14 Kasım 2011 Pazartesi

Haftaya leziz bir baslangic :)

Gunaydinnnn ! Italya'da oldugumuzda en sevdigimiz seylerden biri de sabah kahvaltisi/ogle yemegi arasi zevkimize gore hazirlatip atistirdigimiz sandvicler.. Roma'da bu keyfimiz icin adresimiz tartismasiz FORNO idi! Roma'da bir cok subesi bulunan bu keyifli dukkanin bu kez hemen Ask Cesmesi'ne karsi olan subesini tercih ettik..

Hadi sizde haftaya kendi sandvicinizi hazirlayarak baslayin !! Pastanelerin sanayi tipi yaglar kullanarak hazirladiklari o zararli pogaca ve borekleri bir tarafa birakin gitsin... ;)

Forno daha iceri girmeden bile vitriniyle agzimizi sulandirmaya, midemizi kazimaya basladi bile !

Canim Sefgilim sandvicinde fume tavuk tercih etti..

Ben pek et turu seylerle beslenmeyi tercih etmedigim icin sadece resimlemekle yetindim...  :))) 

Tabi peynir soz konusu olunca gozlerim isildiyor.. Bu dukkanin en sevdigim yani istediginiz peynirleri taze taze kesmeleri...

Permesan benim ennn sevdigim peynirlerden biri ama sandvicte kullanmak yerine sarabima eslik etmesini tercih ederim her zaman.. :)

Avrupa'da enginar bizim enginarlarimiz gibi tuketilmez biliyor musunuz ? Onlar sadece enginar kalbi yiyorlar.. Acikcasi agizlarinin tadini bilirken, gorsel de olmalari sahane !  Bizde Alpcanco icin tercihimizi mozzerella, domates ve enginar uclusunden yana kullandik :)

Sandviclerimizi aldik ! Kasada guler yuzlu Italyan teyzecige odememizi de yaptik.. Simdi dogru Ask Cesme'sine.. Hem gozlere , hem mideye senlik zamani :)))

Hepimize afiyet olsun :)
xxx
lulu


4 yorum:

  1. tam ogle yemegi saatinde okudum yazini. peynirlere bayildim. hemen kendime harika bir sandvic hazirlayacagim. Forno`nunkiler kadar iddiali olmayabilir, ama yine de Italya seyahatimizden aldigimiz kekikli zeytinyaginin tadina guveniyorum;)
    Cupcake tadinda bir hafta diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle harika tatlar yaratacagina eminim benim hayati cupcake kendi cupcake arkadasim.. Afiyet olsun ! :)

    YanıtlaSil
  3. Şu an önümde otlu, özel bir peynir bulunduğundan sanırım peynirlerden ziyade zeytinleri çekici buldum ben:)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Hosgeldin Deli Anne ! Senin sandvicini bol zeytinli hazirliyoruz o halde.. Afiyet olsun..
    Bu arada bende tabibe aldim hemen ;) xxx

    YanıtlaSil