19 Kasım 2012 Pazartesi

Hafta Sonunun Kisa Ozeti # 8

Umarim sahane bir hafta sonu gecirmis ve bu enerji ile yeni haftaya zimba gibi baslamissinizdir.. ;)

Bu hafta sonuna dair paylasmayi hevesle bekledigim seylerin basinda bir tiyatro oyunu var.. Cuma aksami Dot Tiyatro'nun yeni oyunu "Sari Ay" 'i sanati seven cekirdek bir arkadas kadrosu ile izleme firsati bulduk..

Aslinda oyun icin aklimda soru isareti yoktu cunku hem Dot, hem de sanat bilgilerine inandigim 3 ayri arkadasimin beni yaniltacagina hic ihtimal vermiyordum.. Ve suphe yok ki bu heyecanima deger bir oyun izledim..

Sari Ay; fiziksel tiyatronun TR sinirlarinda izleyebileceginiz en iyi orneklerinden biri.. Hatta bu tarzi daha once izlememis olanlar icin inanilmaz bir deneyim ki bunu oyun sirasinda bir cok seyircinin yuzunden de okuyabilirsiniz..

Cok fazla kopya vermek istemiyorum ama 4 sirin sandalye, 4 muhtesem oyuncu, tek perde ve tansiyonun bir dakika bile dusmedigi coskulu bir oyun dusunun. 
Cuma yorgunluguna bire bir !

Lee, Leila, Billy.. izledikten sonra da beyninizi uzun sure mesgul etmeyi basaran karakterler.. Hatta Leila rolune hayat veren Su Olgac beyninizdeki yerini daha da uzun bir sure korumayi basariyor.. O nasil bir oyunculuk ? ya da asil soru o kucucuk bedenden cikan performans da neyin nesi ? 

Bence bugun sunu yapin; Dot Tiyatro gise numarasini cevirin (0212 251 45 45) ve biletinizi Leila rolunu Su Olgac'in oynadigi gun icin hemen kestirin.. Ayni rolu Aysecan Tatari (yani "Cocuklar Duymasin" dizisinin ilk yayinlandigi donemdeki asi kizi) ve Su Olgac donusumlu olarak oynuyor.. Aysecan'a haksizlik etmek istemem elbette ama Su Olgac'in oyunculugu kesinlikle tecrube edilmeli diye dusunuyorum.. ;)


Oyun Macka G-Mall icindeki Dot Tiyatro sahnesinde oynaniyor.. Saat 21:00'de basliyor.. O nedenle oyun oncesi kisa da olsa yemek yemeniz mumkun.. Biz Ask ile tercihimizi kis aylarindaki mudavim mekanimiz ve sehrimizin tek trattoria'si Leon'dan yana kullandik..


Cumartesi gunumuz, Alpcan'in Gokturk gezintisi ve aksam gelecek misafirlerimiz icin hazirlik yapmakla gecti.. Ana menumuz balik olacagindan cok ciddi bir hazirlik yapmadim ama masa hazirlama konusunda elimden geleni yaptim.. Fena olmamis degil mi ? ;)


Yalniz, sofra hazirlarken balik catali , bicagini yerlestirmek ile ilgili sofra kuralini tamamen unuttugumu farkettim.. Sahi bilen var mi ? Sonsuz Dekorasyon mesela ? :)


Kiz kardes elinden kek ve evde hazir bulundurmayi cok sevdigim fresh lime ve zencefil karisimli su gecenin kucuk dokunuslariydi.. ;)



3 aile, 3 cocuk, cokca mutluluk.. Cocuklarin dahil oldugu geceler kesinlikle daha hizli ama tartismasiz cok daha eglenceli geciyor.. ;)

Pazar gunumuz ise uzun uzun yayilip, gazete, dergi ve kitap ucgeninde dolasip ama Alpcan'i da ihmal etmeyerek uzun bir Gokturk turu yaparak gecti... Alpcan Gokturk'te ilk kez bir parka gitti.. Park bombos ve dolayisiyla Alpcan resimlerde gordugunuz gibi fazlasiyla ozgurdu.. ;)


Hepimize iyi haftalar..

sevgiler
lulu
xxx

17 yorum:

  1. yine musmutlu bır haftasonu ve yıne mukemmel sevdıgım top aılem :) alpcanı operım ona butun parklar feda olsun kapatalım hepsını bızde sıze sıdıklı kasabasını onerıyoruz cok begendık:) bende hemen sarı ayı tecrube edecegım :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir masa hazırlamışsın Lulu'cum ^^
    Acaba Sarı Ay Ankara'ya da gelir mii? Çok merak ettim ^^

    YanıtlaSil
  3. Lulucum cok guzel bir haftasonu gecirmissiniz :) iyiki yazdin canim, G Mall'a ve Dot Tiyatroya gitmemistim daha once. Onumuzdeki hafta Istanbul'a gelicegim firsat yaratip oyunu izlemeyi dusunuyorum.
    Masada mukemmel gozukuyor, afiyet olsun. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Canım yine en sevdiğim postlardan birtanesi olmuş:)Keşke planladığımız gibi beraber gidebilseydik Sarı Ay'a ama bir daha ki tiyatroya hep beraber inşallah:)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine saglik guzel bir masa olmus. Yanlis bilgi vermis olmayayim ama balik catal bicagida diger catal ve bicaklarla beraber tabagin iki yanina yerlestiriliyor.
    Ama bence onemli olan sofrada duzgun ve karsidakilere rahatsizlik vermeden kibarca yemek yenilmesi, dirseklerin masadan uzak durmasi ve servis alirken bazilari agizlarina koyduklari catalla yada kasik ile ortada duran meze, salata vs gibi tabaklara daldirmamasi.

    Catal bicak yerine yada basinin ucunun yerlestirmesine fazla takilmammak gerek oldugunu dusunuyorum. Katilmayan olabilir.

    xxx

    YanıtlaSil
  6. masaya bayıldım lulucum ellerine sağlık her şey çok lezzetli görünüyor! :)
    alpcanın sarı bukleleri de gün geçtikçe daha çekici görünmeye başlıyor yalnız!! :)

    YanıtlaSil
  7. Ne diyorsunn muazzam bir balık sofrası olmuş, orada ben mısır ekmeği gördüm zaten kalbimden vuruldum:)

    YanıtlaSil
  8. Lulummm yine bu musmutlu postla içimi açtın be kuzum. Mutluluğun ve misafirin hiç eksik olmaması dileğiyle.. Çok öpüyorum seni buarada ankaranın devlet tiyatroları açlığımızı gidersede yıllardır şu dot a uğramak iisteyip uğrayamayanlardanım ne acı :( kısaca bebeğim Ankara sucks İstanbul wait for me :p

    YanıtlaSil
  9. ben de bi haftasonumu bu tatlı aileyle gecirmek istiyorum, wishlistimde ilk sıralardasın bilesin! <3

    YanıtlaSil
  10. bu hafta sonu ben de balık yapayım. özledim :)

    YanıtlaSil
  11. canım benım bende cırkıne gıttım ve cok begendım...bılıyormusun kuzular cocuk olan ortamda cok mutlu oluyor keske arkadasları hep bızde olsa dıyorum ama arkadası bıle yok :( 1 tane var o da oyundan anlamıyor:( balık roka alpcan lulusu en guzel hafta sonudur emınım..her gununun ask tadında olsun canım :)

    YanıtlaSil
  12. Lulucum selam :)
    ben döndüm ve hemen geldim bloguna ne oldu ne bitti diye vee seni yine huzur içinde buldum =) harika bir h.sonu gecirmişsiniz. göktürk'ü çok seviyorum ben ve sıksık geliyorum ozellikle ordaki starbucks favorilerim arasında :)

    YanıtlaSil
  13. ne güzel geçen bir haftasonu,ne kadar özenle hazırlanmış bir masa ve şahane saçlı,dudaklarından yenilesi bir Alpcan,işte mutluluk budur,hep böyle mutlu kalın Lulucumm <3

    YanıtlaSil
  14. sofrana bayıldım canım... harika geçmiş hafta sonu belli..en güzeli de çocukların park keyfi dimi ???

    YanıtlaSil
  15. yaaa senin bu ufaklığa ben bayılıyorum saçlara bak nasıl sapsarı nasıl tatlı maşallah maşallah diyorummm keyifli sofralar kurulmuş, güzel güzel yemekler yapılmış marifetli seni:))

    YanıtlaSil
  16. Ya simdi sen boyle guzel anlatinca, canim tiyatro keyfi cekti, bir uzun gelisime bilet bakicam. Ve Leon a birlikte de gitmeliyiz. Sofrana da bayildim, Alpico nnun gunes gibi parildamasina da : )

    YanıtlaSil
  17. Sofra fena olmamış ne demek muazzam güzel olmuş bebeğim ellerine sağlık! :) Gmall'da hep sinemaya giderdik öncesinde num num'da pizza yiyerek o günlere döndüm sayende tatlım :) Tiyatroyu çok seviyoruz Dehan ile ama bazı oyunlar bizi tiyatrodan soğuttu bu oyunu beğenmiş olman harika bir referans benim için Lulu'm. Son olarak Alpicco'nun kuşlar gibi özgür oyun alanındaki haline kocaman kapler gönderiyor öpüyoruz sizi ailecek :))

    YanıtlaSil