26 Şubat 2013 Salı

Hafta Sonunun Kisa Ozeti # 9

Hafta sonu geldiginde grip alip basini iyice yerlesmisti bunyeye.. Elbette ben battaniye altinda gececek bir hafta sonu fikrine pek sicak bakamadigim icin henuz tam olarak gecmis sayilmaz.. Daha da iyisi dinlenme firsati bulamadan 14'Yaz sezonunun ilk ziyaretlerine Ispanyol firmam ile start veriyorum.. :)

Bana bol sans dileyin lutfen ;)

sevgiler
lulu
xxx

Cumartesi gunu cok sakin baslamisti ama bizim Hirvatlar rahat durmayip bastan cikaran bir teklifte bulununca babacigimin Istanbul'da olmasini firsat bilip Alpcan'i onlarla baska bir planda yalniz birakip, City's Mahalle / Vida Birreria'da Bira & Nachos gecesi yasadik.. 

Aslinda soyle diyelim biz kizlar bira kokteyli "Shandy" gecesi (karisimli bira ki bu noktada bir cok ulkenin kendine has tarifleri mevcut) erkekler ise bira gecesi gecirdi.. Bakmayin siz Shandy'nin kokteyl olduguna.. Tatli icecekler ile karistigindan saf biradan daha hizli carptigi bir gercek.. ;) 




Nachos ve Guacamole sosu konusunda Limonata mutfaginin lezzetine gercekten toz kondurmam.. Hal boyle olunda sevgili arkadasim Gazi'nin torpili ile Vida'da oturmamiza ragmen Limonata'dan bir Nacos tabagi masamiza gonderildi.. Merak etmeyin ayni tabagi Vida'dan da siparis ettik.. ;)

Gece sonunda Limonata terasinda Elma,Portakal,Zencefil ve Tarcin karisimli dogal cayimi ictim ki uzerine iyi bir uyku ile sabaha dinc kalkabileyim diye.. ;) 

Pazar gunu hava muthisti.. Gokturk'te yasam boyle havalarda daha da sahane bir hal aliyor.. O gun Alpcan ile hem gunesten yararlandik hem de bir parca kendimizi simarttik.. ;)  

Bu arada yan masamizin, Alpcan'in Cheesecake'ime "aci" demesinin bu kadar enteresan gelmesine de sasirdik nedense.. Bence tam tersi o tatliyi yemis olsaydi garipsenmeliydik.. 

Ogleden sonramiz ise Cuma gunu vizyona giren "Kelebegin Ruyasi" ile dolu dolu gecti.. Film hakkinda soylenecek, konusulacak cok sey var.. Yalniz bir cok kisinin filmi henuz seyretmemis oldugunu dusunerek yalnizca muthis bir seruven oldugunu soylemek istiyorum.. Ince ince islenmis, dokunakli bir seruven.. Mutlaka izlemelisiniz.. ;)

PS : Bu arada blogumum yeni tasarimini nasil buldunuz ? Sevgili Aysstyle Aysun'cugumun dokunusu cok belli degil mi ? Prenses eli degmis kadar sevdim.. :) 

Tesekkurler Aysun'cugum.. !
xxx

21 yorum:

  1. Ya ben orda çok yakışıklı bir küçük bey gördüm. Yerim ben onu. Pazar gunü gercekten müthiş bir hava vardı ne güzel tadını çıkartmışsınız. Ya ben hayranım senin hala tatlı tuzlu yedirmemene. Keske ben de basarabilseydim. Ama aslı bile şimdiden çok seviyor.

    YanıtlaSil
  2. İşte Lulu's Life da sevdiğim en güzel post:)Ellerine sağlık tatlım çok keyifli olmuş:)Daha önce yazmıştım yorumumu ama yine yazıyorum kesinlikle harika olmuş:)Yeni hali bol tık'lı olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Lulucum gecmis olsun canim, dinlenemeden kosusturmaya baslamissin, kendine cok dikkat et lutfen ;)
    Haftasonunuz mukemmel gecmis, ben birayi cok fazla sevmedigimden ictigimde hep Shandy alirim ve dedigin gibi icimi rahat oldugu icin cok cabuk carpiyor ;)
    Alpcan'in fotografi ne guzel, bayildim. Yanaklarina dayanamazdim herhalde yaninizda olasydim :)
    Blogun gercekten cok sade ve guzel olmus, Aysstyle'in eline saglik. Header muhtesem. Blog arsivi ve gezi notlarini eklemenizi cok sevdim, eski yayinlara daha rahat ulasabilecegim. <3

    YanıtlaSil
  4. gecmis olsun melegim:( ama sende bu pozitif ruh hali oldugu sürece hicbir hastalıgın sende uzun süre kalamayacagı kesin! :)
    alpcanı sekerden ve tuzdan uzak tutuyo olmanıza gıptayla bakıyorum ve bigün bebişim olursa senden ogrenecek cok seyim olcak, orası kesin! analıga giris-101' le baslarız artık derslerimize:))

    YanıtlaSil
  5. Aysun hanım illustrator ile çok güzel header hazırlıyor bloga girildiği anda header ve gezi notları hemen fark ediliyor.


    birde öneride bulunayım yorum formunu pop up pencere yerine gömülü olarak seçerseniz, blog ziyaretçilerinizin yorum yapmasını kolaylaştırmış ve yorumların altında cevaplama özelliği de eklemiş olursunuz olursunuz.

    YanıtlaSil
  6. Cok gecmis olsun tatlim :/ Yine dolu dolu bir haftasonu gecirmissin ama Alpicolonun muz yerkenki o tombik elleriyle muzu tutusuna oldum bittim diyebilirim. Kelebegin Ruyasina ise bende bu haftasonu gitmeyi planliyorum. Optum tatlim <333

    YanıtlaSil
  7. yine birbirinden lezzetli fotoğraflar tabi buna alpcan da dahil! ayrıca bu çocuk gittikçe güzelleşiyor mu ne!? maşallah onaaa!
    sana da çok çok geçmiş olsun lulucumm! kocaman öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun Lulucummm, şimdi daha iyisindir umarım. Alpcan giderek yakışıklılaşıyor maşallah :)) Cheesecake hem ekşi, hem de üzerindeki kakao tozu gerçekten acı :) Çok normal yani, biz burda topluca yan masayı kınadık için rahat olsun.. :) Öpüyorummm

    YanıtlaSil
  9. Çok bi güzel olmuş sayfan postun gibi :) bu arada sabah aradım senin İG da bulamadım fena alışmışım yahu :) aklıma geldi kayakta bir rastlaşamadık ,havalar ısınınca yeşillik bir yerlerde yapamadığımız kahvaltı org nunu hayata geçirelim :)öperimmm çokkk

    YanıtlaSil
  10. Blog bu haliyle çok iyi olmuş canım, öteki halinde birazcık okuması zor olabiliyordu renklerden dolayı. Kelebeğin Rüyası filmi de en kısa zamanda mutlaka görmek istiyorum. Belki yorumlarını içeren başka bir post yaparsın :)

    YanıtlaSil
  11. Lulu'm once bir kocaman gecmis olsun.
    Sonra senin her daim pozitifligine eslik edecek sans opucuklerimi yolluyorum sana;*;*
    Boyle bitirmem lazimdi yorumumu, o Nacos'lara bakmamaliydim su vakitte:P
    Ama neyse ki, Alpico'mun sahaneligi bana her seyi unutturdu, aklimda tek kalan acaba O'na baka baka boyle sahane bir sey dogurabilir miyim oldu:D

    (Sahane uclunun hikayesinin sahibesi bu blogu cok seviyorum<3)

    YanıtlaSil
  12. Kuzucum inşallah artık iyileşmişsindir. Ne güzel beni orada sobeledin.Azıcıkta olsa sarılmış oldum. Çok özlemişim.

    YanıtlaSil
  13. alpcandan başka bir şeye yoğunlaşamadım ben yine :/ umarım iyileşmişsindir bu arada beybi.

    YanıtlaSil
  14. Bebeğim çok geçmiş olsun öncelikle biz de geçen hafta atlattık feci bir salgın var :( nachos keyfi muazzammış dün gece bira eşliğinde bizim de gecemiz nachos'lu geçti desem :) Alpcan'ın saçları nasıl uzamış ve o minik yakışıklı her zamanki gibi eritti kalbimi o kıyısına muz bulaşmış dudağını yerim onun :))) Kelebeğin rüyası'nı çok merak ediyorum bu tavsiye üstüne görmek şart oldu bi tanem, son olarak blogunun yeni tasarımını çok çok beğendim eskisi de güzeldi ama böyle daha ferah ve minimal bir havası var Ays'ın ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  15. Çok geçmiş olsun canım, umarım artık daha iyisinizdir ikinizde ^^
    Gitgide yakışıklılaşan bir Alpcan var karşımızda, tam yemelik hele o uzun saçlarıyla.. Ama kesimden sonra da çok tatliş olduğuna eminim ^^
    Kendinize dikkat edin canım, muah :*

    YanıtlaSil
  16. Canim IG den de takip edebildigim icin artik, resimlerin bazilarini onceden gormustum ama hikayelerini daha uzun okumak resmi tamamladi : ) Seninle sinema keyfi istiyorum ilk firsatta : ) Sonra nachos ve bira kokteyli de : ) Blog unun yeni tasarimi cok guzel olmus, tekrar Aysun un ellerine saglik : )

    YanıtlaSil
  17. Lulucum bende pazar günü Göktürk teydim biliyormusun :) nero da otursak karşılaşacakmışızzz :) biz starbuckstaydık :) hava güzel güneşliydi ama çok soğuktu, tesadüf gelip karşılaşamadık, alpcanı görsem yerdim :)

    YanıtlaSil
  18. Afiyet olsun :) büyük adama da selamlar :)

    YanıtlaSil
  19. Güzel yazılarına Aysun'unun dokunuşu muhteşem olmuş..

    YanıtlaSil
  20. bızım dogum bgunu pastamızı kesıp kuzumun yemıcem demesı gıbı keza kımse yedırmıyor o ayrı :)) bence sahanesınız sız...ınsallah hayatları saglıkla gecer temellerı saglam olsun ıcımız rahat olsunda...lımonaa bana oyle uzakkıııııııı cok zor karsıda tadını cıkartın ve bence caddeye bırtane acmalılar :)) sevgıler

    YanıtlaSil