7 Nisan 2013 Pazar

Lovely Moments # 10

Hayat sizce de "Bahar" gelince hizlanmiyor mu ? Hani boyle kolayca akip akip gidiyor falan... Bir de kalp atislari ile aralarinda dogru bir oranti soz konusu.. O halde, bu nedenle Bahar aylari cok sevilesi olmali.. :)

Uzun zamandir klasik "lovely moments" postu hazirlamadigimi farkedip, bunu da bahar aylarinin hafifligine bagladim kendimce.. :) Sonra da oturup bir kac keyifli animizi sectim telefon hafizasindan.. 

Eee hadi Buyrun..

Bahar'in mujdeleyicisinin papatyalar oldugunu hic kimse inkar edemez sanirim..


Papatyalari cimenlerde, gunesi de gokyuzunde gordugumuzde bahar artik kombinlerimize de sizmis oluyor.. 13'Yaz sezonunun en keyifli renkleri bence mint ve sari.. Mint icin henuz istedigim tonda bir pantalon yakalayamadim ama sari icin Gap'e tesekkur edebilirim..


Ayni sari pantalonu Ju.Istanbul 13'Yaz sezon lansmaninda da kullanmistim.. ;)  Sanirim renkli pantalonlarin en guzel yani her ortama uygun bir kombin icin hazir oluslari..


Bahar elbette yemeklerimize de sizmis durumda.. Daha cok ot daha cok zeytinyagli yemek icin daha guzel bir mevsim olamaz.. ;)


Tatlilar konusunda da bi parca daha istahli olabilir miyiz ? Bence evet ! O nedenle de Limonata tatli bari her zamankinden cazip :)


Mevsim donuslerinde Kucuk Prens okuma aliskanligimi cok seviyorum... Bence bunu siz de denemelisiniz..

Bu arada cok sevdigim bir arkadasimda kitabin Cemal Sureya cevirisi olmasi ve kitabi odunc alip okuma sansi bulacak olmam son zamanlarin en guzel kitap haberi benim icin... Sanirim bu firsat, sayesinde yaz aylarini farkli ogretilerle karsilama sansi bulacak olmam demek ;)


Alpcan ? :) 

Cok mutlu.. Sanat ve ingilizce hayati harika gidiyor.. Evde surekli sarki soyler durumda.. Gectigimiz hafta sonu kuzenleriyle Polenezkoy Country Club'da ozgurce vakit gecirdi ve ilk Midilli deneyimini yasadi.. Evet fazlaca kalabalik bir mekan ama cocuklu aileler icin tam bir cennet.. Belki Cumartesi gunu gitmek ya da bizim gibi Pazar erken saatte gidip kalabalik artinca baska bir mekana gecmek daha mantikli olabilir... ;)


Nereye derseniz ? Deniz havalari baslamadan Poyrazkoy'u tavsiye edebilirim size.. Birkac salas balik restoraninin oldugu minik bir liman burasi.. Taze balik, tadinda bir kalabalik ve keyifle izlenecek gun batimi icin bence Istanbul'un hala en iyilerinden.. Siz demlenirken cocuklar sahilde harika vakit gecirebiliyorlar.. 

Restoran onerisi isterseniz de biz Sahil 2'yi tercih ediyoruz.. ;)


Ah bir de Alpcan artik ordek yiyor ! Hem de ne yemek.. Bayildi.. Hem ordege hem de catal yerine chopstick kullanmaya.. :)

Anneler, Babalar ! 
Sushico'nun kizarmis Pekin ordegini belki siz de denemek istersiniz.. Lokum gibi.. Cignemekte ve yutmakta kesinlikle zorluk cekmeyeceklerdir.. 

Harika bir hafta olsun hepimize !

sevgiler,
lulu
xxx

26 yorum:

  1. Peki Alpcan'ın lokum ellerini kim yiycek :)))
    Çok güzel bir post olmuş, ben hissettim baharı okurken :))
    Teşekkürler
    Nurten

    happiestbride.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ayy nasılda tutuyor cubukları bak bak hahahhaha ....alpcanın ıngılızcesının ıyı gıtmesı masallah cok guzel turkecyı konusmasıyla ılgılı henuz konusamayanlar ıcın ıkı dıl fena oluyor kuzenımın cocugu 4 yasına kadar yabancı bır kaıdnla buyudu ve ıkı dıl karmasası cocugu yenı konustrmaya baslattııı :( ordege bayılıyorum ben kuzumun favorısı suan balıgın her cesıdı ayy poyrazkoy ıse sahane bızde cok severız nasılda huzur ama yaızn cok kalabalık o ayrı:)) kocaman sarılıyorum alpcanıma ve sana canım..sevgıkler

    YanıtlaSil
  3. Iste yine en canlisindan, kanlisindan, hayat dolu olanindan bir Lulucumm postu . Cok seviyorum ve keyifle okuyorum canim. Sahildeki balikci ise bizim gibi araba kullanma ozurluler icinse her daim bi ruya olarak kalacak :)) Alpicoloyuda seni de cok cok operim <333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soforun olurum sen gel yeter ! Ya da sen
      nice'e falan gel Haziran'da :))))

      Sil
  4. Ben bu seri'yi sevdiğimi daha önce söylemiş miydim?:)Yine çok huzurlu ve mutlu vakitler geçirilmiş:)Hep mutlu,çok mutlu olun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun ve belki bi parca kalabalik nedeniyle Polenez kizmindan sikilmis olsam da Poyrazkoy nefisti.. bas basa da bi kacamak yapmali bahar sona erip kalabaliklar denize akmadan.. Onur ile sizin icin de degisik bir firsat olabilir tatlim..

      Sil
    2. Lülü'cüm bu harika bir teklif:)Biz sizin rehberliğinizde denize nazır huzurlu mu muzurlu rakı'ya da balıga da varız:)

      Sil
  5. Hayatın her anından keyif alıyosunuz ya Luluş'um, nasıl mutlu oluyorum, nasıl enerji doluyorum bir bilsen <3 O papatyaların, sarı pantalonun enerjikliğinin, rakının, balığın, senin güler yüzlülüğünün ve tabi ki ve de en çok Alpcan'ın hastasıyıııım <3333

    YanıtlaSil
  6. Bu seri gerçekten harikaymış, özellikle şu sonuncusu içimi açtı! Her fotoğraftan güzellik fışkırıyor, hep de böyle olsun! :)
    Sevgiler
    Burcu
    benhali.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler canim.. Bu seri sanirim hic bitmeyecek.. oyle de istikrarli bir tipimdir.. :)

      Sil
  7. nasıl özlemişim bu lovely momentleri <3 her anın tadını çıkaran, her durumdan mutlu olacak bişeyler bulup bizlere sunan güzel arkadasım benim, seviyorum bu pozitif halini. bunu her defasında duymaktan sıkılmıyosundur iyşallah:)
    sakin balıkçı kasabaları ve denize sıfır minik salaş balıkçılar hep beni çekmiştir. burayı da sevdim! bide orda bi kısmı görünen dolma parmaklara ve sahibine yeniden aşık oldum <3
    bizim vuslat ne zamandır bilmiyorum bebegim, ama 40 kere söylersen olur derler yaaa, benimki o hesap, 40ı geçmiş olabilir ama ya tutarsa? <3

    YanıtlaSil
  8. Daha once Ig'de gordugum fotolari hikaye tadinda okumak ayri bir zevk ellerine saglik bu guzel, keyifli post icin hayatim. Alpcan'in midilli ile olan fotosu muhtesem hele chopstick tutan tombis parmaklarini yicem ben ;) Ordek konusu benim icin biraz soru isaretli, genelde bir koku oluyor ama Sushico'nun ordegini deniyecegim :) Ve Poyrazkoy, temiz havasini icime cekmek icin can atiyorum.
    Guzel bir gun gecirmen dilegimle <3

    YanıtlaSil
  9. ofis ortamında baharı yaşattın lulum kalemine sağlık mucuk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiyoo ! sevindim cok tatlim... Izmir'e bahar gelmistir , Alacati'ya da yaz :) Bu yaz da kavusalim Gullu ! Bu kez umarim Dilek'cigimizi de kacirmam... lakin coook ozledim.. xxx

      Sil
  10. Lütfiye ablacım hastayım sanada Alpcan'ınada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canimm ! sen de sahane bir anne ve aile olacaksin.. Boyle dusun.. ;)

      Sil
  11. ahh polonezkoyde denk gelemedik yaa tuh diyorum! bende ardaya ara ara yatarken kucukprensi okuyorum cok keyif aliyoruz :) su poyrazkoyu bizde deneyelim diyoruz havalar iyice isinmadan her haftasonuna bi yer yapalim yeni yerler deneyelim diyoruz bizim bidikla:) ayrica evde sarki soyleyen tipler olmasi da cok guzel dimii onlari dinlemek ayri zevk veriyor:) opuyorum seniii cok canim !

    YanıtlaSil
  12. Lulucum, bloglara yorumlu okumalarima geri dondum sonunda ve senden basladim : ) Ne guzel sari tonlarini kullanarak bir butunluk yaratmissin. IG de gordugum resimleri hikayeleriyle okumak cok hosuma gitti. Alpcan melegine yine yine bayildim : ) Kucuk Prens kupasindan benim de edinmem lazim : ) Su anda benim de basucumda duruyor o kitap : ) Ne yazik ki Istanbul ve civarinda denenmeli onerilerin kisminda faal olamiyorum, ama ucundan yapicaz birseyler insallah : ) optum anne ogul ikinizi de : )

    YanıtlaSil
  13. Lulucum ben hala bahar havasına giremedim hala ocak-şubat ayı modundayım havalardan ama mutluyum kış mevsimini sevdiğimden olsa gerek :) bende yeni kitaba başladım (paris'teki eş ) dediğin gibi çok güzel bir kitap, vakit buldukça okumaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  14. Your lemon pants are great for spring and summer and there is so much delicious food here! Le Petit Prince is one of my favourite books - what a cute mug.
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  15. yahu ben nerelerdeymişim blog değişmiş görmeyeli gömüldük bu aralar sonsuz dekorasyon la yatıp kalkıyoruz:)) ihmal ettim blogları gezmeye daldım kahve mi içip tek tek olmuyor böle dimi ama ...

    YanıtlaSil
  16. ne güzel mekan öneerisi vermişsin yine canım, yapacak bişi bulamayanlar bloğunu takip edip gayet güzel haftasonu planları yapabilirler bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canimm ! ne tatlisin.. tesekkur ederim..operim cok !

      Sil
  17. Harika bir post olmuş ki gerçekten bahar tadında :)

    Sevgiler, özge

    YanıtlaSil