6 Temmuz 2011 Çarşamba

Romantik bir kacamak , Bruges !

Bu sabahki hayalim su ! Gune Bruges de Merhaba demek.. Alpcan aramizda gulumseyerek uyansin, uzun uzun gerinsin.. Bi hayran oldugu babasina baksin, bir de donup bana.. Cok seviyoruz onun bu hallerini cunku ikimizi ayni karede gormeye o kadar alisti ki, sabah ortamizda gozunu actiginda bir sure buna adapte olmaya calisiyor :)

Bruges bizim Alpcan oncesi gordugumuz en romantik, en melankolik destinasyonlardan ve Belcika'nin ortacagdan kalma en kendine ozgu sehirlerinden biri.. Eger gunun cok erken saatlerinde henuz gun aymamisken sehri gezerseniz gercekten ortacagda oldugunuzu dusleyebilirsiniz :)

Bruges'un en sevdigim yani daracik, dingin ve tertemiz sokaklarinda kaybolup sonra kanal yardimiyla yeniden yolumuzu bulmak ! Bruges daha once hic bir seyahatte yasamadiginiz bir dinginlik katacak icinize emin olun !!

Kadinlar manastri ve onundeki Minnewater parkini gezerek baslayin turunuza.. Fayton'la dar sokaklarinda salinin.. Kanal'da uzun bir gezi yapin ve o muhtesem ortacag evlerinin seyrine doyun.. Can kulesine cikip uzun uzun sehri seyredin.. Hatta ilgi alaninizsa kisa da olsa bir meditasyon seyansi sıkıstırın araya :)) Ve.. Markt meydaninda soluklanip LEFFE'nin cesit cesit meyve aramoli biralarini deneyin (Benim favorim bogurtlen aromasi..) elbette soslu anne patatesleri esliginde... Bunu mutlaka yapin !

Bruges hem dantel hem cikolata cenneti.. Cikolata alabileceginiz sayisiz yer mevcut ama ben derim ki rahibelerin ellerinden cikmis enfes ev yapimi cikolatalari tercih edin ! Biraz fiyat farki var ama buna deger !! Ve mutlaka ama mutlaka annenize hediye olarak bir adet Goblen alin ! 

Yok ben bunlari kisa vadede yapamam derseniz de ; hemen bir dvd markete ugrayip "In Bruges" filmini kapin.. Muhtesem bir Bruges hikayesini Colin Farrell ve Ralph Fiennes esliginde izleyin !! :)  




3 yorum:

  1. Lulucum,şimdi eski yazılarına bakayım dedim de Brugge 'a rastladım biz de yarın başlıyacak turumuzda yer vericez. ben daha önce turla gitmiştim bu kez kendimiz gidip belki daha fazla vakit geçirebiliriz... ama benim de çok beğendiğim şirin kasabalardan biri :)

    YanıtlaSil
  2. Burası muhteşeem bir yer! fotoğrafları gördükçe kendimden geçtim en kısa zamanda bi rolunu bulup gitmek istiyorum süppeeer =)

    Blogta sevgililer günü için hediye çekilişim var bekleriim :))

    http://www.lovesfromfashion.com/2013/02/lff-svalentine-day-wishlist-giveaway.html

    YanıtlaSil
  3. Off off Brugge postlarını okuyup nostalji yaptım yine, ben de istiyorum yineee :)

    YanıtlaSil