7 Ocak 2013 Pazartesi

Yasasin Mim ' lenmek !

2013 yilinin ilk postunun Brugge konulu olmasini beklediginizi biliyorum.. Bense sevgili Minikkus'umun hazirladigi mim ile yeni yila baslamayi tercih ettim ama araya mim'in guzelligine yakisir tatlilikla Brugge esintileri eklemeyi de ihmal etmedim. ;) 

Keyifli okumalar..

* * * 

 2012 SANA NE KATTI ? 
Daha onceki yillarda da oldugu gibi, yasadigim her mutlu an, attigim her kahkaha, kizginliklarim, kirginliklarim, okuyup etkisinden kurtulmakta zorlandigim her kitap, izledigim filmler, dostlarla cevrili leziz sofralar, en on sirada izleme sansi buldugum konserler, ucak yolculuklarim, seyahatlerim icin yasadigim muhtesem heyecan, arkadaslarim, dostlarimla ve blogger dunyasinin gulen yuzleri ile olan paylasimlarim, Ayhan Sicimoglu ile gecirdigim cok degerli saatler, dogru dostluklar kurmakta alkislik derecesinde basarili olmam, hayatimda olmasina tahammul etmeyecegim her kisi ya da olayi kangren olmadan bir kenara itebilme yetenegim, hic ara vermeden devam eden olaganustu meditasyon anlarim, is hayatimin tum stresleri, daglarin zirvesinden beyaz bosluklara kendimi teslim etmem, Ask'in ve canim ailemin her sart altinda yanibasimda olusu ve kuzu Alpiccolo'nun her gecen gun daha da hizla ilerleyen gelisimi..... Olumlu ya da olumsuz yasadigim her an beni daha da ben yapan, hayatima katkilari ile geriye donup baktigimda beni gulumseten detaylar.. Iyiki yasanmislar.. 


YAPTIGIN EN MANTIKLI SEY ? 
Simdi durup dusununce yaptigim en mantikli seyin aslinda her sorumlu anne babanin yapmasi sart olan, 2 yasini doldurmus Alpcan'in tuz ve seker ile tanismasini engellemis olabilmem..  Bu konuda seyahatlerimiz de dahil olmak uzere hic odun vermemis olmak beni inanilmaz mutlu ediyor.. Alpcan cikolata yer misin diye sordugumuzda "hayir yemesss, aci o" cevabini almak benim icin ayrica en mantikli cevap :) 


OLMASADA OLURMUS DEDIGIN SEY ? 
Keskeleri bir kenara iteli uzun zaman oldu.. Tum yasananlarin mutlaka bir sebebi vardir.. 


SENI EN MUTLU EDEN OLAY ? 
Alpcan ile paylastigimiz her an tartismasiz ki en mutlu anlarimizi olusturuyor ! Ama beni ennnn mutlu eden, uyanip yatagindan yalnizca Anne ya da yalnizca Baba degil "Anne Babaaa" diye seslendigi anlar ! Tabi minik elleriyle sarilip "benim anne babammm" demesi de dunyalara bedel.. 


YAPTIGIN EN SACMA SEY ? 
Hmmm.. bilemedim, daha dogrusu "ahh ne sacmaydi" diye net bir sey gelmedi aklima.. Elbette, sacma seyler yaparim, farkli ogretilerin yolunu acmanin en guzel yoludur sacmalamak.. O nedenle sacmalamayi severim bile denebilir ! 


SENI EN GULDUREN OLAY ? 
Hani Minikkus da demis ya ! O an kahkaha krizine girebilir, yerlere uzanabiliriz ki benim koltuktan ya da sandaliyeden kaykilip dusme tehlikesi gecirdigim anlarim cok olmustur.. Ama, simdi anlatsam manasi olacak ve sizi guldurecek mi bilemem.. :) O anlar sacmaca cok gulunesidir hatta biraz alkol girdiyse isin icine daha da fazlasidir.. :) Kisaca soyle diyelim taniyanlar cok iyi bilir ki gulmeyi cok severim, kahkaha attigim arkadaslarimi ise bir baska severim.. :) Efecan ve kayak grubumuzun neseli gencleri Yasar, Jinet, Tugce ve Bora'ya slm olsun :))


  
Sonuc sudur ki Minikkus'umu bana attirdigi her kahkaha icin ayrica bir sevip, sarilasim vardir her zaman.. Tesekkurler bebeimmm, bu nefis mim ve de Alpcan'i bu kadar icten sevip sahane yorumlarinla cogu zaman gulmenin otesinde gozlerimi de doldurdugun icin..

Sevgiler
lulu
xxx

NOT : Simdi hepiniz bir parca cikolatayi hakettiniz ! :)))

19 yorum:

  1. ya sen ne tatlı, ne kırmızı kalpli, ne pozitif bi insansın <3 sen ve cekirdek ailenin oldugu herşey de benim yüzümü güldürmeye ve tüylerimi mutluluktan diken diken etmeye yetiyo biliyo musun ^.^
    senin kadar hayata pozitif bakan ve bunu herkese aşılamayı görev edinmiş bi insandan da daha farklı bir cevap beklenemezdi herhal :) ben de senden ögreniyorum yavas yavas;)
    seviyorum seni, iyiki girmişsin hayatıma <3

    YanıtlaSil
  2. canımmm benımmmmm bıtanecık lulummm ben senı yerım yaaa amınıkkus ve sen yenıleceksınız uzgunum :)) sonraaaaa kuzuma tuz ve tatlı hıccc yedırmedım hatta tatıya aciii dıyıp kacıyor :)) haha cunku kuzumun yanında tuketmıyorum bır canavarda olsam:) sonraaaa annecıııı babacıııı bızımde aynı kelıemlerımız ayyy ınan tuyleırm dıken oldu yaaaa...alpcanı ve senı sevıyryorum mınıcık tanısamda bu boyle..sevgıyle kal tatlım

    YanıtlaSil
  3. çikolatalar nefis gozukuyor :)

    YanıtlaSil
  4. bir kez daha, iyi ki tanıyorum bu kadını dedim ^.^

    üstelik bunu da alpcandan bağımsız olarak söledim hihi

    YanıtlaSil
  5. bu kadar pozitif bu kadarda sevgi dolu olunmazki kardesim :)) saka bi yana seni tanidigima cok mutluyum guzellik hep boyle devam etki bu pozitiflik herkese yayilsin oh ne guzel ne guzel:))) bir de boyle bol cikolatali bir post oldumu simdiii evde tek bir cikolata kirintisi yokken :))

    YanıtlaSil
  6. cok guzel bır mım olmus lulumuzu tanımayanlara selam olsun ıyıce tanıdılar bu yuregı kadar kendısıde guzel olan ınsanı :)zaten nazar degmesın dıye her fotografınıza baktıgımda ayetel kursu okuyorum nazar duasını ogrenemedım gıttı :)

    YanıtlaSil
  7. ancak güzel bi yürek yazabilirdi sanırım bu satırları..

    tüm güzelliklerin seni bulması ümidiyle..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. benim için 2012'nin en sevdiğim taraflarından biri de seni görmek oldu lulucumm :) <3
    2013 için isteklerim arasında ise alpcan'ı kendini öptürücek yaşı geçmeden görüp öpmek vaar! :)

    YanıtlaSil
  9. ne güzel yazmışsın lulu'm <3
    en güzel 2012 özeti olmus ,aslında her yıl'ın özeti bu olmalı; çok hoşumuza gitmeyen olaylar için ;her işte bir hayır vardır diyebilmek,ders alabilmek,gülüp geçebilmek! tüm yaşananların sebebi var,kesinlikle ;)))
    bunları yavas yavas yapabiliyorum ve kendimde bu gelişmeyi görmek beni inanılmaz mutlu ediyor,senin de payın var bunda desem gerçekten abartmış olmam,olaylara verdiğin tepkiler bu pozitifliğin beni de olumlu yönde etkiliyor :)
    öyle güzelsiniz ki sen ve güzel ailen,huzur buluyorum sizi gördükçe :))
    O sabahları alpcan'ın anne baba demesi, sarılması,ne kadar özel ne kadar güzel oof :))
    sizi seviyorum :)
    <33

    YanıtlaSil
  10. Ya ben seni okumalara, sizin ASK dolu o sahane aile fotograflariniza bakmaya doyamiyorum. Boyle bol bol, uzun uzun, guzel guzel, insanin okudukca icini ferahlatan, ufkunu acan yazilarini donup donup okuyasim geliyor Lulu'm!
    Mutluluk sizden hic eksik olmayacak biliyorum. Siz mutlulugun tam anlamiyla tanimisiniz!
    Kocaman sevgi dolu kalplerim size<3<3<3<3

    YanıtlaSil
  11. Luluum ne kadar guzel yazmissin ah zamanim olsaydi da bende yapabilseydim minikkusumun mimini :) Bu arada cevaplarin o kadar samimi o kadar luluu kokuyor ki iyi ki tanimisim bu kadini demisim bir kere daha. Hirstan, kotu enerjilerden uzak guzel kadinsin vesselam senin hakkindaki dusuncelerimi bir kere daha hakli cikardin seviyorum seni alpico yu da tabii :P

    YanıtlaSil
  12. öyle güzel öyle bilgesin ki Luluum,seninle oturup uzun uzun konuşasım var.
    Mutluluğunu,keyif aldığın şeyleri,Alpcanınız'ı öyle aşk dolu öyle güzel anlatıyosun ki,benim bile içim kıpır kıpır,pır pır oluyor.Bu yıl da bundan sonraki yıllar da bi önceki yıldan daha güzel gelsin.
    Aşk,sevgi,dostluk,kahkaha evinizden de içinizden de eksik olmasın <3
    seni seviyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Lulummm gene çok tatlı bir yazı olmuş ne güzel anlatmışsın hele o ilk paragrafına bittim, hep mutlu oluve hayatınızdan kahkalara eksik olmasınnnn <3

    YanıtlaSil
  14. Lulumm ben de senin gibi bi pozitif ve samimi bi insanı hayatıma kattigim icin cok mutluyum, senden ogrendigim cok güzel seyler var ogreniyorum da. Mutlu familyyyyy kocaman opuyorum! :)

    YanıtlaSil
  15. İçinde Alpcan ve sizn olduğunuz her şey en kocamanından kalplerle canlanıyor benim zihnimde :) sevgi dolu aile idolümsünüz hatta Alpcan'dan sonra erkek bebişleri bir ayrı sevmeye başladım ben :)) 2012'nin bana kattığı en güzel şeylerden birisi de aramızdaki dostluk Lulu'um, iyi ki varsın sen hayatımızda :) verdiğin cevaplar nasıl güzel bir kalbin olduğunun apaçık kanıtı, kalbinde aynı şeyleri yaşayanların kendisinden birşeyler bulabileceği satırlar bunlar.. :) Not: 2.5 yaşına kadar şeker ve tuz olayını duyduğumdan beri aklımda, anne olunca senin izinde olacağım bebeğim :)

    YanıtlaSil
  16. Lulucum, cok anlamli bir mim yollamis minikkus sana, ve senin cevaplarini okumak beni yine gulumsetti, icimi sicacik yapti. Boyle pozitif bir enerji bombasiyla 2012 de yakinlastigim icin coook sansliyim : ) Alpico nun annebaba tek kelimesini de cok seviyorum : ) Bruges esintilerine ise bayildim, allahtan bitter cikolata var evde de bastirdim istahimi : ) Simdi de merakla Bruges postlarini bekliyorum : )

    YanıtlaSil
  17. canım Alpcanla olan kısmı okurken ağladım
    nedne ağladığımın biliyrsn=)
    harika birşey maşallah canım benim
    dünya şekerisin ya iyiki tanıdıms eni sosyal dünyadan bile bana enerji veriyorsun.
    güzel yorumun için teşekkürler kujum
    love u

    YanıtlaSil
  18. lulum naptın sen ya :) evde çikolata da yok napcam hahahaha :)

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Lulucum kalbinin guzelligini kelimelere yansitisina hayranim, insallah yasamin boyunca ideallerinden, mutlulugundan birsey kaybetmezsin. Her daim gumusemen, her zaman sevgili ailenle birlikte guzel seyler yapabilmen dilegimle. Cok opuyorum <3

    YanıtlaSil