30 Aralık 2013 Pazartesi

Wishlist for 2014

Insanin yaradilisindan beri sure gelen surekli daha fazlasini isteme, beklentilerini hep yuksek tutma, elde edinceye dek yasadigi heyecani elde ettiginde muhafaze etmeyi -yine cok insani olarak- basaramayip, hizlica tuketme gibi bir cok duygu icinde topluca dolanip duruyoruz..

Acikcasi, maddi ya da manevi isteklerimiz arasinda duygu anlaminda cok buyuk farklar olduguna inanmiyorum.. cunku yasadigim ya da cevremde yasanilanlardan gozlemledigim dongu hep ayni..

* * *
Meditasyon ile hayatima kattigim, sahip olduklarima sukretme ve yetinme yanimi seviyorum.. Hayat boyle olunca cok daha kolay anlasiliyor bir de uzerine yumusacik akip gidiyor.. Bu demek degil ki dengelerim sasmiyor ya da hayattan daha fazlasini istemiyorum.. Aksine istemekten asla vazgecmiyor, dengesizliklerimi de aynaya baktigimda kendi kendime fark edip ehlilestirebiliyorum.. Ama kesinlikle demek oluyor ki; istemeyi ve dilemeyi ic huzurum isiginda yaptigimda kendimi daha iyi hissetmeyi becerebiliyorum.

Keyword su ki, sonu maddiyata bagli olan her sey ama her seye bir sekilde sahip olabilecegimi biliyorum.. Iste sirf bu nedenle de upuzun bir wishlist hazirlayip yil boyunca o listeyi tiklemeyi birakali uzun zaman oldu.

Her yil yaptigim gibi, meditasyon seyanslarimi siklastirdigim yilin son gunlerinde 2013'u ve tum getirilerini sevgi ile anip -ki bence her turlu zorluguna ragmen 2013 benim en pirlanta yilimdi- 2014 yilina ellerimi umut dolu uzatmak istiyorum..

Sizin icinizde de aksi bir dusunce oldugunu sanmam ! lakin yeni yil demek daima yepyeni umutlar demek.. :)

Maddi ya da manevi her ne arzu ediyorsaniz her birinin size sevgiyle ve hayirla kosarak gelmesini dilerim !

Mutlu Seneler
lulu
xxx

 






3 yorum:

  1. canım ne güzel ve içten bir dilek. yeni yılın kutlu olsun, ailen ve sevdiklerinle musmutlu bir yıl diliyorum sana :)

    YanıtlaSil
  2. tatlım guzel dıleklerın kabul olsun ve bol gezmelı bır yıl olsun ınsallah

    YanıtlaSil
  3. canımsın güzel kadınım <3

    YanıtlaSil