... Tum istekleriniz icin ayni kaliteli servisi makul fiyatlara alacaginiza emin olabilirsiniz..


Normalde biz ciddi bir THY musterisiyiz.. Sikayetsiz hayat anlayisimiz sayesinde bugune kadar canimizi sikan cok ciddi bir gecikme ya da aksaklik yasamis degiliz ama Paris'e saat avantaji nedeniyle her zaman Air France ile ucmayi tercih ediyoruz.. Air France'in Fransa sinirlarindaki ucuslarinda kendi check-in isleminizi kendiniz yapiyor, bagaj etiketinizi bile kendiniz basiyorsunuz.. Tabi bu islem bircok kisi icin kaos yaratabiliyor... Paris dolmusu bu tip zorluklara karsi da size tam destek ! Hem check-in islemlerinizi ve hatta tax free islemlerinizi bile halledip sizi huzurla ucaginiza teslim ediyorlar..

 Bizi dunya tatlisi sevgili Serkan karsiladi.. Seyahat boyunca kullanmak isteyecegimiz degerlerli bilgilerini bizimle paylasti.. Donus transferimizi ise Aydin Bey ile seyahat ederek tamamladik. Bu vesile ile kendilerine tekrar tesekkur ediyorum.. Hem kendi adima hem de Passo Plus ailesi adina...

Hayat paylasinca cidden daha da guzel...  :)

iyi haftalar
lulu
xxx

18 yorum:

  1. Canım daha önce hiç Paris seyahati yapmamış biri olarak birgün planlarsak kesinlikle kullanmak için notumu aldım bile:)Paris postlarını heyecanla ve aşkla bekliyorum!:)

    YanıtlaSil
  2. Bloğun çok eğlenceli, seni takibe aldım:) Geçen Paris'e gittiğimde böyle bir servisten haberim olsaydı keşke, paylaşımın için çok teşekkürler!

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Paris'e gittiğim de mutlaka deneyeceğim çok faydalı bir yazı olmuş (:

    shelikestravelling.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. teknolojiden gerei kalmayalım diye h5 aldım yine yetişemiyorum :) sabah msj burakmıştım gelmemiş :)ama sanırım sorun blog da yoksa telefonumu çok seviyorum :)

    sabah onkoloji koridorlarında çaresiz bakışlara sahip pek çok insanın arasında napsam diye aranırken seni buldum :)yine çok iyi geldin bana ve seni beni sıkıntılarımdan arındıran meleğim ilan ettim

    ellerine sağlık bilgi içerikli bi post bile olsa beni rahattlattı aldı götürdü uzaklara

    kocaamana öpüyorumm

    YanıtlaSil
  5. Lulucum hemen arsivime kaydettim yazini ve siteyi ve dostlarima da gonderdim maille :) Bu degerli bilgi icin cok tesekkurler, keske diger ulkelerde de bu tarz hizmetler verilse!
    Sevgiyle kal, mutlu haftalar <3

    YanıtlaSil
  6. süper bilgi ;)
    dilerim yakın zamanda işime yarar :))

    YanıtlaSil
  7. güzel bir paylaşım oldu.. gidersem mutlaka aklımın bir köşesinde buluncak.
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. @Gulsah Erol tatlimm kesinlikle notlarinda olsun.. Belki romantik bir balayi adresiniz olur ve balayina yakisir bir servis alirsiniz ;)

    @Buket punkFashion Cok tesekkurler Buket'cim.. Bi sonraki seyahatte kullanmalisin ;)

    @nur ozturk Tesekkurler cnm.. sende de kullan ve sen de paylas bizimle ve takipcilerinle deneyimizi.. ;)

    @DeNiS' Lovely CoLLection Kuzum benim. O koridorlar kisa zamanda hayatinizdan cikacak ve saglikli gunlerinize geri doneceksiniz.. Bitanemsin, sen de benim melegimsin.. Moralimi hep yukselten ve hayata daha cok baglanmami saglayan.. Iyi ki varsin Deniz ! :)

    @Ayfer canimmm supersin.. Umarim kullanan herkes benim kadar memnun kalir.. ;)

    @Naked Queen ebet senin gibi ask bocegi icin cok keyifli bir bilgi bu ! :)

    @Prettyinpink bride Tesekkurler cnm.. Mutlaka kenarda beklesin ve gerektiginde kullan cnm.. ;)

    YanıtlaSil
  9. ne güzel bi bilgi bu lüffücüm!:) ama paris de o kadar keşfetmesi kolay, o kadar sakin bi sehirki, ben yine de böyle bi hizmete ihtiyac duymaz, herşeyimi kendim yapmak ve her yeri ayaklarımla keşfetmek isterdim. meraba ben control freak'li insan:))

    YanıtlaSil
  10. Lulucum, cok guzel bir hizmetmis bu, ben de yazdim notlarima, insallah bu sene gidebiliriz yine :) muaahhh

    YanıtlaSil
  11. Bu kadarlik bir paris gecmisim var sayende haberdar oldum bebegim ! Bu gidisimde degil ama bir dahaki sefere denemek istiyorum PAris Dolusunu :) Ve sana coook tesekkur ediyorum <333

    YanıtlaSil
  12. süper bir bilgiymiş gerçekten. postu kaydettim bile :)

    YanıtlaSil
  13. @minikkus tatlim cok haklisin ben de asla biri ile gezmek istemem ziyaret ettigim sehirleri ama havaalani transferi icin nefis oluyor. VIP gidip gelmek.. Bu anlamda kullanmak mantikli ;)

    @Lila Moonlight Insallah tatlim.. Tam senin sevecegin bir transfer detayi ;)

    @Fifthfloorovergoldenhorn hihih alirlar seni sevdicegine daha hizli kavustururlar :))

    @missipisi tatlim pisim.. Tesekkurler kullanmani dilerim ;)

    YanıtlaSil
  14. lulucum, blogumda ilk çekilişim var;) katılırsan çok memnun olurum, katılamazsan da cnn sağolsun güzellik;)

    sevgiler:)

    http://www.prettyinpinkbride.com/2013/01/size-bir-hediyem-var-my-first-giveaway.html

    YanıtlaSil
  15. Kuzum ben de duymustum Paris Dolmusunu ozellikle Serra Yılmaz cok kullanıyor dediğin gibi, merkez değil de kasaba gezecek olursam iletişime gecmek isterim:)

    YanıtlaSil
  16. ayssss ne sevımlı bı ısım parıs dolmusu:))) haha:)) ustelık sınırsız hızmet...kısa vaktı olanlar ıcın bend-ce kacırılmayacak fırsat..sevgıler

    YanıtlaSil
  17. SÜPER
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Kesinlikle çok başarılı bir uygulama! Sayende haberimiz oldu ve gidişte de dönüşte de kullandık, bundan sonraki seyahatlerimizde de kesinlikle kullanacağız Lulu'm! :) hizmet kalitesi süperdi!
    ;)

    YanıtlaSil