Öne Çıkan Yayın

PUGLIA - Itria Vadisi

24 Mart 2013 Pazar

Ju.Istanbul - Passo Butik

Sevgili arkadaşlarım Ahsen ve Duygu'nun göz bebeği Ju.Istanbul'un 2013 İlkbahar/Yaz koleksiyonları 24 Mart 2013 Cumartesi günü aile firmamiz Passo Plus'ın Nişantaşı butiğinde yeni sezona merhaba dedi.

Ju.Istanbul takipçileri ve blog dünyasının tanınmış ve de sektörde yer etmiş isimleri tarafından ilgi ve beğeni ile karşılanan koleksiyona Passo ailesi olarak ev sahipliği yaptığımız için son derece keyifli hissediyoruz biz de...

Mezuniyet, nişan, düğün ve özel davetlerinizde; Ju.Istanbul dokunuşuyla kendini prenses gibi hissetmek isteyen herkesi mağazamızda görmekten mutluluk duyarız... 

Passo+ Teşvikiye Mağazası:
Adres: Ihlamur Yolu No:7 Teşvikiye / İstanbul
Tel: 0212 246 74 25-26
Detaylı bilgi için ilgili kişi: Sabahat Atılgan

NOT: Koleksiyon için sürekli "prenses" tanımlamasını kullanıyorum/kullanılıyor; zira markanın 2013 Yaz koleksiyonu insana tam olarak bu duyguyu veriyor... 



















28 yorum:

  1. Canim cok guzel bir gun olmus, kacirdigima cok uzgunum. Herkes gelmis destek olmus ne guzel. Bu zarif elbiseler sayesinde bu yaz bir suru kadin prenses anlari yasayacak : ) Bir Nisantasi bulusmamizda Passo ya ugrayip cicileri yakindan gormek icin sabirsizlaniyorum. Ju ya harika bir sezon diliyorum : )

    YanıtlaSil
  2. herkes ve her şey ayrı ayrı harika görünüyor, seni de aradı gözlerim nerdesin lulucum?? :)
    ben de orda olup o uçuş uçuş elbiseleri denemek istiyorum, gizemin giydiği prenses elbiseye ayrı bi bayıldım!

    YanıtlaSil
  3. çok eğlencelii :) mavi elbiseye bayıldım harika....

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzel bir koleksiyon ve kumaşların tasarımların kalitesi yakından daha da muazzam :) Seni de gördüğüme çok sevindim, çok keyifli bir gün oldu.. Yakından tekrar görüşmek üzere, öpüyorum kocaman.. :*

    YanıtlaSil
  5. Bu hafta sonu gordukce beni mutlu hissettiren olay bu oldu! Ju.Istanbul ve Passo Butik birlesimi ayrica cok guzel olmus. Pozitif, neseli, guzel insanlar birlikteligi olmus. Hepinize bol basari diliyorum Lulu'm<3

    YanıtlaSil
  6. Hepiniz icin hayirli olsun Lulucum:) Koleksiyonu gercekten cok begendim, eminim ki hakkini bulacak fazlasiyla.Opuyorum, yakinda gorusmek uzere diyorum:))

    YanıtlaSil
  7. gelmeyi cidden çok istiyordum ama Erim efendi baya bir huysuz yaramaz şey :) bu arada sütüm ciddi derecede azaldı lulum önerebileceğin bişeyler var mı tekrar geri gelmesi için bilirsin belki :(
    elbiselerin hepsi de peri masalından fırlamışlar gibi. harikalar valla kızların ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Ju.Istanbul harika bir marka olmuş bir de Passo ile buluştuğunda daha da harika olmuş sanki:)Aklıma bir modeli soktum bile en kısa zamanda gidip deniycem:)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir lansman oldu gerçekten, seninle de sonunda tanıştığıma çok memnun oldum tatlım:) Umarım bir an önce Alpcanlı bir görüşme ayarlarız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de fistigim ! cok memnun oldum hem de ;)

      Sil
  10. passo butik denince bir işbirliği oldugunu anlamıştım, muhteşem bi birliktelik olmuş bence! her iki taraf için de hayırlı olsun öncelikle!
    bu parçalar beni ciddi ciddi annemle babamın nişan gününe götürdü. Yani fotograflardan gördügüm kadarıyla:) ordaki herkes böyle pastel tonlarda elbiseler içinde uçuş uçuş salınıyodu etrafta! işte bu elbiseler de onlar gibi, hepsi insana kendini prensesler gibi hissettirecek kadar güzel, zarif, özenli!
    güzel kızlarımızın ellerine emeklerine saglık, yolları acık olsun <3

    YanıtlaSil
  11. hepiniz için hayırlı olsun tatlım.. elbiselere diyecek söz bulamıyorum... ay şöyle biri evlense ya da nişanlansa da bu elbiselerden birini alma nedenim olsun.. tabii biraz da kilolar gitse hiç fena olmayacak... iyi haftalar size... öpücükler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle cok giyilesi parcalar ! ben de ilk firsatta degerlendirecegimmmm :)))

      Sil
  12. Lulucum cok basarili bir koleksiyon ve organizasyon harika, keske orada olabilseydim. Bu sene katilacagimiz ozel gun icin mutlaka ilk ugrak yerimiz Passo butik olacak, basarilarinizin devamini dilerim hayatim <3

    YanıtlaSil
  13. canım benım ne cok uzuldum sansıma dedım:)) bır de tum bloggerların orda olması ne sahane olmus herkes cok sık zarıs ve naıf..ınsallah mukemmel basarıya ulasırlar..sevgıler tatlımmm guzel ev sahıbı:)

    YanıtlaSil
  14. Lulucum senide görmek istedim fotolarda ama ben.
    baya renkli bir tanıtım olmuş.

    YanıtlaSil
  15. Bloğunu yeni keşfettim , Çok sevdim ...Yeni takipçinim :)
    Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin Buse'cim.. Tesekkur ederim.. elbette gelirim ;)

      Sil
  16. Güzel kıyafetler ve güzel bir parti olmuş anlaşılan. :)
    Bloguma beklerim bu arada madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Firsat buldugum ilk anda ugrayacagim zira bu aralar guzel bir elbise arayisindayim :P Bana super secenekler sundu bu kizlar ve orada olmayi cok isterdim luluumm hepinizi tebrik ediyorum opuyorum kocaman <333

    YanıtlaSil
  18. Ben en cok Passo ve Ju.İstanbul birlikteliğine sevindim. Cok tatlı insanların birleşmesinden ortaya cıkan harika bir goruntu! Koleksiyona verdiğin isim cuk olmus Lulum, gercekten prensesler gibi. Bi nişan, dugun olsa da giysek dedirtti bana:))
    Haftasonu mecburen Ankara'ya gidip geldim 1 günlüğüne yoksa ben de gelicektim Cumartesi günü!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duymak fena oldu ! keske gelebilseydin tatlimmm :(

      Sil
  19. ne guzel gecmis gununuz herkes harika gorunuyor cnm:)umarim her iki taraf icinde bol kazancli guzel isler olur, yolunuz sansli olsun:)

    YanıtlaSil
  20. çok şahane bir gündü...sizin ev sahipliğiniz, kızların enfes elbiseleri ile birleşince herşey çok ama çok güzel oldu...post süper olmuş, emeğine sağlık bitanem.....

    seni sevdiğimi söylemiştim dimi? kalp kalp kalp kalp

    YanıtlaSil
  21. Bu sayede butigi de gormus oldum.:) cok keyifli bir gundu, herkesin enerjisi cok yiksekti ve cok kalmama ragmen vakit nsl gcti anlamadim. İnsallahhayirli olur herkes icin..

    YanıtlaSil
  22. çok eğlenceli bi lansman olmuş..
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. mutlaka uğrayacağım passo+'a.özel günlerde insan aradığını bulamıyor birtürlü.umarım tasarımlarıyla kısa zamanda herkesin gönlünü kazanır bu şirin butik:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil