18 Ocak 2013 Cuma

Mutlu Cuma

Butun Cuma'lar guzel ama bazi Cuma'lar sanki digerlerinden bir parca daha guzeller..

Iste ben oyle bir Cuma gununun icindeyim..

Gune check-in yapacak olmanin heyecaniyla basladim.. Bu kez istikamet en son 2 kisi olarak gidip habersizce 3 kisi olarak dondugumuz ask sehri Paris.. ;) Nereden cikti demeyin ? Who's next fuarina katilan Ask'i yalniz birakmak olmazdi.. O nedenle hem Ask'i tebrik etmek, hem de bu vesile ile araya kisa bir hafta sonu kacamagi sıkıştırmak cok guzel gelecek.. 


Bu arada yasadigim bir baska heyecan da zamanimizin cok kisitli olmasi nedeniyle havaalani/otel transferleri icin kullanacagimiz "Paris Dolmusu".

Sevgili Serra Yilmaz sayesinde kesfettigim Paris Dolmusu'nu vakit darligi cekenler, metro-tren-otobus uclemesinde in bin derdi ile ugrasmaktan sikilanlar ya da taxi kullanip ciddi bedeller odeyenlere, cok akillica bir cozum olarak onerebilirim..

Ayrica ozellikle yabanci dil konusunda cekimser olanlar icin verdikleri tum gun support servisleri de var..

Sitelerini mutlaka inceleyin.. ;)

www.parisdolmusu.com

Bizim Paris'e giden ilk ekip Paris Dolmusu'nu kullandi ve cok memnun kaldi, ben de deneyimlerimi donuste sizinle paylasacagim.. ;)

Harika bir hafta sonu olsun hepimize !

sevgiler
lulu
xxx

15 yorum:

  1. Bellki 4 olursunuz ☺☺☺

    YanıtlaSil
  2. bende bunun ıcın dua edıyorum hemencecık donun sızı sevıyorum

    YanıtlaSil
  3. iyi tatiller ve mutlu haftasonlarııı:)

    YanıtlaSil
  4. Canım mutlu mutlu dönün:)Kısa da olsa tatil tatildir dediğimizden iyi tatiller:)

    YanıtlaSil
  5. iyi yolculuklar cnm parisin keyfini çıkart bol bol:)

    YanıtlaSil
  6. ''Bu arada yasadigim bir baska heyecan'' deyince bende Alpcan'a kardesmi geliyor diye dusunmustum ;0)
    Ozlemce-lik'in yorumuna katiliyorum belki dort olursunuz :)
    Iyi yolculuklar gidisiniz ve donusunuz icin, cok eglenin ve detayli Brugge postundan sonra Paris deneyimlerinide merakla bekliyecegim.
    Verdigin link'e hemen bakiyorum. Sevgilerimle xxx

    YanıtlaSil
  7. yine 3 kişi dönün :))))))
    çoook güzel geçsin bool keyifli bol tatlı anılı olsun <3

    YanıtlaSil
  8. Canim dileklerimi baska yollardan paylasmistim, ne yazik ki postunu simdi gordum : ( Yarin aksam evinize ve meleginize guzelce donun, harika anilarla. Sali gunu detaylari anlatmak uzere : )

    YanıtlaSil
  9. Subatta bana da paris yolu gorunurken intagramda paylasilan kar goruntuleri hevesimi kaciriyor gibi her gecen gun havalar bir an once isinsin diye dua eder oldum. Belki donmussundur luluummm ama ben yinede tekrardan ask, mutluluk, huzur dolu tatiller diliyorum size <333

    YanıtlaSil
  10. allahımmm tahmin etmiştim paris'in özel bi rolü oldugunu! ne güzel, ne şahane bi hediye vermiş size haberiniz olmadan <3

    YanıtlaSil
  11. ya çok kısaymış ama birde pazar günü pariste heryerin kapalı oldugunu düsünürsek . umarım guzel vakit gecrirsiniz buarada lulucum, benim en sevdiğim 2 sehirden biridir paris :) fotolarını bekliyoruz =)

    YanıtlaSil
  12. kuzum evt ya yakalayamadık birbirimizi=(
    ewt gititm fuara acayip büyüktü bilseydim Alperin yanınada uğrardım=(
    neyse artık seneye inş=)
    kocaman öperim bir görüşsek artık=))

    YanıtlaSil
  13. nice to meet u really love ur post..
    If u would like we can follow each other and visit our blog , it will be a great pleasure for us to know ur view about our new blog....

    Hugs, http://laviestsuperbe.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  14. blogunuzu çok sevdim, parisi de..

    YanıtlaSil