20 Aralık 2012 Perşembe

Lovely Moments #8

Avrupa'nin xmas tatili yaklastikca bizim ofis halleri de cigrindan cikiyor ama bu stresli surecin sonunda kavusacagim mis tatili dusundukce olaylara daha umutlu bakabiliyorum.. Umarim sizin de yeni yili karsilamak icin heyecanlanmanizi saglayacak planlariniz vardir.. ;)

Gectigimiz haftalarda cok keyifli anlar paylastik hem cekirdek ailem, hem de canim dostlarim ile.. Elbette o keyif anlarindan size de tavsiyeler yok degil.. ;) Mutlu Cuma yaklasirken bu tavsiyeler size hafta sonu planlarinizi yaparken yardimci olur belki..  ;)

* * * 

Alpcan'in dogumu itibariyle 1 Aralik tarihini agacimizi suslemek icin ayirmistik.. Bu yil ilk kez Alpcan ile beraber hazirladigimiz ve bir kac yeni ekleme yaptigimiz alternatif yeniyil agacimizi salonumuza yerlestirip, isiklandirdik.. :)

Bu seruveni cocugu olan herkesin istisnasiz yasamasini diliyorum cunku Alpcan'in o mutlu yuzu ve isiklari yaktigimizdaki heyecani gorulmeye degerdi.. :)


 


Kahve ile aram yoktur aslinda ama iyi yapilmis bir Macchiato'ya hayir demiyorum.. Hele kis wishlist'imde olan guzeller guzeli "Love Without a Cause" kolyeme kavustuktan sonra icilen Macchiato belki de son zamanlarin en leziz olaniydi.. Ahu Atesel ellerinden cikan son koleksiyon "Shine Bright" icin mutlaka aksesuar dolabinizda yer acin derim..



Mahalle !

City's alisveris merkezinin ust katina Capa-Marka yaraticiligi ile acilan bu harika yeme-icme ve alis-veris konseptini denemelisiniz.. Ben o kadar sevdim ki ! Her Nisantasi ziyaretimde mutlaka ugruyorum..

Mahalle'de yok yok... Aradiginiz, caninizin cektigi her sey icin bir alternatif bulabilirsiniz.. Et, balik, sarap-peynir, bira-patates, kitap alisverisi ya da eviniz icin bir Alessi ya da Pasabahce alterntifi.. hatta tiyatro ve konser biletleriniz icin Biletix kosesi.. 

Ben suan icin Izzet Capa ve sef Gazi & Bilal Ates'in gozbebegi olan Yanar Doner'e takilmis durumdayim. Donerin en guzel hallerini eglenerek tadimlamayi cok sevdim.. Favorim Arabic Doner, Ask'in ise Phildelphia. Bakalim sizin favoriniz hangi mekan ve lezzetler olacak ? 



12.12.12 benim icin yalnizca tarihin yazilim guzelligini ve dolayisiyla enerjisini ifade ediyordu.. Iste o aksami Nisantasi'ndaki mudavim mekanimiz Leon Trattoria'da dostlarimizla gecirdik.. Kadehlerimizi sagligimiza ve yeni baslangiclara kaldirdik..

Leon bize kelimenin tam anlamiyla evimizin rahatligini sunuyor.. O kadar sevimli bir Italyan ki hep soyluyorum Istanbul'daki tek trattoria olmasi cok uzucu.. Boyle mekanlara gercekten ihtiyacimiz var..

 
Hepimize nefis bir hafta sonu diliyorum..

sevgiler
lulu
xxx

15 yorum:

  1. Şuan ciddi mana da ağzımın suyu aktı hahaha :)) afiyetler olsuuun! Ben mutfağa koşuyorum!

    YanıtlaSil
  2. kahve ye bayıldım
    citye gidince uğramam gerek
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. canım benımm , yıl bası agacımız gecen sene suslenmıs ama bu sene kuzumun her seyı alıp kacmasıyla suslenememıstr:) kuzum alpcandan bıraz farklı oldugu ıcın :).. canım benım ınsallah brukselde sahane gırersınız yenı yıla unutma benım ıcın poz vereceksın ve bır tane de olsa cıkolata yıyceksın mıdye demıyorum zaten :)) umarım ılk fırsatta gorusuuz kocaman sarılıyorum sana canım

    YanıtlaSil
  4. sonunda biz de kurduk ağacımızı dün akşam. daha doğrusu koca kişisi kendisi kurdu. kafasına bi de yılbaşı ağaçları takmış beni neşelendirmek için. sonra güzel bir müzik açıp dans ettik. bütün keyfim yerine geldi :) ama alpcanin ağacı bu sene gördüğüm en güzel alternatif ağaç gerçekten de.

    YanıtlaSil
  5. ooo yeni yıl ağacınıza bayıldım doğrusu, çok farklı süppermiş.biz çınarla birlikte süsledik gerçektende inanılmaz keyif aldık, alpcan gibi çınarda ışıklar yandığında çıldırıyor:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Mavi agaciniza bayildim, Alpcan'in tatli yuzunu tahmin edebiliyorum :) Kizimin ilk yilbasi agacini susledigimizdeki heyecanini hatirlattin Lulucum. Keyifli anlarinizi bizimle paylasman ne guzel bir fikir, Istanbul'a kisitli zamanlarda gelen bizler icin kaliteli mekanlari ogrenmek cok hos arkadasim. Keyflerinizin hic bitmemesi dilegiyle <3

    YanıtlaSil
  7. CHAIN LOVE kolyeni guzel gunlerde kullan canim, yazmayi unutmusum <3

    YanıtlaSil
  8. alternatif yılbaşı ağacınıza bayıldım çok tarz :)Bu arada Leon Trattoria'nın yemekleri çok lezzetli görünüyor. mutlu yıllar şimdiden :)

    YanıtlaSil
  9. Lulucum, bayiliyorum sizin bu alternatif agaciniza, cok guzel olmus , Alpcan in elinin degdigi belli, bizimki de ayni keyifle yapti suslemeleri : ) Kahve sunumu da kolye de cok zevkliymis, boynunda da gormek istiyorum. Ve Mahalle sozumuz var zaten, onu birlikte yine kesfedicez : ) Leon a sira gelecek insallah : ) Guzel karli ama trafiksiz bir haftasonu diliyorum canim : ) Muahhh

    YanıtlaSil
  10. Alternatif agaciniz cok guzel olmus. Ellerinize saglik, kahve ise mmmmmmmmm nefis gorunuyor.

    Yanar Doner cok ilginc bir isim olmus, Tr'ye ilk gittigimde yapilacaklar listeme aldim.

    Mutlu Senelere!

    xxx

    YanıtlaSil
  11. bu alternatif yılbası agacı kafamda cok ilginc fikirler uyandırmıstı ilk gordügümde, simdi o fikirler yeniden depresti:)) cok güzel ve özellikle küçük insan parçaları icin süsleme anlamında cok kullanıslı diimi annesi ^.^
    ben city's nisantasına en 2 sene önce gitmistim, ordaki Food Factory'yi cok severdim hala duruyomu bilmiyorum ama:) ozellikle masalarının üzerinde duran o muhtesem ikramlık kurabiyelerinin cikolatalı olanına tapardım:)
    Hadi simdi o sahane yılbası planlarınızı harekete gecirmek icin hazırlıklar baslasın, gezmeyen eglenmeyen kalmasın \o/ gezmeyecek biri olarak benim yerime de eglenmenizi rica ediyorum bu arada :D
    öperim güzel arkadasımı veee tabiki asla unutmayacagım es gecmeyecegim ogluşunu <3

    YanıtlaSil
  12. aa ben alpcanın doğum gününü kaçırmışım! iyi ki doğmuş minik, güzel ailesiyle mutlu upuzuuun yıllar diliyorum ona, bi de öpebilsem çok fena olurdu sankiii :) :*

    YanıtlaSil
  13. Ben bu seriyi çok sevdiğimi daha önce söylemiş miydim?:)

    YanıtlaSil
  14. bebişim mahalle aşığı =)
    güzel yorumun için teşekkür ederim.
    öperimmm bebişimm

    YanıtlaSil
  15. yılbaşı ağacınız çok güzel (:
    kahveyi görünce benim de canım macchiato çekti (:

    http://shelikestravelling.blogspot.com/

    YanıtlaSil