1 Aralık 2012 Cumartesi

Aralik Ayi Keyfiniz Ne Olsun ?

Merhaba Aralik ! 

Sirf kayak gunlerimize yaklasmaktayiz diye seni bir baska seviyorum.. :) Umarim tum kayak tutkunlari, karda yurumeyi sevenler hatta pencere onunde oturup gokten ahenkle karin suzulusunu izlemekten keyif alanlar icin memnun edici gunler sunabilirsin..

Aslinda bu ay icin mutsuz oldugum ufak bir ayrinti var.. O da neseli ajandamin son tavsiyelerini planliyor olmak.. Ne guzel zaman gecirmis ve sayesinde ne guzel anlar yasamistik oysa !


Benim Aralik ayi keyilerim yine cok davetkar.. Hepsini yapmak icin sabirsizlaniyorum.. 


* Ajda Pekkan'in eski albumlerini dinlemek benim icin buyuk keyif.. 89 ve 90 yillarinin albumleri ise favorilerim.. Bu ay icinde bir aksamimizi kesinlikle Ajda'ya ayiracagim.. ;)

* "Onemli bir gunden onceki adrenalin duygusu" benim gibi bir gezenti icin ucus oncesi cok siddetli hissedilmekte ! Sanirim bu ay sirf xmas askina bu duyguyu daha da siddetli hissedebilirim.. :)

* Bardagin dolu tarafini ise her sart altinda gormeyi cok iyi beceriyorum.. Bu cumleyi yazabiliyor olmak bile suan beni cooook mutlu etti !! :)


Ben henuz battaniye kismini kabul edemedim ama sicak cikolata esliginde film izlemeye itirazim olamaz.. 


Sicak cikolata icerken guzeller guzeli Juliette Binoche ile sicacik bir "Chocolat" izlemeye ve izleyenlerin cok iyi hatirlayacagi o uzucu ruzgarilari tenimde hisettmeye ise nasil hayir diyebilirim ki !

Hadi sizde filminizi secin.. Keyifle izleyin.. ve izlerken mutlaka beni de hatirlayin..


Son olarak.. bence 2013 yili icin yeni bir "wishlist" hazirlamadan evvel mutlaka 2012 yilini yazili olarak gozden gecirin.. Umarim hepimiz icin gerceklesen hayal sayisi, gerceklesmesi icin beklenenlerden cok daha fazladir..

sevgiler,
lulu
xxx

20 yorum:

  1. aralık ayı en sevdiğim ay'lardan oldugu için bana ekstra birşey gerekmiyor:)) her yer süsleniyor ,yılbası yaklasıyor,herkeste hediye telası,yeni yıla girerken ne giymeliyim filan derken zaten çok çabuk geçiyor üzülüyorum :p
    ama neyseki henüz 1 aralık daha çoooook var :)
    21 in de basımıza birsey gelmediği takdirde,2013ten de çok umutluyum<3
    hayat çok güzel di mi lulu :) ( lulu sayesinde yavastan bir pollyanna olan ecem ) :))

    YanıtlaSil
  2. Bu seri bittiği için çok üzüldüm ama eminim sen yeni yılda da bize eğlenceli birşeyler bulursun:)

    YanıtlaSil
  3. senin bu defterine bayılıyorum. mağaza mağaza böyle bir defter aradım ama bulamadım ama yılmak yok devam
    ufak ama bir o kadar etkili detaylar var.
    ıslık çalmak hiç aklıma gelmezdi.
    izlenilecek filmleri not aldım arada kaçırdıklarım var sanırım

    YanıtlaSil
  4. Şööyle bir baktım da bebeğim o filmler çoktan izlenmiş bitmiş ama bidaha neden olmasın :) Aralığı aralık yapan kışı bile sevmemi sağlayan tek bir gün var xmas. Bizde tam bir aile saadeti ve ertesi günü açılan hediyeler off paha biçilemez hatta bu sene hediyem ne diye kudurmaktayım ama az kaldı :D Onun dışında kış biran önce geçmesini beklediğim uzun bir kabus adeta :D

    YanıtlaSil
  5. Tüh.. Bu son post mu oldu, üzüldüm ama :(
    Aralık'ta geldi dimi, artık Ankara iyice soğumaya başlar, ama ben soğuğu sevmiyorummm.. Neyse bardağa dolu tarafıyla bakmak gerek^^
    Chocolat'ı izlemek istedim bak şimdi, sonra Annie Hall, Funny Face ve diğerlerini de tabi :)

    YanıtlaSil
  6. Lulum, simdi bitecek mi bu seri, her ayin basinda bu postlari okumak cok zevkliydi, ve planlar yapmak : ) Ben her ayi seviyorum, bu ayda noel ve yilbasi faaliyetleriyle favorilerimden. Kar keyfi istiyorum cok. Filmlerin hepsini izlemisim ama DVD koleksiyonumdan Amelie, Chocolate yada Before Sunset i tekrar izleyebilirim : ) Bir de sinema keyfi istiyorum, kestane istiyorum cok : )

    YanıtlaSil
  7. şimdi bu sonuncusu mu bu postların :( bir günlük detoksu da toplaşıp hep beraber yapsak ya ?

    YanıtlaSil
  8. ben bu serinin bitecegini düşünmüyorum, 2013 icin yeni bi sayfa acıp ordan devam etceksin diimi? biz cok egleniyoruz cünkü bu minik zevklerle ^,^
    önemli bir günden önceki adrenalin duygusuna taparım adeta! özellikle de ucunda tatil varsa:) tabi öyle bi planımız yok bu aralar ermanın MBA'i sebebiyle:(
    ajda pekkanın sarkılarını, özellikle de senin de söyledigin gibi 89-90 dönemi albümündeki tüm sarkılarını hic bıkmadan 3-4 tur dinleyebilirim:)
    bardagın dolu tarafını görme konusunda pratiklerimi geliştiriyorum günden güne, bunu da o minik keyiflerim arasına kısmen de olsa sokabilirim bence ^,^
    bak ne güzel bi postun daha sonuna gelmişiz, sakın bizi mahrum bırakma bu "dünya icin küçük, bizim için büyük keyiflerden" emi bebişim;)
    öperim seni ve bal yanaklı oğluçunu 8 kere :*

    YanıtlaSil
  9. Bu ne güzel bir ajandaymış böyle, ben bundan önceki postları kaçırmışım, pek ayıpladım şimdi kendimi. Aralık ayı pek güzel ve keyifli bir aydır benim içinde. Yılbaşı hazırlıkları, heryerin pek süslü olması ve henüz bizi yıldırmamış, dayanılabilir soğukların tadını çıkarmak pek bir keyifli. Battaniye altı sıcak çikolata keyfi ya da sahlep.. ıımmmhh tam bana göre bebeğim. Bende postumda tamda bu keyiflerden bahsetmiştim :))

    YanıtlaSil
  10. tatlım benım guzellllller guzellll sekerımmm aralık yıne askla gelsın dıyorum ben ask ınsanı olarak... wıshlıstımdekı hersey oldu sanırım ama gozden gecırme konusunda cok haklısın bırde 2013 planım duzenlı ajanda tutmak sayende...tesekkurler

    YanıtlaSil
  11. ben bu sene yılbasında almanya da mıyım? burda mı bilemediğim için,yani henüz belli olmadığı için,ne oranın heyecanına girebiliyorum, ne buranın yılbasında yapılacaklar işlerine adapte olabiliyorum,araftayım sanırım...

    bu ajandaya asık olduğumu hiç söyleyemedim ama şimdi itiraf ediyorum....

    ve 'en az birinin sizi derinden anladığını hissettmek' cümlesinin altını çizerek,favorilerime ekliyorum....

    cumartesi görüşmek ümidiyle

    YanıtlaSil
  12. Lulu'm bitmesine cok uzuluyor olsam da, hep hatirlayacagim, hatirlayamasam da acip acip bakacagim, ilhamlanacagim bir kaynak olacak bu dizi.
    Ustelik sadece bunlarla degil, gun icinde paylastigin her seyden ilhamlaniyorum ben.
    Kocaman tesekkur ediyorum!
    Gelelim favorilerime:
    - Umutla dolacagim,
    - Uzun zamandir ilk kez ailemle yilbasi sofrasinda olacagim,
    - Indirimlerden tum favori ayakkabilarimi toplayacagim:P,
    - Mumlar, cikolatalar, saraplar, peynirler esliginde HAYAT'la bi battaniye altinda yilin ilk karini (yagarsa) izleyecegim.

    Mutlu oldum bunlari yazdikca<3

    YanıtlaSil
  13. Bu yil benim icin harika gecti, bursuru seyahat, arkadaslarla keyifli bulusmalar, wish listimden azalan patcalar( aa bu arada celine degil balenciega aldim, buna ne denir:)) Kayram insallah 2013 en az bunun kadar guzel olur..

    YanıtlaSil
  14. kuzucum 2012 benim için değişik bir yıldı. Annemin hastalığıyla kötü başladı ama bebişin doğumu ile çok güzel bitmek üzere.. Bardağın dolu tarafını zaman zaman göremeyip gerilsemde pozitif olmaya çalışıyorum. Bir check up dan turp gibi çıkıp çok şükür demekde güzel olurdu.. Adrenalini severim onsuz olmaz hayat.. Yılbaşında iremlerle londra da olucağımız için 2013 ü daha bir heyecanlı bekleyeceğim kesin:))) Mutlu sağlıklı huzurlu bol postlu, heyecanın eksik olmadığı, hareketli bir yıl bizim olsun...

    YanıtlaSil
  15. Bu harika ajandana kavusup yazdigin ilk paylasim sanki dun gibi. Ne cabuk gecti bir sene ve ne kadar guzel seyler yasadik, bloglarimizda sosyal medyada paylastik;)
    Aralik ayini beraberinde yeni umutlar ve baslangiclar getirmesi sebebiyle cok seviyorum. Her yerin yeni yil coskusuyla rengarenk pariltili olmasi da cok guzel!
    Ben Aralik ayinda umutla beklediklerime saglikla kavusmak istiyorummmm.
    Bir de 2013de bir goruselim artik seninle!!!

    YanıtlaSil
  16. Heyooo basardımmm katılabildimm bloga:)instagramdan sonra burda da peşindeyimm güZell kadınn:)

    YanıtlaSil
  17. Eminim 2013 2012 den çok daha iyi geçicek :) çok geçerli minicik bir sebebim var :)))

    YanıtlaSil
  18. Lulu'm geçen sene bir wishlist yaptım ben, istediğim şeyleri somut olarak yazdım ve hepsi gerçekleşti :) bu sene de aynısını yapacağım, sevdiklerimle sizlerle daha uzun ve sık vakitleri de ekleyeceğim buna :)) Chocolate en sevdiğim filmlerden birisidir battaniye altında izlemekten daha güzel bir şey olabilir mi soğuk bir kış gününde? :) bir de Ajda şarkıları olmazsa olmaz bu sene bitmeden nostalji esintileri de katmak gerek günümüze değil mi Lulu'm? :)))

    YanıtlaSil