14 Mart 2013 Perşembe

Lovely moments # 9


Dunya moda fuarlari sonrasi isler ziyadesiyle tempolu.. Guzel anlasmalar, keyifli ziyaretler ile is gunleri hizlica akip geciyor.. 

Icimde ise tam bir bahar rehaveti.. (Icime bahar kacti bile denebilir..)

Kelebekler.. anlamli/anlamsiz gulumsemeler.. kendi sesimden cok ic sesimin duyulmasi.. O nedenledir ki gunler cok guzel muzikler dinleyerek, An'lari en sevdiklerimle paylasarak kesinlikle daha anlamli geciyor.. 

Yayin hayatina baslayan ve belki de bu baslangic ile en cok beni mutlu eden JoyJazz esliginde super bir gun diliyorum hepimize..

PS : JoyJazz'i karvanal.com dan pek guzel dinleyebilirsiniz..

Biliyorsunuz dostlarima keyifli sofralar hazirlamayi cok seviyorum.. Guzel bir muzik esliginde yemek hazirligi yapmak, ozellikle de ozenli sofralar hazirlamak benim icin ciddi bir terapi..

 Sevgili Kitap Bagimlisi Gulsah'cigim ve sevgilisi Onur ile klasik haline getirdigimiz Italyan gecemizde bu kez (ilk kez) Gnocchi denemesi yaptim.. Hic de fena bir sonuc ortaya cikmadigini soyleyebilirim.. Ozellikle Ask'in da elinin degdigi sos fazlasiyla basariliydi.. ;)

Tarif isterseniz sarimsakli domates biber karisimina bol fistik, taze feslegen, taze kekik, taze cekilmis karabiber ve deniz tuzu kattik.. Hepsi de oldukca kolay ulasabileceginiz malzemeler.. isin puf noktasi ise sosun uzun uzun ve agir ateste pisirilmesi.. Malzemeyi harmanlamak icin de sicak sos ve sicak gnocchi'yi ayni anda karistirmak..

 Canim LilaMoonlight Aylin'cigimin yeni yil hediyeleri icinde yemege kiyamadigim bir parmesan peyniri de vardi.. Kisa zamanda ust uste Italya seyahatleri yapinca Aylin'cigimin hediyesini daha ozel bir gece icin saklamistim ve o aksamki soframda kullanmak tam yerinde bir karar oldu.. ;)

 Evdeki sarap stogunun sonuna yaklasirken bu karelere huzunle bakiyorum... ama neyse ki yakin gelecekteki sehayatimizde bizi sicak yaz gunlerine kadar idare edecek sarap alisverisi yapma sansimiz olacak..

Beraber seyahat ettigimiz ve bence dunyanin en keyifli seyahat arkadaslari ile ayni zamanlarda bebek sahibi olmak nefis..

Biz seyahat ettik Alpcan ve Yalin beraber kiz tavlayacaklar insallah :)

O bulusma gununun benim icin en keyifli ani ise Filtre kahve esliginde kis bahcesinde biraz dusuncelere dalmak oldu.. Yari medite hali diyelim.. Oyle ortamlar bulunca asla kacirmam.. :)


Alpcan mi nasil ? Hersey harika gidiyor.. "Terrible two" konusunda siddetli bir durum soz konusu degil.. Acikcasi dis ve grip sonrasi hersey normale dondu ve biz durumu unuttuk bile denebilir..

Okul harika gidiyor.. Ingilizce kelimeler, sarkilar ve hatta bazi sorularimiza ingilizce cevaplar  veriyor kucuk sipa.. Gectigimiz Cuma gunu ilk resim denemesini aldik tombik ellerinden..

Bence bu bir sahaser :))


Son bir haber de benden.. Alerji mi olup olmadigini anlayamadigimiz bir takim kizarikliklar var vucudumda.. Doktorumla uzerinde calisiyoruz, bazi denemeler yapiyoruz ama isin en sevindirici kismi kan , karaciger ve bobrek testlerinde bir aksilik cikmamasi.. ;)

Beni dusunup, endiselenip, sonuclari merak eden herkese bir kez de buradan tesekkur etmek istiyorum.

 sevgiler,
lulu
xxx

16 yorum:

  1. saglık konusunda herseyin yolunda olmasına öncelikle cok sevindigimi belirtiyim^.^
    gülşah ve eşiyle samimiyetinizi bilmiyodum, ne keyifli bi aksam olmuş ve sen hamarat kadın ne güzel seyler hazırlamışsın;) ben de isterimki banane banane ^.^
    bu postta beni en derinden etkileyen sahne "kış bahçesnde kahve keyfi" sahnesidir, şu aralar en cok ihtiyacım olan şey! haftasonu samsuna giderek yapmayı düşünüyorum bunu, karadenize nazır evimizin bahçesinde <3

    YanıtlaSil
  2. Canım benim o gece herşey daha öncekiler gibi harika ve özeldi!Ellerine sağlık:)Ki ALPİCO dan sonra o italyan geceleri daha da bir anlamlı oldu:)Yerim ben o tatlı kuzuyu:)

    YanıtlaSil
  3. çok keyifli bir akşam olmuş, ne güzel:) herşeyin özenle hazırlandığı çok belli ellerine sağlık Lulucum:) Sağlık probleminin de en kısa zamanda güzel havadislerle kapanacağına eminim.. O kış bahçesi beni benden aldı amanın diyorum:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun canım, sorunun kaynağını en kısa zamanda bulursunuz umarım. Ayrıca Alp'in yaptığı resim bence de bir şahaser ;)

    YanıtlaSil
  5. Keyifli sohbet ve güzel yemekler mükemmel..
    Alpcanın aynı yaşıt arkadaşlarının olması büyük şans. Şaheserinede gerçekten bayıldım.Vee geçmiş olsun. ayrıca ingilizce şarkılar söylemesini hiçççç kıskanmadımki :)) maşallah :)
    sanada geçmiş olsun lulucum inş herşey yoluna girer... sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Lulucum çok çok geçmiş olsun testlerin iyi çıkması iyi haber, umarım kolay atlatılabilecek bir durumdur. Kaşıntılar cilt kızarıklıkları filan bu aralar en son duymak istediğim sey sanırım://
    Ama yakışıklı sarımın o şahaseri, muhteşem italyan sofrası, sonra kış bahçesi, sonra bahar ve güzel müzik! Ah hayatı sevmek için çok fazla sebebimiz var di mi <3

    YanıtlaSil
  7. bloğunun yeni tasarımı çok ferah olmuş lulum çok beğendim :) testlerin sonuçları nasıl çıktı, umarım bir problem yoktur.

    YanıtlaSil
  8. Luluuummm her biseylerin yolunda gitmesine sevindim. Bu bahar rehaveti bana da fena basti ders calismam gerekiyor ama ben yataktan cikamiyorum nedense :( Fazla mutluluk veya kafa rahatligida iyi bise degilmis en azindan benim icin, onu anladim :)) Italyan gecelerne beni de davet etsene bizde seni fransiz gecelerine davet edelim olmas mi :D Optum cok Alpicolomu ve seni <333

    YanıtlaSil
  9. Aman Lulu amannnn inşallah bir şey çıkmaz çok geçmiş olsun. Fazlaca evham yapmamak lazım.

    YanıtlaSil
  10. Canim hemen actim karnavali, bilmiyordum bu siteyi, sagol bilgi icin, joyjazz i dinleyerek okudum postunu, cok iyi geldi, artik hep dinlerim buradan : ) O yemekler cok lezzetli gozukuyor valla, gnocchi yemeyeli cok zaman oldu, dagda yerim belki, oralara daha ozgu bu tabak, tam soguk hava yemegi : ) Parmesana da guzel bir acilis yapmissiniz, ben sana daha getiririm canim bitecek demeden rahat rahat yiyin, peynir de sarap da itinayla stoklanir : ) Kahve molanin ortami da harikaymis, ve de senin ustundeki kupadaki renkler de : ) Alpico ya Little Prince diyorduk bir de Little Picasso diyelim, bizimkine de diyoruz bu ikisini, bana gelip resimlerini gosterirken anne bak Picasso yaptim diyor : ) Harika bir pazar diliyorum canim. Muahhh

    YanıtlaSil
  11. Lulucum, ne güzel yemekler pişirmişsin öyle. Gnocchi kulağa da görüntü olarak da harika geliyor, görünüyor. Ruffino, orvieto classico, yum. Şarap kadehleri inanılmaz. ne keyifli bir gece olmuş, belli. tekrar ellerine sağlık :).

    http://tuzvekarabiber.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Lulucum kış bahçesine hayran kaldım bir doz alabilir miyim :)Bloguma beklerim bende madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. canım saglıkla ılgılı 2013 bır negatıf basladı sankı ama bu demek olmuyor kı guzel gıtmeyecek..cok sukur sorunsuz gectı sonuclar en azından....umarım anlasmalarınız hayatına buyuk keyf katar tatlım

    YanıtlaSil
  14. bebeim kendime kızıp duruyorum şu an,geç kaldım biliyorum geçmiş olsun demek için...umarım geçmiştir, umarım önemsiz basit birşeydir aşkım...bloğun yeni tasarımı o kadar güzel, o kadar ferah ve iç açıcı olmuşki, bakmalara doyamıyorum... sevgili aysun'un da senin de emeğinize ve fikrinize sağlık..çok güzel kareler var burda ama ben en çok en baştaki lezzetlerin tadına bakmak istiyorum .... bi de bide o kış bahçesi yıkılsaymış aşkım...özledim çok seni

    YanıtlaSil
  15. cok sırın bır blogunuz var tatlım banada beklerım sevgıler:D

    YanıtlaSil