15 Nisan 2012 Pazar

Cafe New York / Budapest

Son gunlerde ust uste birkac soru aldim Budapeste hakkinda ve nedense aklima gelen ilk sey "mutlaka New York Cafe" ye gidin oldu.. Sonra durup dusununce bunu hemen blogumda da paylasmak istedim.. 

Daha evvel sehri ziyaret edenler belki coktan tecrube etmis olabilir ama henuz gitmemis olanlar icin gercekten keyifli bir tavsiye ! 

Cafe, Italyan tasarimi "New York Palace Boscolo Luxury Hotel" bunyesinde ve tam olarak sehir merkezinde, dolayisiyla ulasmak son derece kolay ;)


Adres : Erzsebet Krt 9-11 - 1073 Budapest 

Biz sehri Ask ile birlikte ziyaret etmistik ve cok sansliyiz ki restore edildigi icin kapali bulunan cafe o yil yeniden acilmisti.. Bu arada sunu soylemeden gecmemek gerekir : mekanin restorasyonu tam 5 yil surmus !! ve kesinlikle denildigi gibi "Most Beautiful Cafe in The World"


Aslinda sadece Cafe oldugunu soylemek yanlis cunku ayni zamanda aksam yemegi de servis ediliyor ama fiyatlar ortalamanin oldukca uzerinde.. Bana sorarsaniz bu gosterisli mekanda (hatta sarayda) yemek yemek haksizlik ! Ilgi kesinlikle mekanda olmali ! O nedenle siz de bizim gibi minik lezzetli pastalar deneyip, bir kadeh sampanya icmeli ve kulaginizda leziz bir piyano tinisi ile bu gorsel guzelligi seyre dalmalisiniz..


Budapeste'ye gidip, Cafe New York'a gitmedim demek olmaz.. :)




Yil : 2007 lulu @ Budapest 

sevgiler
lulu
xxx

12 yorum:

  1. Resimlerinde bile çok güzel görünüyor!! :)

    YanıtlaSil
  2. ah orayı bende duydu ama gıdemeyenler arasındayım hatta okadar soguktu kı 3 gun oncesı sadece mcdonals dan happy meal yedım

    YanıtlaSil
  3. cok guzelmis,ben 2 sene once gitmistim ama orayi kacirmisim,tekrar gitmek istiyorum Prag'la birlikte,kismet artik :)

    YanıtlaSil
  4. @j.d. bende resimlere baktikca yeniden gitmek istemedim degil hani :)

    @Grace bence sen bir gezgin otesi olarak kisa bir zamanda yeniden ziyaret edip bu kez kacirmazsin :)))

    @safakslook Safak'cim yeniden gidersen mutlaka notlarini al.. Soyle bohem bohem giyinip, suzulmek icin bire bir bir mekan ! :) Cok keyif alacaksin eminim ;)

    YanıtlaSil
  5. budapeşte'ye gittim ama buraya uğramadım ve belki sanada garip gelecek ama ben budapeşte'yi hiç beğenemedim sevemedim, hiçbişey yok gibi geldi orda ya :)

    YanıtlaSil
  6. Aslinda mimarisini cok sevmis ve klasik muzik dinletilerine de bayilmistim ama bunlardan baska hatirladigim New York cafe disinda cok can alisi bir sey yok benimde.. hmm galiba bir de sahane ayakkabilar almistim o da simdi geldi aklima :) Veee birde o seyahatten kalan muthis bir dostum var.. Ahh meger benim degerlimmis Budapeste ! hihih

    YanıtlaSil
  7. Bu cafe Budapeste seyahatimin to-do-listindeydi ama gidememistik bi turlu:( senin postun sayesinde gidip gormus kadar oldum Lulucumm;) iyiki varsin!
    Ben Budapesteyi cok sevmistim, buda kalesinden gece gorulen muhtesem manzara hala aklimda. Cok Cupcake 2 cafe kesfetmistik, bir ara yazmaliyim blogda. Bir tanesi Soguk Savas doneminde ajanlarin bulusma yeriymis hatta ayri bir sevmistim;)

    YanıtlaSil
  8. Gonca'cim bende dusundukce hatirliyorum ! Sahi budapeste Avrupa'nin en iyi gece isiklandirmasiydi !! Harika bir cafe de yildonumumuzu kutlamistik ask'la :)) aslanli kopru cok keyifliydi gece ! Sende iyi ki varsin cnm ❤

    YanıtlaSil
  9. ah ah en sevdigim sehirlerden biri budapest. :) yeniden gitsem keske. :)
    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. @Gizem Dalyan cnmm umarim en kisa surede yeniden gidersin.. Aslinda boyle gecmisten postlar hazirladikca bende yeniden alevleniyorum ama daha gezmek gereken cooook destinasyon var.. Her ne kadar 2. hatta 3. turlara bile gectigim sehirler olsada insan yeni yerler gormek istiyor genelde :)))

    YanıtlaSil
  11. Lulucum, ben ilk calismaya basladigim yillarda sehre iki kere gittim ama burayi gormedim, zaten tekrar gormek isteyecegim sehirlerden di, bu cafe yi de ogrenince artik firsat kollarim : ) Cok guzel anlatmissin canim, eline saglik : ) Biz bugun donduk, ancak yorumlarimi yapmaya basladim. Umarim cok guzel bir haftasonu gecisiyorsundur ve lezzetli postu ocakta pisiyordur : )

    YanıtlaSil
  12. @Lila Moonlight Hosgeldin lezzetli arkadasimm :) Budapeste dusundukce aklima keyifli anlarin geldigi bir sehir benimde.. Umarim yeniden gidebiliriz ikimiz de ! :)

    YanıtlaSil