11 Ocak 2013 Cuma

Hayat Paylasinca Guzel

Happy Friday askina ! 

Iyi ki hayatim harika dosluklar ve arkadasliklarla cevrili.. Boyle olmasaydi gercekten bir yanim eksik kalabilirdi.. 

Hayat cidden paylasinca guzel.. :)

Ozlem'cim, Ecem fistigim ve prenses Aysun ile Ozlem'in hamisligini kutladigimiz neseli bir Salomanje gecesi.. 


Milano'ya yolcu ettigimiz Naked Queen Ecem'i simdiden ozledim bile ama insallah 1 aya kalmaz Milano'da yeniden gorecegim.. Bu arada kizlarla bulusmamin benim icin en degerli yani Ozlem'in hamis karnina dokunmak oldu bunu da soylemeliyim :) Galiba hamileligi cok ozluyorum.. :) 

O aksam kisin geldigini cok net hissettik !  ama titrerken bile her sorumlu blogger gibi poz vermeyi atlamadik.. ;)

Lilamoonlight Aylin'cim Floransa'dan gelir gelmez ozlemle kavustuk birbirimize.. :) Bulustugumuzda once Aylin henuz gelmeden planladigimiz City's Mahalle gezimizi yaptik, sonra da yanar donerin nefis donerleri ve saglikli kokteylleri esliginde mutlu mutlu anlattik.. Gecenin sonunu da o dillere destan orman meyveli krep ile getirdik :)  

Canim Aylin'cim o kadar dusunceli ve o kadar zarif ki ! Bana guzel Italyan sofralari kurabileyim diye leziz yeni yil hediyeleri getirmis.. :) 

xmas kekimizin Alpcan bile tadina bakti tatlimmm.. Tekrar cok ama cok tesekkur ediyorum..

Ve Aylin'cigimizi Floransa'ya yolcu etmeden yine uzun zamandir yapmayi planladigimiz bir aksam organize ettik.. BeTwin Us guzellerim Gizem, Dilem, Aysstyle Aysun ile Etiler CookShop'ta bol muhabbet ve kahkahali bir aksam gecirdik.. Sevgili Giz'cigim de cok tatli bir yeni yil hediyesi almisti hepimize.. Buradan gosteremiyorum ama cidden cooook sirin ! ;) 

CookShop geceleri kesinlikle "magnolia" ile biter ! Bune ne suphe.. Gerci biz o kadar gevezeydik ki 5 kisi olmamiza ragmen ancak yarisini yiyebildik :)

Ve hayati paylasmanin en ozel yani.. Ask !

Gecen Cumartesi gunu Alpcan uyurken Starbucks'ta yapilan kahve ve okuma kacamagi.. 

Sahi  benden size Ocak ayi tavsiyesi olsun : Sabahattin Ali okuyun.. Mutlaka !! :)

sevgiler
lulu
xxx

15 yorum:

  1. canımmm benımmmmm , 2012 nın bana kattıgı guzellıklerden bırısın sen..cok gorusemesekte kalbımdesın ve gulumsememem sebep oluyorsun o yuzden sevıyorum senı...alpca ask ve sen bır omur mutlu olursunuz ınsallah..bu aradaadaaa bende hamlelıgı ozluyorum ne tuhaf:)) mutlu hamılelık ne guzeldır allahım :)) bloggerların bulusma gecesı ıse en sahanesınden olmus..en kısa zamanda bulusmayı dılıyorum tatlım..sevgılerrrr

    YanıtlaSil
  2. yaşadıklarını paylaşmaktan cok keyif alan, hatta benim tabirimle "her boku anlatan" biri olarak, hyatın paylaşınca güzel oldugu fikrine sonuna kadar katılıyorum bebegim! bide etrafından güzel insanların hiç eksik olmayacagına, en kötü geçen gününde bile keyif çıkaracak bişeyler bulup yine kendini mutlu edecegine eminim! sen öyle de şahane bi insansın benim gözümde. seviyorum seni <3

    YanıtlaSil
  3. Kısa bir süredir sizi takip ediyorum.Nekadar da içten nekadarda samimi his bırakıyor yazılarınız.Sevgiler. Özlemsen.

    YanıtlaSil
  4. Lulum, chatimizden buraya uctum hemen : ) Cok sansliydim bu gelisimde iki kere bulusabildigimiz icin, artik seni goremedigim Istanbul ziyaretlerim eksik olacak benim icin. Son Italya tatiliniz baya zararli bir sekilde iptal olmak zorunda kalinca, cok uzulmustum, her Italya tatilinden italyan mama erzagi tasidigini biliyordum, stoklarinizin azaldigini dusunerek boyle yemeli icmeli birseyler getirdim, o harika original agacinizin yanina da cok yakismislar, hele tatliyi cok ender yiyen saglikli Alpcan in da keki tatmis olmasi cok hosuma gitti : ) Chianti sarabinizla romantik aksamlar diliyorum canim size : ) Bu arada aldim bile kitabi, diger tavsiyenizi de aldim siralarini bekliyorlar okunmak icin : ) Harika bir haftasonu diliyorum canim : ) Ve 2013 de seninle ve diger blogger arkadaslarimizla daha nice tatli bulusmalara diye de ekliyorum : )

    YanıtlaSil
  5. Ozlemsen ne tatlisin.. Duygularimi hissediyor olman harika.. Opuyorum cok !

    YanıtlaSil
  6. ne kadar güzel tüm sevdiğim bloggerlar bir arada. Birçoğu ile tanışmasak ta, bloglar aracılığı ile hepsini tanıyor gibiyim. Blog yazmanın insana kattığı en güzel şeylerden biri sanırım bu arkadaşlıklar. Bu arada kürk mantolu madonnayı birçok kez okudum diyebilirim =)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Lulucum cok guzel vakit gecirmissiniz, bir sonraki gelisimde bizde bir kahve keyfi yapalim canim ^_^ seni tanimak cok guzel olucak.
    Dostlugunuzun ve arkadasliklarinizin daim olmasi dilegimle, gonlunce gecirecegin guzel bir haftasonu diliyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Canım buluşmalardan belli ne kadar çok keyif aldığınız:)Ama kitap tavsiyesi kısmınada bayıldım Sabahattin Ali Kürk Mantolu Madonna okumak ayrıcalıktır:)

    YanıtlaSil
  9. ne harika olmuş buluşma... hepinizin yüzünde kocaman bir gülümseme... hep böyle mutlu olun...

    YanıtlaSil
  10. Beni bloga baglayan yazmasam da yazdıklarını okumaktan keyif aldigim insanların arasında olan sevgili pozitif Lulu :) Gercekten paylasmanin keyfini yasayan insanlar olarak birarada olmak cok guzel, ben de henuz tanısamadigim insanlar olsa da ( Ozlem ve Aysun haric :) ) enerjisi aynı insanları aynı karede gormek cok cok guzel, zaten hepinizin yuzune de vurmus bu. Cok opuyorum ve güzel bir haftasonu gecirmeni diliyorum! :)

    p.s: Aylin'in hediyeleri de cok zarif gercekten orjinal agacının yanına da cok yakısmıs! :)

    YanıtlaSil
  11. hayatın hep böyle güzelliklerle, güzel arkadaşlıklarla dolu olsun cnm:)
    kürk mantolu madonna benim de başucu kitacımdır... o nasıl bi aşk o nasıl bı anlatımdır.. enfess:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. ne guzel yapmissiniz bir gun biz de tanisalim :)

    YanıtlaSil
  13. Lulu'm o kadar keyifli bir akşamdı ki sonunda gönlümüzce uzun uzun sohbet edebildik :) ne güzel demişsin, hayat sevgiyi paylaşınca güzel bunun için her araç her yol daha da mutlu ediyor insanı. Bloglarımız da bizim aracımız oldu ve ne mutlu ki 2012'nin en güzel armağanları ile böyle masalsı bir gece geçirdim :)) seviyorum sizi bebekler!

    YanıtlaSil
  14. post çok harika da. kahve ve okuma kaçamağı benim tüylerimi diken diken etti. nasıl ürperdim bilemezsin lülüm. hayatımda bu kadar önemli bir yer kaplayan ikili, kaçamak mı olcak bir bebem olursa diye ağlamaklı gözlerle ekrana baktım. hamilelik de beni çok korkutuyor zaten. ah bu gidişle sanırım benden anne falan olmucak.

    kedileri bebe'den sayamıoz mu yav ?

    YanıtlaSil
  15. aa biz :)
    seni tanımak çookçook harikaydı lulum<3
    zaten artık tanıyor gibiydim bir de buluştuk iyi oldu :p
    internet var artık evimdee!koştum sana geldim hemen :))

    YanıtlaSil