Öne Çıkan Yayın

PUGLIA - Itria Vadisi

30 Aralık 2013 Pazartesi

Wishlist for 2014

İnsanın yaradılışı gereği sürekli daha fazlasını isteme, beklentilerini hep yükseklerde tutma, bir arzuyu elde edinceye dek yaşadığı heyecanı o arzuyu elde ettiğinde muhafaza edememe -yine son derece insani olarak- ve hızlıca tüketme gibi birçok duygunun içinde topluca dolanıp duruyoruz.

Açıkçası maddi ya da manevi isteklerimiz arasında duygu anlamında büyük farklılıklar olduğuna inanıyorum ben. En azından kendi iç dünyamda duygularımı yakın olarak takip ettiğimde ulaştığım yer burası. Buna inanıyorum, zira yaşadığım çevrede de bunu gözlemleyebildiğim anlar oluyor.. Maddi isteklerin duygu gelişimi bir döngü gibi hep birbirini izliyor; istiyor, kavuşuyor, gözlerimizi ışıldatıyor ve aynı hızla tüketiveriyoruz.. 

* * *

Meditasyon sayesinde hayatıma daha da etkin bir şekilde kattığım, şükretme ve yetinme yanımı 2013 yılında daha çok seviyorum. O yanımın sanki daha çok şefkate ihtiyacı varmış belki de bilemiyorum, ama seviyorum bu yanımı. Hayat böyle olunca çok daha kolay anlaşılıyor, üzerine bir de yumuşacık akıp gidiyor gibi... Bu demek değil ki dengelerim hiç şaşmıyor ya da hayattan daha fazlasını istemiyorum.. Aksine, istemekten asla vazgeçmiyor, dengesizliklerimi de aynaya baktığımda bir bir fark edip, ehlileştirebiliyorum. Ya da çabalıyorum demeliyim.. Ama kesinlikle şunu diyebilirim ki; istemeyi ve dilemeyi iç huzurum ışığında yaptığımda kendimi daha iyi hissediyor ve isteğimle daha yakın bir bağ kuruyorum..

Sonu maddiyata bağlı olan her şeye, ama her şeye bir şekilde sahip olabileceğim bilinciyle yaşamak eriştiğim en güzel bir yer diyebilirim. İşte bu nedenle de upuzun bir wishlist hazırlayıp yıl boyunca o listeyi tiklemeyi bırakalı uzun bir zaman oldu... Her yıl yaptığım gibi; meditasyon seanslarımı sıklaştırdığım yılın son günlerinde 2013'ü ve tüm getirilerini sevgi ile kucaklayıp -türlü zorluklar içerse de 2013 benim adıma pırlanta gibi bir yıldı- 2014 yılına el’lerimi umut dolu uzatmak istiyorum..

Sizler de maddi ya da manevi her ne arzu ediyorsanız, her birinin sevgiyle ve hayırla gelmesini dilerim!

Mutlu Seneler
lulu
x

 

3 yorum:

  1. canım ne güzel ve içten bir dilek. yeni yılın kutlu olsun, ailen ve sevdiklerinle musmutlu bir yıl diliyorum sana :)

    YanıtlaSil
  2. tatlım guzel dıleklerın kabul olsun ve bol gezmelı bır yıl olsun ınsallah

    YanıtlaSil
  3. canımsın güzel kadınım <3

    YanıtlaSil