27 Haziran 2012 Çarşamba

Avrupa ana karasinin en bati ucu : Capo Da Roca

Lizbon ya da Cascais'ten (Cascais icin bir onceki postuma buradan goz atabilirsiniz..) otobana cikip Sintra yonunu takip ettiginizde tabelalar sizi Cabo Da Roca'ya dogru yonlendirecek.. 

Cabo Da Roca Portekiz'in gorulmesi gereken kiyi seridinde bulunmasinin yaninda, ayak basilabilecek Avrupa ana karasinin en bati ucu.. Insan gordugu manzara karsisinda gercekten cok etkileniyor fakat harita basina gecip bulundugu noktaya baktiginda bu etki cok daha yogun hissediliyor..

Onemli bir tavsiye ; otoban yerine Cascais'in arka yolunu kullanarak yine Sinta yonunde ilerlerseniz, muhtesem bir orman manzarasi ve sirin lokal koyler esliginde yarim saatlik cok cok keyifli bir yolculuk ile Cabo Da Roca'ya ulasabilirsiniz.. ;)

Eger yolunuz Cabo Da Roca'ya duserse sakin sertifikanizi almayi unutmayin ! Biz Okturk ailesi olarak sertifikamizi hazirlatip, seyahat anilarimiza ekledik bile.. ;)

Tam olarak bulundugumuz noktanin haritadaki konumu bu..

  Cabo Da Roca'nin muhtesem manzaralarindan biri..

Sonrasi ucsuz bucaksiz Atlas Okyanusu.. 

 
Kiz kardes Gulcancoo & kiz arkadas Erva Karatas, o bir tumblr kizi ;) 


Bu arada Avrupa'nin en bati ucuna gidip sertifika almak disinda hatirlanacak ne yaptiniz derseniz ? Alpico sabah uykusuna dalip, Ask'ta sabah kahvesini yudumlarken biz oje partisi verip, Wayfarer'larimizla yaratici fotograf denemeleri yaptik.. :) Fotograf denemeleri neyse ama oje partisi verdigimize inanamiyorum :P

sevgiler
lulu
xxx

18 yorum:

  1. kuzucum oje partiniz çok yaratıcıydı gerçekten :)))

    YanıtlaSil
  2. Lulucum ne guzelmis o oje partisi, ben de seviyorum oje partilerini, gecen yazin tatilimizde arkadaslarimin minik kizlariyla yapmistim boyle bir parti : ) Manzara cidden cok etkileyici, seyrettigim bazi Ispanyol filmlerindeki havayi gordum deniz kenarinda, o kayalar, doga. RBW partiniz de cok hosuma gitti. Bir de iki kardes havalariniz cok benziyor : )

    YanıtlaSil
  3. aahaha 3 kadın bi araya gelirse ya dedikodu yapar, ya kısır yapar yada oje partisi verir zaten bebişim, o konuda sıkıntı yok yani:P
    peki o tumblr kızı mı sensin? senin kızkardes ve diğer uçtaki tız, yani sanırım o da sensin:) aşırı benziyosunuz bebekler:) ikiz tıztardeş gibi adeta ^.^

    YanıtlaSil
  4. Canım ne güzel yerler, manzaralar...
    Yalnızz taaaa oralarda da kızkıza oje partisine şapka çıkarıyorummmm :DDD


    "www.sevalvemoda.blogspot.com"

    YanıtlaSil
  5. kiz kardesinle ikiz gibisiniz!!! :)))

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelsiniz :) Fotoğraflar sanat eseri tadında bayıldım hepsine <3

    YanıtlaSil
  7. çok tatlısınız! :) oje de bi ihtiyaç sonuçta, ben olsam ben de aynısını yapardım! :)) kırmızı ojeli sensin dimi lulucumm?

    YanıtlaSil
  8. @Lila Moonlight @minikkus @SWL @ozlemce-lik @Trendsum Cok eglenceli bir parti oldu gercekten kizlar.. Bu arada kardesim ile o kadar benziyor muyuz cidden ? Biz bunun cok farkinda degildik.. :) :P

    @Alice cnmmm kirmizi (aslinda o bir narcicegiydi ama resimde oyle cikmis) kardesim.. Ama kardesim demek ben demek :P Ben, 2 ton mor renkli ve az gorunen parmaklar :))

    @Minikkus heheh ek olaraktan kusum soldaki kardesim, sagdaki ben ortadaki -susisesi- saka saka erva ! :))

    YanıtlaSil
  9. Ben de bu yıl Balkanlar üzerinden son durak Portekiz'e gideceğim :)

    YanıtlaSil
  10. Harika bir yer burasi Lulucum,ojelerinize de size de bayildim.Cok tatlisiniz:) Su an hic bir yere tatile gidemesemde fotograflara bakinca icim aciliyor en azindan:))

    YanıtlaSil
  11. @Bolat Bolat'cim bu harika bir haber.. Balkanlar bi ayri guzellik Portekiz bir baska.. İki farkli ama guzel ulkede cok iyi vakit gecireceksin emin ol.. Umarim sen gidene kadar tum postlarimi tamamlarim ve iclerinden bir kacini yapma firsatin olur :)

    @Safakslook Tesekkurler tatlim.. Ama biliyorsun ben seni NYC'de tatilde kabul ediyorum ;)

    YanıtlaSil
  12. fotolar süper

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil
  13. the amazing way to express yourself!

    YanıtlaSil
  14. nerden aklınıza geldi bilmiyorum ama muhteşem bir yere benziyor burası! devamını senden dinlemek için sabırsızlanıyorum :)
    iyi geceler <333

    YanıtlaSil
  15. @Follow_me Tesekkurler cnm.. ;)

    @Clara Turbay Thanx ;)

    @Wear A Smile sanirim cok gezince insan farklisini gorulmemisini deneyimlemek istiyor tatlim! Cok guzel oldu bu seyahat.. Biraz Italya'dan uzak kaldim gerci ama Eylul'de hemen bu acigi kapatacagimmm :))

    YanıtlaSil
  16. harıkaısnız hep boyle neseyle kalın cıvıl cıvıl olun..alpının uykusunu yerım kı ben:))) masallah sıze..bende cape townda cok etkılenmstım:)

    YanıtlaSil
  17. @Kokosss ;))) kelebek aminnnn insallah tatlimm ! Alpı tam uykucu ya ! Aksam yemeginin devami icin harika bir durum bu :))

    YanıtlaSil
  18. Paylaştığınız bilgileri sıklıkla takip ediyorum ve bu bilgiler çok hosuma gidiyor . Büro mobilyası olarak paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil