2 Kasım 2012 Cuma

Kasim Ayi Keyfiniz Ne Olsun ?

Hosgeldin Kasim ! 

Tatilden henuz donmus ve deniz-gunes ikilisinin tadini cikartmis biri olarak sehre geri dondugumden beri gunesin comertligine devam ediyor olmasina cok seviniyorum.. :) Yani ben hala kis moduna gecebilmis degilim ve o nedenle Kasim ayini yazin sonuymus gibi algilamak istiyorum, hani Ekim taklidi yapan Kasim gibi :P 

Peki Kasim ayi icin neseli ajandamin onerileri neler ?
 
Benim tercihlerim; henuz tam olarak yunan sarabi ve uzolarini bunyemden atamamis olsam da hafif bir cakirkeyif olmak... Coskulu bir sebep icin duygusallasip gozlerimi sulandirmak... Ve, gozlerimden yas gelene kadar gulmek istiyorum.. Bardagin dolu tarafini ise sanirim bir onceki postumda ( iste burada ) gordum bile.. ;))
Peki sizin Kasim ayi keyfiniz ne olsun.. ?
sevgiler
lulu
xxx

15 yorum:

  1. gozlerimden yas gelene kadar gulmek ve beklenmedik bir yerden para gelmesi pek keyifli olurdu wallahi canim:))

    YanıtlaSil
  2. Kasim ayi keyiften catlasin mumkunse! Dolu dolu olsun istiyorum ben de!
    Gulmek,duygulanip aglamak her ayima mahsus. Yine olsun, yine yaparim;)
    Cocuklarin hayal guclerine sahit olmak istiyorum. Bit pazarlarini gezmek. Merdivenleri ucer beser inip, cikmak, hem de spora giderken:P Sadece sevdigim bir karikaturu degil, 'scrapbooking' eylemimi canlandirmak istiyorum;)
    Kasim istediklerimizi getirsin Lulu'cum, ya da biz gidip soke soke alalim;))

    YanıtlaSil
  3. kek karısımının dibini sıyırmakk :))
    asla vazgecemeyecegim :)

    bit pazarı da süper olabilir:))


    YanıtlaSil
  4. Ilk kez kasim ayini seviyorum galiba, sonbaharla aramiz hep bozuktur benim:) Bu sefer seviyorum galiba..
    Cocuklugunuzdan kalma bir kokuyu yeniden duymak kismini daha dun yasadim,gozlerim doldu:)
    Gozunuzden yas gelene kadar gulmek kismini istiyorum ay boyu mumkunse:) Bit pazarlari kismini da ekliyorum,en sevdigim seylerden biridir saatelerce dolanip bir seyler bulmak:)
    Super bir kasim ayi diliyorunn Lulu'cum:)

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle üzgün olduğum icin degil, duygulandıgım icin gozlerim dolsun istiyorum, buna biraz ihtiyacım olcak haftaya:(
    beklenmedik bi yerlerden para gelecegini hic sanmiyorum ama yine de düşünmesi güzel:P benim anca toto cebimden süpriz 20lik cıkar, baska da bişi cıkmaz ahaahahah:))
    bit pazarlarını gezmeye bayılırım! onu da ekliyorum listeme:)
    gözümden yaş gelene kadar gülme işini cok iyi yapıyorum, bu ay da sırayı kimseye vermek istemiyorum ^.^
    leblebi tozu dedin ve aklıma cocukken oturdugumuz mahallenin bakkalı şaban amca geldi. az nanik yapıp kaçmazdık adama aahahha salaklıga bak:P adam da totosuyla gülmüştür bize:))

    ya ben senin bu aylık keyiflerden oluşan eklerini cok seviyorum, napacaz onu? ^.^

    YanıtlaSil
  6. 'çocukların hayal gücü' işte bu! çok keyifli bir post :)

    YanıtlaSil
  7. bayılıyorum canım senin bu keyif postlarına ;)
    kesinlikle kek yapıp dibini parmaklamak istiyorum. Evi o fırına attığım kekin kokusu sarsın. Mutfakta mükemmel bir çay kaynasın ve dışarıda yağmur yağsın... Ev loş ışıklı olsun...
    ben yaptığım o kekten daha sıcacıkken bir dilim alayım, çayımla birlikte tv nin karşısındaki en sevdiğim koltuğuma gömüleyim istiyorum....

    YanıtlaSil
  8. Lulucum, bu listenin tamamini istiyorum desem : ) Ama bir uclu secmem gerekirse, Prag in bit pazarlarina denk gelmek istiyorum : ) Kek karisiminin dibini siyirmaya bayilirim ve coook zaman oldu yapmayali, hemen to do listeme aldim. Bir de o gozumden yas gelen gulmelerden bolca istiyorum : ) Tabi bir yerden beklenmedik para ve gift card da gelse uber super olurdu : )

    YanıtlaSil
  9. beklenmedik yerden para gelmek iyimiş... bir de en sevdiğim mağzadan giftcard :)))
    ay bir de bu ay benim ayım... her nekadar kışı sevmesem de ben bir kasım çocuğuyum... gerçi yaşlanmak kötü de olsa her yaşın tadını çıkartmak lazım...

    YanıtlaSil
  10. nelerımı yapmadım giftcardı almadım vala :)bit pazarlarına gıdemıyorum ne yazıkkı :) bıde yıldız harıtamı okuttrmadım galıba onun dısında her haftanın bır gunu sheratondakı tepedekı odamızda keyıf yaptık ,anneme kumas alırken cok pıs bıdı bıdı pazarlıgı yaptık,ask mektupları zaten kapalı kutuda okumayım bence :)

    YanıtlaSil
  11. Ne guzel bir liste Kasim ayi icin. Merdivenleri ikiser ikiser cikmak ve hafif cakirkeyif olmak disindakilerinin hepsini yapabilirim bu ay;) Hamilelik hormonlarim sagolsun surekli duygulaniyorum zaten. Gozlerim surekli dolu dolu. Baby showerda hediye edilen gift cardlari kullanmak icin sabirsizlaniyordum. Ilk off gunumde alisverise cikilacak:) #cupcakebebeki bir gokdolende bekliyorum, 47. Kattan sehri izlemeye Kasim ayinda da devam! Cupcake bir Kasim ayi diliyorum. Kocaman opuyorummm XoXo

    YanıtlaSil
  12. benim durumum net "üzgün olduğunuz için değil, duygulandığınız için gözlerinizin dolması " sebebi malum :)

    YanıtlaSil
  13. para :)) saglık ve huzurla beklemeden gelsın :))) kasım ayı bızım ıcın mınık bır seyahat :)) kıs kasımda geldı rahatladım :))) kasım yogun aralıgın ıste tabıı habercısı:))) hadı bakalım ask dolu kaısmlar

    YanıtlaSil
  14. Bir yemek sever olarak vefa bozasının yanında mis taze kokulu leblebi yemeli Kasım'da ;)

    YanıtlaSil
  15. Kasım benim aşk'ımın doğumgünü bu yüzden hep aşk dolu, yağmurlu sonbahardan kışa geçtiğim yarı hüzün, yarı mutluluk ayıdır :)) her şeyi yapmak ya da hiçbir şey yapmamak ama hep onunla birlikte eylemsizliği bile güzel kılmanın ayıdır Kasım. :)

    YanıtlaSil