23 Aralık 2012 Pazar

Yeniyil Sofrasi

Metropol yasaminin hayatimizdan goturdugu en ozel paylasimlardan biri, cocuklugumuzda aile ve dostlarla birlikte, kalabalik sofralarda, inanilmaz bir heyecan ve sen kahkahalarla kutlanan yilbasi geceleri olmali..

Simdilerde yogun ve stresli is hayati arasinda yakaladigimiz en ufak firsati tatil icin degerlendirdigimizden o geceler kutlanamaz, o sofralar kurulamaz oldu.. :( En azindan bu bizim icin oyle ama umarim siz hala bu guzel gelenegi devam ettiriyorsunuzdur.. ;)

Tabi bizim bu duruma da kucuk capli bir cozum arayisimiz var.. Yeniyil gecesi yerine Aralik ayi icinde boyle guzel sofralarda sevdiklerimiz ile bulusup, iyi dileklere kadeh kaldiriyoruz.. :) Mesela, bu aksam neseli bir aile yemegimiz var ! Ama oncesinde 'bizim hirvatlarla' gecirdigimiz muhtesem yeniyil yemegimizi sizinle paylasmak istiyorum.. 

Benim canim Arzu'cugum en ince detayi bile atlamadan muhtesem bir sofra hazirladi bize..  Bu sofrayi sizinle paylasmasam gercekten uzulurdum.. 

Arzu'nun Prag seyahatinden hic usenmeden alip tasidigi ve benim bayildigim avizesi yeniyil suslemelerinden gozume daha da guzel gorundu.. ;)

Cok minimalist degildir Arzu'cum.. Her zaman kendi zevkini yansitan buyuk ama oldukca etkileyici parcalar secer ev dekorasyonunda.. Masamizin mumu ve dolap kapagi susunde bu zevki siz de gorebilirsiniz.. ;)


Yeniyil ruhunu en derinden hissetmek icin Almanya'dan yeniyil biskuvi alisverisi bile yapilmisti... :) Bizim hirvatlar bu seyehati her yil Aralik ayi icinde mutlaka yapar.. Sonra da dostlarina leziz ikramlar hazirlar..

Ana yemegimiz ise Jamie Oliver'in yilbasi gecesi icin onerdigi menulerin birinden esinlenerek hazirlanmisti.. Hayatimda yedigim en lokum etlerden biriydi.. Etin kalitesi, dogru dinlenme suresi ve harika baharatlarla harmanlanmasi lezzetini doyulmaz kilmisti... Patates puresinin Jamie yorumlamasinin Arzu ellerinden cikmis hali ise hala hayallerimizi susluyor diyebilirim :P

Sanirim hepiniz aciktiniz... :))

Keyifli sofralariniz olsun...

Iyi Pazarlar
lulu
xxx

19 yorum:

  1. ne güzel süslemeler
    ne lezzetli yemekler, amann tanrım hayat bu :)
    keske hep evleri süsleyip güzel yemekler eşliğinde kocaman masaların etrafına toplansak :) hayat bu olsa :p
    yılbaşı ruhuna aşıkıım :)
    aralık ayına bayılıyorum lulu :))
    <333

    YanıtlaSil
  2. Yazı resmen mutluluk veriyor :) Özellikle peynir tabağı.

    YanıtlaSil
  3. aralık ayı ne güzel bi ay bayılıyorum yenı yıl hazılıklarına:)

    YanıtlaSil
  4. Yum yum yum!! Ne güzel bir masa ^^
    Arkadaşının ne kadar ince düşünceli ve hamarat olduğunu anlamış olduk böylece Lulu'cum :)

    YanıtlaSil
  5. biz o sofrayı kısmetse bu sene istanbulda kardesimin evinde kurmayı planlıyoruz bebegim. o sofraların tadı da keyfi de hiçbişeyde yok, cok dogru söylemişsin;)
    ama siz de tatile gidiyosunuz, yani hayırlı bi iş icin burdan ayrılıyosunuz hehehe:)) saygı duyar, önünüzde egilirim <3

    YanıtlaSil
  6. yılbası ruhuna ruh katan ilham verici sofra harika. bu yıl biz de evdeyiz bakalım :)

    YanıtlaSil
  7. Lulucum cok sevdim o avizeyi ve suslerini ben, harika bir prague hatirlaticisi olmus o secim :) arkadasinin sofrasi da mukemmel, jamie nin bir kitabi da bende var, ilk firsatta birseyler denemek icin super ilham aldim simdi. Boyle guzel sofralar yil boyu olsun, kadehler kalksin, kahkahalar cinlatsin evlerimizi :)

    YanıtlaSil
  8. her zamankı gıbı sızın mukemmel aıle tablonuz,içi sıcacık eden her bır aılenın gulumsemesı bunları faceden ötürü diyorum Grace ne dıyor demessın kımse ):sızı aılecek sevıyoruz hemde her bır aıle uyenızı .bu yıl bol saglık mutluluk gezıler nasıp etsın ınsallah he bırde j.lulu :)

    YanıtlaSil
  9. Love everything! Happy Holidays :)

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.com)

    YanıtlaSil
  10. Evet valla aciktik luluuu suanda gittim bos dolaba baktim ve jb ye hadi gidelim biseyler yiyelim diyiverdim :P Cok haklisin cocukken bir araya gelinen o kocaman muthis masalar yerlerini cekirdek ailelere birakti ama sizin cozum harika olmus anneme hemen demem lazim :p

    YanıtlaSil
  11. iyi ki bu postu dünyaları yedikten sonra okumuşum lülüm :)

    YanıtlaSil
  12. Lulucum biz o gelenegi hala surdurmeye calisiyoruz ;0) Bazi ozel gunlerde tum aile birlikte olmak cok guzel ve unutulmaz oluyor.
    Muhtesem sofra ve lezzetli yemekler harika. Belki bir ara lokum etin ve purenin tarifini verirsin canim ;)

    YanıtlaSil
  13. Lulucum o patates püresinin tarifini istiyorum ama ben :) yine acıktırdın bizi :P

    YanıtlaSil
  14. Lulucum her sey super gozukuyor, uzun zamandir kalabalik sofralara hasretim.
    Blogumdaki guzel yorumlarin icinde cok tesekkurler, dedigini uygulamayi dusunuyorum 2013 boyunca evrene dileklerimi gonderme konusunda;)

    YanıtlaSil
  15. @Naked Queen Ya evet Ecem ! Keske hayat o olsa.. Yilbasi ruhu tum yili sarsa.. En azindan 2013 yili olsa boyle mesela ! Ne hos !

    @MadamB Fashion Ne guzel ! Ne mutlu bana.. Tesekkurler canim..

    @Prettyinpink Ben de ve bence hepimiz de oyle bir etkisi var Aralik ayinin..

    @j.d. Yum yummm.. ben bile baktikca yine acikiyorum.. Arzu cidden cok marifetli :))

    @minikkus canim benim.. sen yine burada olacaksin ama ben uzakta.. puff ! adaletin bu mu dunya.. su guzeli yani basimda gorsem ne hos olur oysaki :)

    @sbldmrc Tesekkurler canim.. Evdeki sofrana ilham olsun o zaman.. Cok keyifli sofralarda toplanin.. :)

    @Lila Moonlight Avizeyi bir de yakindan gorsen.. isil isil.. cok sik gercekten :) Jamie kitabindan faydalansan kralini yaparsin sen bilirimmm hatta eminim :))

    @Grace Happy Canim Grace'cim benim.. Dunyanin en degerli seyi kesinlikle soyledigin sicak gulumseme nedenlerine sahip olmak.. Allah sana da versin sahane bir aile ve J.lulu icin hazir misiniz siz ki ? heheh Alpcan'a doyun oyle organize edelim olmass miiii ? :)) hihihi

    @Bernadeth G. Thanks a lot ! l will ;)

    @Fifthfloorovergoldenhorn hihih ben post yapmadan senin acligini kontrol edicem artik :)) Siz Paris'te nefis bir sofraya sahip oldunuz bu arada.. hediyeler de cabasi :)))

    @missipisi iyi ki tatlimm ! gel opiim ben seni hemen :)

    @Traveler Monster Tesekkurler Tesekkurler... :)))

    @Ayfer Sahanesiniz.. Ben de Alpcan ile bu seremoni hep devam etsin isterim :))) insallah oyle olur.. hihih Bu arada et ve pure icin Arzu'dan bi tarif istedim.. Biraz dusunup hatirlayip verecek detaylari ;)

    @Rainbow Gatherer tamam tatlim soz.. Arzu'dan istedim versin hemen sende ;)

    @Safakslook Canim tesekkurler.. Senin ozlemini cok iyi anliyorum ama dondugunde o sofralar hep senin serefine kurulacak oyle dusun ;) Ve evet evrene yolla tum isteklerini.. ;)

    YanıtlaSil
  16. yılbaşı sofraları benim için de çok özel biz de ailece yılın son yemeğinde birlikte olmayı bir ritüel haline getirdik :) Sizin ki de pek özenliymiş canım mutlu seneler...

    YanıtlaSil
  17. yaaaaaaaaaaa bu ne lzez bır sofra ne lezız sunum ve sahane objeler..bılıyormusun almanyaya ekımde gıttıgım halde nefes yenıyıl cıkolatalarından suslerıne hersey muazzamdı.. arkadasında bu guzellıklerden fazlasıyla faydalanmıs..lulummmm brugge ıcın sımdıden sana ask dolu tatıler dılıyorummmm

    YanıtlaSil
  18. Sadece sofranın oya gibi işlenmiş olması değil yılbaşı süslemeleri de bir o kadar özenli ve göz alıcı. İnsan kendisine verilen değeri bu detaylarda çok net görebiliyor :) harika bir gece olmuş, yılbaşı ruhunu dolu dolu yaşatan afiyet olsun hepinize bi tanem :)

    YanıtlaSil