22 Ekim 2013 Salı

Lovely Moments #12

Gunler gunleri, tatiller tatilleri kovaliyor..

Uzun zamandir seyahatlerimin detaylarini da anlik postlayamaz oldum.. ama inanin tum suclu Instagram :)

Soz;  2013 yazinin kisa, uzun tum seyahatleri icinden Cote d'Azur post serisinin devamini, Paris, Atina ve guzeller guzeli Floransa'ya ait kucuk ama cok tadinda tavsiyelerimi yil bitmeden tamamlayacagim..

Simdi tam da Yunan adalarindan birinde keyif yaparken, Istanbul sosyal hayatinda sevdigim bir kac tavsiye sonrasinda, izninizle denize dogru aciliyorum ;)

* * *

Benim icin sehrin acik ara en iyi Italyan restorani olan Pipa Nisantasi, sevgili Adem'in aperatifleri ile daha da keyifli diyebilirim.. "Bloody Marry" icin tam sevgi puani verdim kendisine :) 

Akaretler Limonata Downtown ! 
Hala denememis olamazsiniz degil mi ? Yine nefis bir Capamarka dekoru ve Sef Gazi-Bilal Ates kardeslerden her biri denemeye deger lezzetler bizi beklemekte ;)

dubb !
Hic bilmezdim ! Belki ilgi duymadigim bir mutfak olusundan, belki de bulundugu bolgeyi yani Sultanahmet cevresini cok sevememis olmamdan.. Lakin cok sey kacirdigimi artik biliyorum.. Arkeoloji muzesinde izlenecek nefis bir jazz dinletisi oncesi Dubb da enteresan bir Hint gecesi gecirdik.. Acikcasi yediklerimden fazlasiyla memnun kaldim.. O nedenle mutlaka deneyin demekten kendimi alamiyorum...

La Brise ! 
Fransiz mutfagi sevenler icin sehrin kesinlikle en iyi tavsiyesi bu.. Mekanin sahibi ve sefi sevgili arkadasim Esen Blake ve inanin torpil yapmanin kiyisindan bile gecmiyorum.. Detaylar icin mutlaka ayri bir post hazirlayacagim.. ;)

Izoletta ! 
Acikcasi hic aklima gelmez bir yerde, Sariyer tepelerindeki Life Park da ve Latin festivali gecesi oncesi konser alaninin hemen yaninda bulduk bu restorani.. Enteresan bir mekandi.. Fazlaca iddali olan dekoru acikcasi endiseli bir lezzet beklentisi yaratti uzerimde lakin onume gelen lezzeti su an bile gulumseyerek hatirliyorum.. Istanbul sinirlari icinde bu kadar lezzetli ve yumusak steak yedigimi hatirlamiyorum.. Yolunuz duserse mutlaka !! 

Surekli denemeyi erteledigim Cento per Cento meger ne de lezizmissin.. Gnocchi cok sevdigim fakat ne yazik ki Tr sinirlari icinde pek lezzetlisine rastlamadigim bir tabak.. Cento, tabagimin kesinlikle hakkini vermisti.. Burrata peynirini nasil temin ediyorlar emin degilim ama cok basarili uygulamislardi.. Makarna severler icin farkli bir deneyim olabilir ;) 

Harika bir tatil, sevgi dolu bir bayram olsun ve tum ozlemlerimiz dinsin umarim..

sevgiler
lulu
xxx

11 yorum:

  1. İyi bayramlar, iyi tatiller Lulu :)

    YanıtlaSil
  2. Harika öneriler için teşekkürler :) Diğer güzel yerlerin postlarını bekliyoruz, senin önerilerin not defterimde oldukça fazla yer tutuyor ;) mutlu bayramlar

    YanıtlaSil
  3. daha sık post istiyooorum :)

    YanıtlaSil
  4. canım haklsıın ıg herseyın suclusu ama buradan okumak buyuk keyıf...bu arada yedıklerın ve ıctıklerın acıkmama sebep oldu mutlu tatıller guzel kalplı

    YanıtlaSil
  5. Özlediğim Lülü postları ile harika bir dönüş yapmışsın Lülüm:)

    YanıtlaSil
  6. cnm bende ig a takıldım ne blogları gezebiliyorum ne kendi bloguma bakar oldum sık sık =) cok gzuel iştah acıcıc bir post olmus bu :P

    YanıtlaSil
  7. Lulucum ozlemistim guzel onerilerini...Lutfen daha sIk yaz buraya... Iyi eglenceler, cok optum

    YanıtlaSil
  8. enfes gözüküyorlar , canım istedi valla :)

    YanıtlaSil
  9. Senin tavsiyelerin pek bir denenesi oluyor. Bu yüzden tatil detaylarını, lezzet mekanlarını her zaman keyifle bekliyoruz tatlım. Çok bekletme bizi :)

    YanıtlaSil
  10. canım tavsıyeleırn gıdılen yer olursa uygulanıyor gıdılecek yerler ıcınde not alınıyor..ask olan her yerde kokunu bırak takıpteyım

    YanıtlaSil
  11. Blogları iyice unuttuk Lulum ya instagram yüzünde, ne güzel günlerdir blog ziyaretlerini ev oturmasına gider gibi yapmak :)))
    Dubb güzelmiş bu arada, not aldım tenkss :)

    YanıtlaSil