30 Mart 2013 Cumartesi

Andrea Bocelli

Andrea Bocelli...

Italyan'lar onun icin Pavarotti'nin yerini dolduracak tek isim derler, muzik otoriteleri ise dunya'nin en onemli 3. tenoru oldugunu..

Benim icin ise dunyanin en guzel, en anlamli gulen yuzudur o..
Gozlerimi kapatip sesini kalbimle dinledigim zamanlarda kendimi fazlasiyla mutlu hissederim..
  


Gectigimiz hafta "Ask" gibi harika bir neden ugruna sevgili Andrea Bocelli'nin "Portofino'da Ask" isimli konser goruntulerinin sinema uyarlamasi icin Kanyon sinemalarindaydik.. Gunlerce heyecan ile bekledigim bu gorsel ve isitsel solen, hem Bocelli ve onun sevgili Veronica'sinin ozel roportaji hem de Bocelli'nin Portofino'daki ruya konserinin goruntulerinden olusuyordu.. 



Produktorlugunu yine cok bayildigim David Foster'in yaptigi konserde Foster ve Bocelli'nin sevgi dolu atismalari cok keyifliydi..  

Son cikan "Passione" albumundeki parcalar disinda Elvis'in "love me tender" ini okumasi bence gecenin surprizi oldu.. :) Keman virtuozu Caroline Campbell'in Bocelli'ye nefis esligi ise gecenin kesinlikle en kiskanilacak anlariydi..

Aslinda konserde Bocelli ve Veronica'dan izleyenleri cok kiskandiracak bir "Something Stupid" dueti izledik.. Birbirlerine oyle guzel bakiyorlardi ki ! O anlari izlerken Bocelli'nin gormedigine inanmak istemedim.. Hatta sonra dusununce bir cok kisiye gore cok daha fazlasini goruyor olduguna emin oldum.. Ama o muthis romantik anlari asla kiskanmadim cunku ne sansliyim ki bana tam da oyle muhtesem bakan bir sevgili var hayatimda..

Tabi bu konser goruntulerinin dogal sonucu olarak simdilerde nefis bir hayalim de var... Portofino'ya gitmek ve Ask'in gozlerinin icine bakarak o nefis sarkiyi mirildanmak...

l found my love in Portofino.....

Keyifli Hafta sonlari hepimize !

PS : Konser DVD'si ciktiginda lutfen edinin.. Sonra'da en sevdiginiz elbisenizi giyin, en sevdiginiz kadehi en sevdiginiz icecekle doldurun ve kendinizi simartin.. Bence o konser bu ozeni hakediyor..

Sevgiler,
lulu
xxx

9 yorum:

  1. Canim yine ne guzel hissettirerek yazmissin. Ilk firsatta CD/DVD yi alicam. Ve Portofino hayalin harika. Biz de bu yaz dusunuyoruz : ) Annemleri oraya goturdugumde cok etkilenmislerdi, o sarkiyla gencliklerinde dans etmisler, yillar sonra kizlari onlari oraya goturunce cok duygulanmislardi : ) Bu arada Portofino da gecen filmlerin izlerini surmek de cok guzel oluyor orada gezerken : )

    YanıtlaSil
  2. Kalpten söyleyen bir adam o.. O harika ses, o insana hissettirdiği duygular..
    Filmi izleyemedim ama gördüğüm anda alıp izleyeceğim..
    Ve aşkınızı okudukça sizin birbirinizi bulmanıza ve böyle harika bir aşka sahip olmanıza o kadar mutlu oluyorum ki.. Umarım herkes sizin sahip olduğunuz gibi bir duyguyu tadar ve aşkınız heeep sizinle olur..
    Kocaman öpüyorum ♥

    YanıtlaSil
  3. Aşk güzel şey be Lülüm der kocaman öperim:)

    YanıtlaSil
  4. ask ne guzel 3 harf...3 harfte bınlerce anlam saklı..sahane bır onerı tesekkurler lulum

    YanıtlaSil
  5. hayattan keyif alan ve her anı doyasıya mutlulukla yaşayan ruh halini seviyorum kadın! hemen bakıyorum youtube'dan neler varmış andrea bocelli'ye dair ^.^
    musmutlu ve aşk dolu bi hafta olsun, sıcak içimizi ısıtsın, midemizdeki kelebekler giderek artsın, kalabalık bi aile olsun:D

    YanıtlaSil
  6. Ayyy daha biraz önce, bu öğle arası kitap alırken CD'si çıktı karşıma. Başka bir gün kendimi mutlu etmek üzere almayı ertelemiştim. Bu durumda belkide DVD'yi beklemek gerek ;)

    YanıtlaSil
  7. Siir gibi yaziyorsun, duygularini cok guzel ifade ediyorsun Lulucum ve ben senin yazilarini okurken en az senin kadar cosku ve mutluluk hissediyorum.
    Film Baku'ye gelirmi bilmiyorum ama DVD'sini hemen edinecegim, kesinlikle arsivde bulunmasi gerekli diye dusunuyorum. Onerinide goz ardi edemeyecegim cok romantik olucak ;)
    "Passione" albumunu zevkle dinliyoruz, daha oncede bahsettigim gibi bence en basarili album bu olmus. Benim ve esimin Andrea Bocelli sevgimizi anlatmaya ise kelimeler yetmez <3 Mutlu haftalar canim

    YanıtlaSil
  8. Genelde hiç dinlemediğim bir tarz bu Lulucum ama biliyorum Portofino şarkısını çok güzeldir , bana havuzbaşında yada deniz kenarında hava kararmadan önceki yaz akşamlarını hatırlatır hep. Ne kadar pozitif enerji dolusun bunun sırrı ne, özellikle bu havaların değişken olduğu günlerde nasıl oluyor tüyo ver bize :=)

    YanıtlaSil
  9. Lulum tatil postlarına bakma için girdim ve buraya yazmadan edemedim. O konseri izledim. Bocelliye portofinoya o abartısız ama özenli sevgi dolu muhtesem dinleyicilere bayıldım. Yasadığıma şükrettim. O konseri orda dinleyebilmeyi cok isterdim.

    YanıtlaSil