22 Haziran 2012 Cuma

Ben dondum.. Bayrak bir sureligine sizde..


 Selammm !

Ocak ayinda planladigim ve netlestirdigimiz gunden beri iple cektigimiz Portekiz seyahati sevgiyle tamamlandi..

Aslinda ben her seyahat sonrasi anilarimi keyifle gecmise teslim eder onume bakardim fakat uzun zamandir ana sehirler disinda kiyi, kose, kendine has sakli cennetleri kesfettikce uzun uzun ardima bakar oldum.. :))

Portekiz seyahatimiz Lizbon ve onun yakin kiyi seridini gormek icin planlandi. Arastirmalarim sonrasi Cascais'te kalmaya ve kiralayacagimiz arac ile hem Lizbon hem de yakin kiyi seridini gormeye karar verdik.. Kardesim Gulcancooo ve yakin arkadasimiz Erva Karatas 'da bize katildi.. ve gercekten extra keyifli bir seyahat ve farkli bir deneyim oldu hepimiz icin..

Alpcan'da 4 saat 50 dk.lik ucusun hem gidisi, hem de donusunde harikaydi ! Akilli minik biskuvim uzun ucuslar icin bize bolca cesaret verdi ;)

Hafta sonu resimlerimizi ve yazilarimi toparlayip postlarimi hazirlamaya baslayacagim.. Inanin bu seyahatten kac post cikacak ben bile tahmin edemiyorum :)

Diyecegim su ki ! Ben dondum.. Bir sonraki uzun tatilime kadar da bayrak sizde.. ;)

sevgiler
lulu
xxx 

PS : Soranlar olmustu, o nedenle Portekiz vizesi konusunda bir detay vermek istiyorum.. Hali hazirda Schengen vizesi olup, vize aldigi Shengen ulkesine giris yapmis kisiler Portekiz'e sorunsuzca giris yapabilirler.. Ama eger yeniden vize almaniz gerekiyorsa bu vize kesinlikle Portekiz Schengen'i olmali.. Portekiz konsoloslugu Ankara'da ve vize oncesi mulakat sart ama bu yil Macaristan Konsoloslugu ile aralarinda bir anlasma yapmislar ve Portekiz Schengen vizesi Istanbul Macaristan Konsoloslugundan alinabiliyor.. ;)   





8 yorum:

  1. Hosgeldinizzz:) Bende sabirsizlikla bekliyorum.Tesekkur ederim yorumun icin Lulucum.Malesef tutma gibi bir durumum yok,ilk 2 ayimda baya costum acikcasi,gerekli gereksiz bi suru sey aldim,simdi aklim basima geldi mecburen,kolay yolu gitmemekle buldum:) yaz sonuna kadar boyle yapmayi planliyorum,ne kadar basarili olucam hic bir fikrim yok:) Guzel postlarini bekliyorumm:)

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin ;) sanırsızlıkla bekliyorum gezi maceralarını, Portekiz benim de çok merak ettiğim bir ülke, senden tüyoları bir alalım da belki bir seyahat planlarız =)

    YanıtlaSil
  3. Tekrar hosgeldin Cupcake:) kocaman bir aferin de biskuvi adama gitsin! bence Alpcanin bundan sonraki rotasi bir transatlantik ucus olmali! Hem Amerikalilar da tanisin bu yakisikliyi;)
    Ben bayragi seve seve devralabilirim senden. Birazdan uzun seyahat maratonumun ilk rotasi icin bavul hazirlayacagim! Once #cupcakebek ile tezim icin field tripe Mostara gidiyoruz. Donuste de bizi Bodrum bekliyor! Sonrasi da surpriz olsun ;) donuste de bayragi tekrar sana devredicem!!!

    YanıtlaSil
  4. cabuk derle topla yazilarini resimlerini merakta birakma cnm :)

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldinnn! biz özledik bile! :) merakla bekliyorum portekiz sahillerini ve oraların minik yakışıklısının pozlarını :)

    YanıtlaSil
  6. Gec kaldım bıraz okumakta ama bayıldım bayıldım, tem gezgin olmuşsunuz sizzzz :)

    YanıtlaSil