5 Temmuz 2013 Cuma

Lovely Moments # 11


Keyifli bir yaz tatili sonrasi benden Guney Fransa'nin Cote d'Azur kiyilarinin detaylarini bekleyenler oldugunu biliyorum.. Acikcasi ben de deneyimlerimi sizlerle paylasmak icin sabirsizim o nedenle de elimden gelenin en iyisini yapip hizlica bu seriyi hazirlamaya calisacagim ama oncesinde arayi sicak tutmak adina uzun zamandir paylasmadigim ve hazirlamaktan cok keyif aldigim bir klasik ile karsinizdayim !  

 
 Ayagimizin tozu ile harika bir "yaza merhaba" partisine davetliydik.. 

BeTwin Us guzellerinden melek arkadasim Gizem ve esi Dehan evlerinde her detayi dusunulmus, lezzetli ve muzik dolu bir telas partisi verdiler.. Blog dunyasinda cok yakindan tanidiginiz Wear a Smile Ahsen, Aysstyle Aysun ve diger sevgili arkadaslarimizla birlikte "direnis sonrasi daha aydin bir yaza merhaba" dedik.. ! 

Muzik, dans ve daha fazlasi ile gecen gecenin sonunu da direnis gunlerini degerlendirdigimiz derin ama naif bir sohbet ile tamamladik.. (Cevremde olan insanlarin "Gezi direnisi" ile ilgili fikirlerini ve bakis acilarini dinlemeyi gercekten seviyorum) 

Love without a cause by Ahu Atasel askimi biliyorsunuz.. Ahu'nun tasarimlarini kullanmak onu cok sevmemin de otesinde bir duygu.. Son askim : 2013 yaz koleksiyonunun en sevimli parcalarindan biri olan neon cantalar.. Cok amacli kullanabileceginiz bu guzelligi ben plajda gunes kremlerim, Alpcan'nin ve benim gunes gozluklerimiz :) ve telefonum icin kullandim. 

Cantamin Nice plajlarinda fazlaca ilgi cektigini soyleyebilirim..
 Yaz bitmeden mutlaka edinin.. :) 
-Ayrica bilginiz olsun, tum Ahu Atesel tasarimlari lilabella da online satista-

 Capa-Marka'nin leziz ve neseli restorani Limonata, City's alis-veris merkezinden geri cekildi.. (nedenlerini basindan takip etmis olmalisiniz..) Yeni Limonata; "Limonata Downtown" ismi ile artik Akaretlerde ! Launch tarzina daha yakin olan yeni mekan yine Capa-marka titizliginde ozenle dekore edilmis ve mutfagi alistigimiz lezzetinde ! 

Mutlaka ziyaret edilmeli.. 
NOT : Limonata, Nisantasi ve Nispetiye caddesi subeleri de yolda.. 

Alpcan'in ilk koltuklu ucusunu degisik bir surpriz ile kutladik ! Biliyorsunuz seker ve tuz konusunda oldukca kati bir anneyim.. Lakin Alpcan'in bu konudaki terbiyesinden artik emin oldugun icin minik bir kacamak yapmasina izin verdim.. Ve Fransa sinirlari icinde yenilecek en keyifli seylerden biri olan macarona evet dedim.. Sevdi ! ama aliskin olmadigindan ne kadar cok su ictigini size anlatamam :) 

Not : Sevgili anneler, yalnizca dondurma yemesine izin veriyorum o da hijyenik sartlarindan emin oldugum, boyar madde icermeyen ve dogal meyve ile uretilenler. Yani kararimdan donmus falan degilim.. endise yok.. ;)

  Bu aralar biraz fazla bulutlarin uzerinde dolaniyor olabilirim.. Fransa sinirlarindan henuz donmusken, yeniden sinirlarinin icine dahil olacagim.. 

Aile sirketimiz Passo Plus 'in 2. fuar tecrubesine destek vermek ve ozledigim Paris havasini almak icin kisa ama dolu dolu gececek bir seyahat...

Donuste lezzetli detaylarim olacaktir mutlaka..

Mutlu Hafta Sonlari...
lulu
xxx

15 yorum:

  1. Heyoooo ben geldiiim nasil ozlemisim buralari nasiiilll ! Instagram kesmiyor bir yere kadar. OZaman gelsin cote d'azur fotolari sabirsizlikla bekliyoruuzzz <333

    YanıtlaSil
  2. Arayı sıcak tutmak için ne güzel fotoğraflar bunlar, bayıldımm ♥
    Sırada muhteşem Cote D'Azur maceranı beklemeye geldi :*

    YanıtlaSil
  3. ahh güzel alpcanım açılışı macaron'la yapmıış bitaneem benim :) <3

    YanıtlaSil
  4. Canım mutmuslu zamanların hiç bitmesin:)

    YanıtlaSil
  5. Tatilinle ilgili postu merakla bekliyorum ben Lulu ama lovely moment postlarında ayrı bir keyif veriyor insana ;)

    YanıtlaSil
  6. Harika! Seni ve o güzel yazılarını özlemişiz...

    YanıtlaSil
  7. canımmm bızımde koltuk deneyımıızmzzz superdı :)) kuzumda bu sene tatlıyla tanıstı ama sevmedı :) ve dedıın gıbı cokkk su ıctı :) ınsallah musmutlu gecmıstır parıs :) ahunun tasarımları ıse gercekten sahane :) sevgıle tatlım

    YanıtlaSil
  8. hoşgeldin Lulucum :) yazılarını özlemişiz, alpcan'ı da :) macaronla tanışmasına çok sevindim, baya büyümüş miniğimiz =) limonata'nın kapandığını bilmiyordum :/ city's e pek gitmiyorum avm sevmediğim için ama diğer limonatayı gördüm akaretlerde, daha hoş bir mekan gibi geldi bana.

    YanıtlaSil
  9. hahaha alpcanin ilk tatli tecrubesi macaronla cok asortik olmus :))) cok sevdim yiyisini ! walla merakla ve detayli bir cote d'azur yazisi bekliyorum gitmis kadar olacagima eminim sayende tatlimm bir de cok opuyorum:)) bu arada floransada aylinle benim icin bol toplu bir dondurma yiyin ve bol kahkalar atin:))

    YanıtlaSil
  10. bloğuna bayıldım :))) hemen takibe aldım çok güzel yazılar yazmışsın :))) beni de ziyeret edersen sevinirim http://piiboutique.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. bu kısa an ozetlerıne bayılıyorum :)zaten ucak camı fotosu tamamen benım ıcın olmalı dıye uzerıme alınıyorum

    YanıtlaSil
  12. Canim ozlemisim lovely moments paylasimlarini : ) Hosgeldin yaz partisini IG de gormustum, harika bir partiydi : ) Ahu nun bu guzel cantalarina bayiliyorum, birkac rengini edinmem lazim bu yaz bitmeden : ) Belki eylul deki Bebek festivaline birlikte gidebiliriz : ) Limonata nin yeni yerine de birlikte gitmemiz lazim tabi ki : ) Ve Alpcan in makaronla tanismasina cok sevindim, daha nice guzel tatlilarla da tanisacak buyudukce : )

    YanıtlaSil
  13. Lulum ne kadar pozitif ne kadar güzel enerjiyle dolu yazıların bayılıyorum, o Alpcan'ın macaron yiyişini yerim... Partiniz harikaymış hep en sevdiklerim toplanmış eminim harika geçmiştir! Limonata'ya da en kısa sürede gitmek istiyorum ben de! Ahu'nun çantalarına ben de bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Lulu ben instagram hesabından artista_m :) Nice gezisi için notlarımda büyük yer ettin, maceralarını takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Merhaba ! cok sevindim hem notlarda tuttugum genis yere hem de yeni actigin bloga ! abone oldum sana :) sen olmanin en guzel yollarindan biri yazmak.. Benim de yazma aliskanligimin geldigi noktadir blogum :) Seyahatcilerin isine de yariyor ve beni cok mutlu ediyor ! Simdiden iyi tatiller tatlim.. Nefis gececek cok eminim ! :)

      Sil