4 Aralık 2012 Salı

Cumartesi Mutlulugu

Hayatta ilgi duydugun bir kac onemli seyi bir araya toplayip ayni gune sigdirdiginda o gun yogun ama sahane bir gunu olabiliyor..

Bizim o gunumuz Alpcan ile oldukca eglenceli baslamisti.. Feribot ile Bursa'ya yolcu edildigi surec biraz sancili ve gozyasli gecse bile sonrasi gunun baslangicina yakisir sekilde ilerledi.. Alpcan huznunu, Turkiye'nin en onemli cagdas sanat bulusmasi Contemporary Istanbul ile kabullendik.. Hatta ressam kuzenim Esref Yildirim 'in Galeri Zilberman'da sergilenen calismasi ile de gururlanip, cok daha iyi hissettik.. ;)


Sanat uzuntuye cok iyi geliyor.. Kendinizi mutsuz, umutsuz ve hatta caresiz hissettiginizde belki de yapmak gereken en onemli sey sanata yonelmek.. Siz buna ister muze gezmek, ister klasik muzik konseri dinlemek deyin ama emin olun ki her ne dal olursa olsun ise yarayacaktir..

Contemporary'de bu yil gozume ve aklima takilanlardan bir kac ornek.. ;)

Galeri Haunch of Venison / Gercek insan killerinden yapilmis calismalari ile..

O gun beni rahatlatan en guzel calismalardan biri.. ;)

 Elias Kafouros.. Sartli mi seviyorum ben Yunan'lilari bilmem.. ama cok sey anlatti bana bu calisma.. ;)


Incelemek icin uzun zaman ayirdiklarimdan..

 Burhan Kum'un "La Havle" calismasi da cok etkileyiciydi aslinda ama siyasi bir mesaj barindirdigini hissettigim icin resmini cekmemeyi tercih ettim fakat kesinlikle alkislamalik bir calismaydi.. ;)

Galeriler arasinda dolasirken kendimizi unutmanin en mutlak sonucu acikmak ! O nedenle Istanbul'da en ozledigimiz mekanlardan birine kosarak yol aldik.. 

PiPa'ya her gidisimizde masa duzeninde oturmayi tercih ederdik ama bu kez basbasa cok keyifli bir bar yemegi yedik.. Bence PiPa'nin en keyifli hali bar duzeninde oturmakta sakli..

Baslangic olarak "Turuf mantarli Kuskonmaz" kesinlikle denenmeli..

Ana yemek tercihim ise; son yillarda Italya'ya gittigimde ask ile ilk siparis ettigim "Ossobuco" oldu.. Aslinda ben kuzu incik yemeye aliskinim.. Siparis ettigim ise dana incik oldugundan et bana biraz sert geldi ama her kosulda lezzetli bir denemeydi.. Turkiye sinirlarinda bu kadar iyisini denememistim.. ;)

 Tatli konusunda PiPa'ya gittigimde baska bir alternatif dusunmek bile istemiyorum.. :P "Nutellali Pizza" her daim tek favorim.. ;) 


Tabi barda oturmanin en zor tarafi hangi muhtesem kokteyli icecegine karar vermek.. Biz yemekte sarap icmeyi tercih ettik ama sonrasinda Adem'in votkalari ile keyif uzerine keyif yaptik ! Adem'in bu muhtesem kisisel denemelerini (sadece shot) israrla istemelisiniz ;)

 

Yemek sonrasi ise bizi sevgili Ayhan Sicimoglu konseri bekliyordu.. Ayhan abicigim ve asistani sevgili Ceren'i Istanbul konserlerinde yalniz birakmamak bizim icin buyuk bir zevk !


Bu konserin en buyuk bonusu ise Ayhan abinin bizi esi ile tanistirmasi oldu.. Her basarili erkegin ardinda olan o guclu, kuvvetli ve cok kendine has eslerden biri sevgili Zeynep Sicimoglu.. Onu tanimak, uzun uzun sohbet etmek enfesti.. ;)
 
Hepimiz icin havaya takilmadan mutlu olmayi basarabilecegimiz bir hafta diliyorum..

sevgiler
lulu
xxx

23 yorum:

  1. Spontane buluşamadığımız cumartesi'nin özeti çok güzel olmuş Canım:)

    YanıtlaSil
  2. canım harıka bır cumartesı olmus yıne baylıyorum sızın cumartesılerınıze duzen asktır :) ayhan sıcımogluna beraber gıtmek ıcın can atıyorum..bu arada nutelllalı pızza dedın benı benden aldın bak olmadı :) alpcan anneannesıyle ve sııznle cok mutlu saglıklı ve huzurlu olsun sızde ask dolu yasayın kocaman opuyorum canım..sevgıler

    YanıtlaSil
  3. yine ne keyifli bi haftasonu olmuş! ben de Van Gogh Alive a biletlerimizi aldım 3 haftadır gidicez hesapta:) ama biz haftasonu Abantta aşk yaptıgımız icin güzel bi mazeretimiz vardı, e bu haftasonu da şişko pattis oğluçumun yanına Samsuna gidicem:) sanırım sonraki hafta da o muhteşem Van gogh eserleri arasında canlı canlı gezebilicez:)
    sizin gezdiginiz galeride beni en ürküten ve etkileyen şeyse tabiki o korkunc bebek! oldu. allah korusun töbe töbe:))) ancak bu kadar sanatsal yaklaşımlarım olabiliyo benim ehehehe:P
    öperim seni hem pisbogazlı hem fıstık hem de eglenceli arkadasım ^.^ bogazına düşkün olan her canlı bizdendir :))))

    YanıtlaSil
  4. harika dopdolu bir cumartesi olmuş :) turuf mantarlı kuskonmaz kesinlikle favorım

    YanıtlaSil
  5. ya bir cumartesi bizi de gotursenize su lezzet duraklariniza bir de ayhan sicimogluna :P nutellali pizza nasil olur diyede merak ettim bak gerci oyle cok nutellacida diilimdir ama sen yiyosun cok seviyosunya ondan merakim :)) bu arada gecen hafta senle konustuktan sonra aksamina ben bir hastalandim su an anca toparlaniyorum oksuruk kismini yariladim sayilir ondan benden ses seda cikmadi yani tatlim:)) opuyorum seniii

    YanıtlaSil
  6. Canım Contemporary'de ki bebeği görünce korktum resmen ama postun devamı o kadar ketifli gelmişki, sonunda yüzümde gülümseme ile bitirdim :) Keyifli geçen haftasonlarının tadı çok başka. Hem haftasonu bitmesin istiyor hem de keyifle yeni haftaya başlıyorsun. Senin bahsettiğin lezzetleri nedense ayrı bir tatmak istiyorum. Nutellalı Pizza ise uzun zamandır aklımda bakalım ne zaman tadabileceğim.

    YanıtlaSil
  7. çocuğu bırakıp gezip tozmuşun onsuz nasıl geçiyor gırtlağından bu yemekler bide reklam gibi koymuşun yiyip içtigini. işten çık veya dadı bul eğer bu kadar acı çekiyosan.

    YanıtlaSil
  8. Oncelikle adsiz yoruma bi opucuk gonderiyorum lulucuum izininle :)) sanatin uzuntuye cok iyi geldiginden hic suphem yok heaa ayrica o contemporary e gidisini ise hiic kiskanmiyorum hiiccc:)

    YanıtlaSil
  9. Adsız istersen sana dadılık yapabilirim ...

    YanıtlaSil
  10. ilk 2 foto beni çok ürküttü :) ama 3. deki kargaları çooook beğendim Lulucum :) buarada nutellalı pizza harika, evde de yapılabilir güzel fikir :P

    YanıtlaSil
  11. ilk iki fotoğraf beni de ürkütüyor sanırım. nutellalı pizza aşkı ile yanıp tutuşacağım sanırım bir kaç gün. akşam şehri terketmiyor olsaydım keşke :(

    YanıtlaSil
  12. Lulucum, melegine kavusmana saatler kaldi sanirim : ) Adsiz ( kendini bilmeyen kisiler, adi ustunde iste! ) in dedikleri canini hic SIKmasin, fesatlarin ne dedigi hic umurumuzda degil, durumu bilip bilmeden yazmis iste, kotuluk yapmak istedigi cok belli. Paylasimlarina gelirsek, o bebek resmi cidden beni de urkuttu. Yemekler ise icimi ve istahimi acti, geldigimde Pipa keyfi yapmaliyiz kesin, neyse az kaldi sayilir : ) Cok ozledim seni, anlatacak cok sey birikti canim benim. Bu arada ne ozru yav, yogun oldugunu biliyorum, twitterdan aninda link bilgilerini gorebildigini de, twittera bir gun girersem senin sayende giricem sanirim. Ama yaptigim postlardan aninda haberin olsun istiyorsan baska sekilde haber veririm, mesela bugun senin ilgi alanina giren bir paylasim yapacagim, Prag'da ne yedim ictim nerede uyudum : ) Harika bir haftasonu diliyorum canim, ve postunu 4goz bekliyorum : )

    YanıtlaSil
  13. Beni yorum yapmaya ikna eden Adsiz! Annelik olunca konu, herkez haddini bilmeli. O ayrimlari tek tek yapabilmektir takdir edilecek olan, yapamamak insana uzuntu hazimsizlik ve mutsuzluk hissettirir. Yapabiliyor olsaydin tum bu soylendiklerini, hayati cok daha guzel yasayabilirdin. Dilerim diline degil, hayatina yansir kotu die elestrdiklerin seninde.

    YanıtlaSil
  14. Adsizin adini hadsiz olarak degistirmesi lazim, kisa ve net... Mundar durumu yasaniyor belli ki. Seni seviyoruz lulucummmmm

    YanıtlaSil
  15. Canimsiniz hepiniz de !! Ben
    Boylelerini hayatimdan cikarali cok oldu :) o yuzden gercekten umrumda degil.. Yalnizca ig twitter ve face'te bu kadar sevildigimi bilmek cok hosuma gitti :)))) cok tesekkurler melekler !

    YanıtlaSil
  16. Lulu, hastasıyız Sicimoğlu'nun keşke sanatçılarımız biraz olsun örnek alabilse ve Ayhan Sicimoğlunun çeyreği kadar olabilseler

    YanıtlaSil
  17. Lulu’m sanatın insana çok şey anlatan, kimi zaman rahatsız eden ama yine de düşündüren itici gücünü seviyorum en çok da. İlk kare çokça etkileyici ama bir o kadar da rahatsız edici. Dalda tüneyen kuşlar gökyüzünde ayın parladığı bir geceye götürdü beni sakin, bir o kadar da huzurlu bir geceye. Yunan’lı sanatçının eseri Giger esintileri getirdi zihnime. Sonrasındaki yemek de bir o kadar lezzetli gözüküyor Lulu’m :) Ayhan Sicimoğlu’nun hastasıyız!!! En kısa zamanda birlikte gitmek istiyoruz sizinle :)

    not: adsız yorumu yazan kişi adına ben utandım, bu kadar sevgi dolu pozitif bir blog ortamına ve insana bu şekilde bir saldırı için de cidden sağlam bir negativite gerekir. Kendisi seni takip etmesine rağmen saçtığın sevgi ve mutluluktan bir nebze edinmek yerine bu şekilde bakabiliyorsa olaylara, söylenebilecek tek bir şey var. "güzellik bakanın gözündedir" :)

    YanıtlaSil
  18. Sizinle ju İstanbul lansmaninda tanistik ama o kadar cok ortak noktamiz varmis kicok memnun oldum :) blogunuz da supermis son post a bayildim bizde esimle birlikte Ayhan Sicimoglu nun hastasiyizzzzz.Evlilik yildonumumuzde gitmeyi ve canli izlemeyi basardik :)))) insallah bir daha beraber gideriz...Sevgiler....
    PS:adsiz elestri biraz parazit yapmis ama Alper in cevabi en dogrusu olmus :D

    YanıtlaSil
  19. AMAN YARABBI ILK FOTODAKI BEBEK BENIM GOZUMUN ONUNDEN GITMIYORRRR :)

    YanıtlaSil
  20. nutellalı pizza hemen denenecekler listesine alındı, bu kadar resim arasından oraya odaklanmam da süper değil mi?
    bu ara tatlı ne görsem gözüm dönüyor :((
    Harika bir Cumartesi postuydu yine

    teşekkürler

    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Ah canim Lulu'm, hava da dahil olmak uzere hic bir seye takmayacagimiz bir haftamiz olsun.
    Hayattan zevk aldigimiz seyleri, sevdiklerimizle yapmak degil mi bizi ruhsal olarak guclu kilan, mutlu yapan. Ah niye bazi insanlar, oturdugu yerden, tanimadigi insanlari yargilamaya calisir ki? Uzuluyorum onlara, gercekten!
    Mutlulugu donuyorum...
    Seni rahatlatan, dusunduren, incelettiren o calismalar bana da ayni seyi hissettirirdi sanirim, oyle yapti da. Seviyorum senin ortak yonlerimizi<3
    Anladigim kadariyla Pipa Italyan;) Buyuk ihtimalle gidip deneyebilecegim bir yer olmayacak ama evde deneyecegim bir kuskonmaz tarifi var artik kafamda:D

    Opuyorum seni guzel hisli kadin!

    YanıtlaSil
  22. Şu nutellalı pizzayı tadamadımmm ama tatmalıyım tek aklımdan geçen bu şuanda :) Hep güzel Cumartesiler olsun hep mutlu olunnn ;) Bu arada şu adsız için bir iki birşey söylemek geldi içimden, sen süpper bir annesin hemde örnek aldıklarımdan gerisi teferruat benceee ;)

    YanıtlaSil