28 Kasım 2012 Çarşamba

My Blueberry Nights

Ekim ayinin ilk haftasi basladigim yogun ve hizlandirilmis Italyan sezonu dun gece itibariyle Subat ayi basina kadar sakinlige girmis bulunuyor ! 

Sezonun son Italya misafirini bol bol tatli yiyerek ve ayni tatliligin siparislerimizde de devam etmesini dileyerek ugurladik..  

Basarili toplantilar ve verimli projeler ile gecen bu yogun donemin geri donuslerinin de ayni verimlilikle olmasini cani gonulden diliyorum !

Ben tatli dedigimde, sizin de akliniza Limonata tatli bari geliyor degil mi ? :)

Paola ile o kadar keyifli muhabbet ediyorduk ki, bu kez secimi Limonata'nin seker personeline birakip, onlarin tavsiyelerini denemek istedim ve onume alisilagelmis irmik helvesinin farkli bir yorumlamasi esliginde, Blueberry ile taclandirilmis nefis bir krep geldi.. 

Limonata menusu ona "Orman Meyveli Krep" diyor..

Bence Limonata'da yenecekler listenize mutlaka bu tatliyi eklemelisiniz.. ;) Hatta iyisimi siz soyle yapin, orman meyveli krep sonrasi Norah Jones & Jude Low'lu romantik film "My Blurberry Nights" i izleyip mutlulukla uykuya dalin ;) 

Hunkar/Nisantasi geleneksel Turk mutfagi ve osmanli lezzetlerini Istanbul'da tadabileceginiz ekol restoranlardan biri.. Sehrin en iyi ornegi olmasi sebebiyle de ozellikle yurt disindan gelen misafirleriniz icin harika bir is yemegi alternatifi olabilir.. ;) 

Eminim bir cogunuz Hunkar'in lezzetli yemeklerinden tatmistir ama ozellikle bu aralar ziyaret ederseniz anne eli degmis gibi leziz bir asure yeme sansi bulabilirsiniz.. ;)

Biz de sanirim Alpcan tuzlu yemekler yemege basladiginda Hunkar'i daha sik ziyaret edecegiz.. 

Evet ! Alpcan 22 aylik ve henuz tuz ile tanismadi.. 3 yasindan sonra az da olsa tanismasina izin vermeyi planliyoruz cunku zaten o yas itibariyle kendi de tuzu bunyesine kabul etmek istemiyor olacak.. Seker ise konu disi.. Mumkun oldugunca uzak tutup, seker ihtiyacini meyve ile karsilamayi daha dogru buluyoruz.. ;)

* * * 
Simdi sira Pazar aksam 8'de geri donmus olacak Alpiccolo icin heyecanlanmakta.. 
#Alpcanevinedon hastage'i ile bana twitter'dan destek olabilirsiniz :P


Twitter : @lulucumm 



sevgiler
lulu
xxx

16 yorum:

  1. tuz ve şeker ile tanışmamış Alpcan'ın olağanüstü tatlı olmasına yüs puan,bu kadar tatlı ve bilinçli ebeveynleri olduğu için yüsbin puan,Alpcan'ın Pazar günü evine dönmesine yüsmilyon puan :)))
    o yanakların tatlılığı paha biçilmez <333

    YanıtlaSil
  2. Ben o son fotoğrafa ölürümmm biteriiimm hele o salyalanmış pörtlek ağzı daha bi başka yerimm. Öhmmm öhmm yanlış anlaşılmasın efenimm ailecek sapığıyızdır da alpiconun artık bir kızım olmasını caaanı gönülden ister oldum belki seninkine yamarım falan diye :p hem de dünür falan olurduk lütfiyem ne güzel olurdu. Neyse benim devreler yandı yogun ama başarılımı bilemeyeceğim bir döenmden geçiyorum bitmeyen sınavlar ve stresler diye adlandırıyoruz bu döenmi. Geri dönüşünü bende istiyorum hemde çook güzel bi tatili hakettik mi ETTTİİİKKKK :P Neyse burayı ağlama duvarına çevirmeden aşurelerin bana evi özlettiğini de bildirir Oscar Wild'ın beni beklediğini hatırlatır sınavıma yoğunlaşırım. Pehh blog tarihimin en uzun yorumudur. Nokta...

    YanıtlaSil
  3. filmden nefret ederim. alpicoyu çok severim. sanıyorum yine depresyona girdim :(

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar bilincli ebeveynlersiniz valla daha coluk cocuga karismadan bi sürü bilgi sahibi oluyorum oturdugum yerden sanırım blog dunyasında en cok sevdgim sey bu:)
    Biz de müşterileri sıkca yemege goturuyoruz dısarı, mutfagı Hunkar kadar Törkiş olmasa da manzarasından mutevellit tercih edilen yerlerin basında, X Restaurant ( IKSV'nin en ust katında sen bilirsin) bir de Mikla (Tepebasındaki Marmara otelinin roofu) tavsiye edebilirim:) Yaa eger devam edicek olursam bi de Vogue var onu da ekliim mi? :)

    ALpiccolo evine dönsün diorrr öpüorum ısırıorumm onun kocaman tatlı yanaklarından!! :)

    YanıtlaSil
  5. Basarıların arta arta devam etsin. hemen twitter a desteğe geçiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle onun o ağzını burnunu yerimmmmmm ben. 41 kere maşallah kuzuya. Sonrasında sözü o muhteşem krep'e getirmek istiyorum direk. Acil yemeliyiz :) Sanırım bu sefer sadece tatlı yiyebilirim :))))

    YanıtlaSil
  7. ahh tatlııı can evimden vurdun!
    yasama sebebim diyebilirim o derece bagımlıyım<3

    ama alpcan dahaaa tatlııı alllaaam ölürüm ya saclarını bakıslarınııı o suratınııııı aaay!

    çok tatlı bir post olmus tesekkür ederiz :))

    YanıtlaSil
  8. Lulum, ne guzel is yemekleri yapmissiniz, tatli yiyip tatli konusmusunuzdur. Limonata nin o tatlisini yazdim kafama. Hunkari da yenilenmis haliyle denemedim halen, ailecek ilk uzun gelisimizde gitmeliyiz, asure de yenmeli kesin, ozledim valla. Melek Alpico, annene babana daha fazla ozlem yasatmadan, yakinda don evine : )

    YanıtlaSil
  9. @Fido sanirim Alpcan icin yaptigim en dogru sey bu ! her anne baba yapsin istiyorum.. seker yiyen cocuk gorunce icim aciyoo :(((

    @Fifthfloorovergoldenhorn Ezgi guzelim benim ! Sanirim seni fazlasiyla seviyorum sinavlar hizlica gecsin Paris seni bekliyor hadi hadi hadi ! :)

    @missisipi hahah depresyonunu yerim ! :)

    @Ciiden Canimm oyle olmaya calisiyoruz ve iste boyle takdirler gorunce ya da ornek alindigimizi hissedince daha da mutlu oluyorummm ! X'i biliyorum ama hic gitmedim hala ki manzara olayi hep dillerde.. Mikla'ya da hep planlarimda bu aralar.. Kis icin roof olayini cok seviyorum ben ! Hele bir de jazz varsa tadindan yenmez.. Vogue'u ekleme.. hele ki is yemegi icin imkansiz.. Bizim patron hesapli olsun pesinde daha cok :))) malum..

    @DeNiSS : Deniz'immm aminnn canim ! Destegini de gordum harikasin..

    @Ahu hepsini ye ! ama ben de Mumu'yu yerimm ona gore :)) Krep icin plan yapilsin acilennn :)

    @Naked Queen Tatli seviyorsan Limonata tatli bari tam senlik Ecem'cimmm ! :) Bir de Alpcan seni opseeee cok sahane olmaz mi ! Acil gorusmemiz bulusmamiz lazim..

    @Lila Moonlight Canimm evet bu hafta cok tadinda ve kararinda gecti.. ama tum Italyanlarin yogunlugu sonunda ben iyice yoruldugumu hissediyorum.. Bu hafta sonuna cok ihtiyacim var.. :))) Alpico'ya da son 2,5 kaldi.. Ha gayret durumundayim.. cok ozledim Aylin'cim..

    YanıtlaSil
  10. Alpcaaaaaan yuvana dönnn :) hhiihihih :=)

    YanıtlaSil
  11. son fotoğrafın tatlılığı maşşallah :)))))))

    YanıtlaSil
  12. Bu paylaştığın Limonata lezzetlerine hala nasıl karşı koyabiliyorum bilemiyorum. Tek sebebi Nişantaşı'na pek bir uzak oturmam :( Ocak ayının ilk planlarından bir bu olabilir mesela. Bu arada Alpcan'ın hala tuz ve şekerle tanışmamış olmasına şaşırdım ve çok tebrik ettim sizi, bilinçli anniş seni :**

    YanıtlaSil
  13. Lımonata ıcın sana cok tesekkur ederım bır cadde cocugu olarak nısantası cocugu olmak buyuk keyıftı 2 hafta ıcınde olsa:) su trafık derdı olmasa haftada bır ugrardım lımonataya emınım...alpcanın kusuzsuz guzellıgıne masallah dıyorum ve yınelıyorum senınle tanısmak buyuk keyıftı..sevgıler

    YanıtlaSil
  14. Muhteşem bir şey Alpicco'nun henüz tuz ile tanışmaması, zaten bünyemizin aslında ihtiyaç duymadığı bir şeye baştan alışmamak en güzeli. En kötü alışkanlığım tuz benim ne yazık ki :( Hele o orman meyveli krepi görünce aklım başımdan gitti tatlım, limonata'nın bütün tatlarını çok seviyorum ama henüz keşfedemediğim bir tatlı bu :) Alpcan'ı son karede altın saçlarından öpüyorum ve biz nazar boncuğu iliştiriyorum alt köşeye :)

    YanıtlaSil
  15. Aman Allahiiim! Nasil bir bilinclilik sizinkisi! Alpico'mun farkli mutlulukta bir cocuk olmasi, ebeyenlerinden geciyormus meger:)

    YanıtlaSil