26 Kasım 2012 Pazartesi

Ozlem Gunleri..

Mayis - Ekim aylari arasi neredeyse tum hafta ici gunlerini Alpcan'dan ayri geciren ben, bir yaz kizi olmama ragmen kis gelsin artik diye ask ile beklemistim.. cunku kis sezonu bu ayriliklar daha az yasanacak ve ben bu ayriliklara cok daha rahat dayanabilecektim.. 

Ama oyle olmadi.. Anneanne ile feribota teslim edilen Alpcan sonrasi film koptu.. Simdilerde degil gun, degil saat, adeta dakika sayiyorum.. Dolayisiyla da bu ozlem donemi bizi fazlaca yogun bir program bekliyor.. 

Bir taraftan da o orada coook mutlu diye kendimi sakinlestirmeye calisiyorum.. :)

* * *

Alpcan, Cumartesi gunu feribot oncesi ayni besikte buyudugu ilk arkadaslari ile bir araya geldi.. O kadar mutlu ve o kadar eglenceli vakit gecirdiler ki, biz de mutlu anneler olarak onlari keyifle izleyip, bu kadar iyi anlasiyor olmalarina keyiflendik.. Hele ki Ceylin prensesinin tum kardeslerini abla edasiyla koruma altina alisini izlemek harikaydi.. !

Ceylin ve yeni saclari ile Alpcan ;) 

Ig takipcilerim biliyor.. Bilmeyenler.. evet biz 2. trasimizi olduk.. ;)

Ceylin, Sinem, Alpcan.. ;) 

Sag bastan yiyebilirsiniz.. ;) 

Ceylin ve Poyraz'i ilk doz Sinem ve Alpcan'i da ikinci doz olarak onerebilirim ;)

* * *

Soylemekten gurur duyarim ki.. LeiLeo blogu ve markasinin sahibi sevgili Zeynep Gozubuyuk'e minik bir roportaj verdim.. Anne sutunun onemine inanan ve o ozel yolda cok verimli bir surec yasamis bir anne olarak tum anne adaylari ile deneyimlerimi paylasmaktan gurur duyuyorum.. Buyrun...

* * *

Son olarak ev dekoru, kucuk detaylar ve sofra duzenini cok sevdigimi biliyorsunuz.. O nedenle Sonsuz Dekorasyon blogunu takip etmek benim icin ciddi bir keyif.. Sevgili Ozge'nin Bursa'li (es dolayisiyla) bir blogger olmasi ise isin bonusu.. Ozge blogunda harika bir hediye cekilisi yapiyor.. Kesinlikle sansinizi denemelisiniz..

iyi haftalar
lulu
xxx

16 yorum:

  1. Alpcan'a hastaydım ve bu kadar güzel ve yakısıklıyı bir arada görünce gözüm döndü.. Maşallah hepsine

    YanıtlaSil
  2. burada ig'dekinden daha çok sevdim alpcanimin saçlarını <3 bir de anne olmak ne değişik bir şey ya.

    YanıtlaSil
  3. oşşş hepsi birbirinden yenilip yutulası, ama benim erkegim on numara! sarı saclarından o sorumlu çünkü ❤❤ ve sen tatlı anne, senin hormonlarına yenik düşüşünü severim:) üzülme, oglucunun emin ellerde ve cok mutlu oldugunu düşün, nası olsa haftasonu kavuscaksın bide öyle düşün:) bu hafta bunları düşünüp üzülme haftası degil, her aksam ayrı bi keyifle aşkla başbaşa kalma haftası olsun emi ^.^

    YanıtlaSil
  4. Evet iste, tam de dedigim gibi. O guzel surat, sac kesiminden sonra acilmis, daha yenilesi olmus ve arkadaki kivrimlar hiic bir sey kaybedilmemis.
    Lulu'm hani boyle bir sey yaparsin, ben yaptim dersin, bloga (ya da baska bi yere) yazarken, icine bir mutluluk dolar. Sen en sahanesini yapmissin, her 'Alpcan' yazdiginda, dusundugunde, icinde olusan o mutluluga nasil dayaniyor vucudun? Benim bile kalbimin atis hizini artirirken, seninkine neler yapiyor kimbilir? Ay maasallah diyecegim burada<3<3

    Bir de biliyor musun: Benim annem hala benim uzakta olmama dayanamiyor, gelislerime gun sayiyor ama mutlu olmamla dayaniyor. Annelik boyle muthis bir sey iste!

    Guzel bir hafta dilerim guzel dusunceli guzel anne;*

    YanıtlaSil
  5. kuzummmm benım sacları ne de yakısmıs yerım onun lulelerıne bogumlu ellerınden parmaklarının arasına bakısını ay bırd eherkes tek duzen olmusmu dıye kontrolunu .... face den ve twitterdan mumkun oldugunca ınternetı kullanarak kah lıke ladım yada yapamadım ama gonlum hep sızınle cok ozledım tek dılegım grace teyze dıye bana sarılması :)

    YanıtlaSil
  6. ben de tam bu şartlarda büyümüş bi çocuk olarak gözlerim doldu,babaannemlerde çok mutluyduk ama Cuma akşamlarını da iple çekerdik,hep kapıya bakardık,balkonda beklerdik :) Ama anne-baba evinde bir bakıcıyle büyütülmekten daha iyi sanırım,en azından gözün arkada kalmıyor Lulucum,biliyorsun ki en az senin kadar iyi bakıyorlar Alpcan'a,Alpcan da çok mutlu bir bebek zaten :)
    Umarım bu hasret en kısa sürede biter,Alpcan hep yanınızda olur <3

    YanıtlaSil
  7. Malzeme guzel olunca sac kisa olmus uzun olmus ne farkederr:) buarada uzulme kamyoncu kisiligim der ki ayrilik dediin boyle olsun be gulumm hahah:p

    YanıtlaSil
  8. Lulucum bayıldım sizin de buluşmanıza... Biz de sık sık biraraya getirmeye çalışıyoruz çocukları... Çok mutlu oluyor çocuklar bir arada... Ayrı kalmak zor olsa da Alpcan'ın emin ellerde olduğunu bilmek seni mutlu ediyordur... En kısa zamanda bizim bıdıkları da bir araya getirelim.. Bakalım Aysu da ablalık yapar mı?

    YanıtlaSil
  9. Lulucum, yeni trasi cok yakismis Alpico ya, ne yakismiyor ki, gule gule uzatsin saclarini yine : ) Biz de aralikta geldigimizde trasa gidicez yine, Istanbul ziyaretlerinde buyuk eglencelerimiz o traslar. Arkadaslariyla ne guzel oynamislar. Biz de bu haftasonu dogumgunlerine goturduk bizimkini, cocuklari birlikte oynarken izlemek cok buyuk zevk. Ilk rahat vaktimde okuycam ropunu : )

    YanıtlaSil
  10. Alpcan bu traşla daha büyük görünmüş bence, ama tatlılığından hiç bir şey kaybetmemiş minnoşum hala ^^
    Sağ baştan olur, ortadan olur, sol baştan olur ben hepsiyle oturur önce oynarım sonra teeek teeek yerim :D


    Röp.da hemen okuyacağım, yan sekmede açtım bile :D

    YanıtlaSil
  11. Nasıl tatli bi cocuk bu Alpcan ve siz nasıl tatlı bi ailesiniz :)
    Henuz evli olmadigim icin o kadar uzak geliyo ki bu cocuk olayı acaba bigun boyle olcak miyim diye soruyorum bazen senin fotograflarına bakarken :))
    Cigdem

    YanıtlaSil
  12. Allah kavuştursunn bal gibi hepsi birbirinden tatlııı

    YanıtlaSil
  13. yaa insan gun icinde bile ozluyor minikleri tahmin ediyorum zorlugunu tatlim.. ama neyseki o mutlu hehe:) ozlettin kendini gracede gelsin yine bir kizlar gecesi ayarlayalim artik yaaa:))

    YanıtlaSil
  14. Alpcan'ı h.içi gorememen üzücü oluyordur :/ ama olsun o mutluysa gerisi önemli değil.yeni saç stiline bayıldım =) ne tatlıdır o minikler evin içinde. o komik konuşmaları ve oyunlarını izlemek isterdim :D

    YanıtlaSil
  15. canım benım hep yınelıyorum ya bu ozlem ayrılıkları en guzel ayrılıklar..ne sız onsuz ne o sızsız kalmaısn ınsallah bır omur..umarım kı tum hayatınız mutlulukla gecer mutlu bebekler huzurlu aılelerın ısıgıdır..sevgıler canım

    YanıtlaSil
  16. Sağ baştan yemeye başlayabiliriz ama ben Alpicco'ya doyamayarak sol başa hiç geçemeyebilirim şimdiden söyleyeyim Lulu'm :)) Alpcan'ın mutluluğu her halinden belli saçları da nasıl güzel olmuş sıhhatler olsun bebişe :) Annelik tecrübelerini aktardığın röportaja geçeceğim buradan hemen, tebrik ediyorum ve gurur kaynağımız anne idolümüzsün bizim diyorum! :))

    YanıtlaSil