29 Nisan 2013 Pazartesi

Merhaba Yaz

Italyan trafigimin hafiflemesi ve baharin kendini daha yogun hissettirmeye baslamasiyla birlikte artik daha icten duygularla yemekler yiyip/yapip, enfes muzikler dinleyip, kisa tatil planlarimi hizlandirdigim gunler yasiyorum.. ;)

Hatta bu planlarin ilki biraz benim disimda gelismis olsa da gerceklesti bile..

Yakin arkadaslarimiz ile artik klasiklesen bir program ile "yaza merhaba" partimizi bu kez Bodrum'da gerceklestirdik.. 
 
Kocaman masalarda enfes kahvaltilar ettik... Cok sevdigimiz bir balik restoraninin kotu servis ve yemekleri ile moralimizi bozmayip muhabbetimize sarildik.. Plajda deli gibi dans ettik ve tum gurubun ortak bulusma noktasi olan Besiktas'imizin Akhisar'a 4-1 yenilisinin huznunu tum Gundogan ve Yalikavak sahilinde marslar soyleyerek yani aklimizca takimimiza moral vererek yasadik..:)

Kisa ama cok tadinda bir sezon acilisiydi ve evet denize de girdim.. :)  

Darisi basiniza ! ;)


Bu gulumseme 2013 deniz sezonunu acmadan az once cekildi.. Mutlulugum, icimde buyuttugum nefis bir duygunun disa vurumu aslinda..

Icimdeki mutlulugu Ege'nin soguk sularina biraktim yani evren ile gercek anlamda bulusturdum onlari.. :)

Alpcan ile ayaklarimizin ayni anda denizle bulusmasi bence harika oldu.. minik erkegimin soguk su ile arasinin iyi olmasi elbette bu paylasimi kolaylastirdi.. :) 

 
Bu konuda annelere kucuk bi tuyo verebilirim. Alpcan'i dogdugu gunden itibaren soguk ile ilik arasi bir su ile yikamistim.. Hic bir zaman sicak su kullanmadik ki beraber banyo keyfi yaptigimizda onun istedigi suyun sicakligi beni usutmeye yetecek kivamdaydi.. Nasil alistirirsaniz onu kabul ediyor onlarin kucuk bunyeleri.. O nedenle de Alpcan'in deniz suyuna karsi bir tepkisi hic olmadi.. Aksine degil Ege, okyanusun demir sularinda bile gayet mutlu oynamayi bildi.. ;)

 
Ne yazik ki, meditasyon yapacak vaktim olamadi ama en azindan yapmak istedigim yerde derin bir nefes alabildim.. ;)

 
Kirmizi receller yedim..

Mudavim mekanimiz hayal kirikligi yasatsa bile andirmadim.. 

Cunku hayati, hayatimdaki guzellikleri seviyorum..



Muthis bir hafta olsun..

sevgiler
lulu
xxx

25 yorum:

  1. Sen nasıl bir insansın ve nasıl bir enerjin var, tarif edemiyorum, sezonun ilk açılış fotosunu ben de sana ithaf edeceğim, çok güzelsin Luluş, senden öğrenecek çok şey var, ve seni tanıdığım için kendimi çok şanslı hissediyorum! <3
    Günün de haftan da yazın da kışın da şahane geçsin! <3
    Tabisi de Alpcan'ı öpmeden gidemem burdan, O'nun o tontiş ayaklarından bi lokma alır, sevgilerimi taa buralardan gönderirim, hem de mis gibi Akdeniz kokusuyla <333

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. hayatın her anından keyif almayı bilen ve bunu etrafındakilere de yansıtan biri olarak seni hep takdir ediyorum ve etrafındaki o insanları da son derece şanslı buluyorum lüflücüm! <3 yetiştirilme tarzı mı, yoksa karakter yapısı mıdır nedir bilmiyorum ama, her ne isen onda çok iyisin, bunu biliyorum!
    bebeklikten soguk suya alıstırmak nekadar mantıklı! dedim ya, bigün bebişim olursa senden alacagim cok fazla tiyo var. o sebeple elini cabuk tut da şu kitabı bitiriver:)
    dipnot: yazmaya başladığını düşünerek böyle söyledim, ona göre:D
    öperim seni de bal parmaklı küçük adamımı da <3

    YanıtlaSil
  4. Harika bir sezon açılışı olmuş Lülüm devamı da bol seyahatli, şapur şupur çok keyifle geçsin:)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir yaz açılışı olmuş. kesin devamı da süper gelecek:)
    alpcanı gördükçe anne olasım geliyo daha evlenemeden:)))

    YanıtlaSil
  6. darısı basıma diyoruum ah hemde ne içten diyorum bir bilsen! :)

    bende küçük küçük planlar yapmaya başladım çoktan:)
    çook süper bir yaz olsun lulum <3

    YanıtlaSil
  7. Haftasonu oğlumla aynı şeyleri bizde yaşadık, hatta 1 tık ileri giderek suya oturuverdi :))
    ama denizi çok özlemişizzz :)

    YanıtlaSil
  8. Dünyanın en tatlı ve pozitif annesinden yine super bir tatil postu olmuş:) Alpcanı da bir an önce görüp yiyip ısırmak istiyorum mümkünse:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. örnek aldığım bir anne modelisin, biliyorsun...çok seviliyorsun, taktir ediliyosun....minikkuşuma da sonuna kadar katılıyorum...

    öperim fıstığım....

    YanıtlaSil
  10. canımmmmm yaz sezonunu acman sahaneydı ...devamının sahane olacagını bılıyorum..alpcanın tombıs ayakları ve suyu sevmesı en sevdıgım kuzucan keyfıııı :)) lulummmm mutlulugunuz daım olsun canım

    YanıtlaSil
  11. Bodrum'un en guzel zamani sessiz ve sakin ve bu yaz acilisi Alpcan yapti demek ki bu sene bodrum daha bir guzel olucak :))

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel karşılamışsınız yazı!! Senin gibi hayattan keyif almayı gayet iyi bilen birininde, restoranda hayal kırıklığı yaşadı diye anın tadını bozması beklenemezdi zaten. Henüz tanışmadık ama çok güzel pozitif enerji verdiğini düşünüyorum, çevrendekiler şanslı olmalı ;)

    YanıtlaSil
  13. Alpcan ne kadar büyümüş :) harika fotolar lulucum en güzel zamanı oraların, daha sonra acaip sıcak olur.

    YanıtlaSil
  14. Bellissima, yaz sezonun açılışını yaptığın kadar şahane geçsin. Alp'le birlikte bol iyotlu ve güneşli günler yaşayın beraber:) Dolce vita'nız tüm yaz sürsün, Brezilya sözün var ona göre...

    YanıtlaSil
  15. alpcanın kuma bulanmış ellerini yemek istiyorum! <3

    YanıtlaSil
  16. Bende seni seviyorum bitanem :)
    (Sondan bir önceki resme ithafen ...)

    YanıtlaSil
  17. bizde ardayla ayaklarimizi karadenizin soguk suyuna sokarak deniz sezonunu actik ucundan agvada heheh:)) ama sadece ayaklar yetmez komple girmek lazim dimii o yuzden bende bir alacatidir bir bodrumdur yada denizi olan biryer bir tatil istiyoruum burdan kocaya duyurulur:))neyse ne guzel ne keyifli gecmis bodrum kacamaginiz harikasiniz darisi basimiza diyorum canim:))

    YanıtlaSil
  18. great pics!!!

    like your blog. what about following each other??..

    http://www.ilmiopiccolocapricciobyfabiola.com

    YanıtlaSil
  19. Lulucum yaza cok guzel karsilama yapmissin umarim sonuna kadar bu guzelllikler devam eder canim. O tarihlerde Gundogan'da olup senin pozitif enerjinden calmak isterdim, Alpcan'in tombis yanaklarindan, pufpuf ellerinden ayaklarindan bal tatmak isterdim. Kimbilir bu sene kacirdiklarimi seneye gerceklestirebilirim ayni acilisi tekrarlarsaniz ;)
    Tum yazinin en az hayatindaki guzellikler kadar sahane gecmesi dilegimle <3 x

    YanıtlaSil
  20. Ne kdar içten ne kadar naif bir anlatış.Bayılıyorum ..
    özlem

    YanıtlaSil
  21. Kıskanmadım desem yalan olur fotoğrafları görünce. Ama olsun sefanız olsun :))

    YanıtlaSil
  22. ay lulucum harika yaa. darısı basımıza insallah. kum deniz hepsine hasretiz..

    YanıtlaSil
  23. Lulum, harika bir yazi karsilama haftasonu kacamagi olmus, IG de bazi resimleri gormustum, simdi tamamlandi, denize girdigin resimler harikaydi : ) Bizim haftasonu kacamagini da 4goz bekliyorum : ) Muahh

    YanıtlaSil
  24. Ne keyifli, ne içaçıcı bir post bu böyle:)
    Oğluşuna da maşallah. Çok şeker, Allah bağışlasın.

    www.deniztamturk.com

    YanıtlaSil