14 Kasım 2012 Çarşamba

Hafta Sonunun Kisa Ozeti # 7

Hafta sonu cok huzunlu basladi benim icin cunku ilk kez Ata'mizin yoklugunu bu kadar derin hissedip, ilkelerine bu kadar az bagli kaldigimizi dusundum.. :(

Suclu hepimiziz...

Ama bir taraftan da hem 10 Kasim sabahi saat "dokuzu bes gece" cam onunde hazir ol duran Alpcan'i , hem de hayatimda Ilk kez Gokturk'te hayatin gercek anlamda 1 dk. durdugunu gorunce umutlandim ve Ata'mizi uzuuun bir sessizlik icinde saygi ve ozlem ile andigimizi hissettim..

Ve gozyaslari icinde icimden sunu tekrarladim..

Atam izindeyiz.. Izınde cocuklar yetistirecegiz.. !! 

 

10 Kasim huznu sonrasi.. Bizi bekleyen neseli bir dogum gunu partisi vardi..

Hepinizin yakindan tanidigi ve keyifle takip ettigi Aysstyle Aysun'cugumun biricik Kayra'sinin 2. yasini once kahvalti sonra da dans ederek kutladik.. :) Dogum gunu detaylarini ilk Aysun'cugumun paylasmasini bekliyorum o nedenle benden fazlaca bir kopya yok size.. ama bolca Alpcan var ;) 

 

Bizimki kizlarin pesinde kosmaya basladi bile.. Guzel kiz gorunce kayitsiz kalamiyor artik.. Baksaniza sunlarin tatliligina.. :))

 

Parti sonrasi, Alpcan uyku halindeyken hem 2 kadeh atalim, hem sagnak yagmurlu Nisantasi sokaklarindan kacmis olalim, hem de babaannemizi davet edip birlikte guzel bir ogle yemegi yiyelim diye mudavim mekanimiz Limonata'da aldik solugumuzu..


Tatli Kabak ve karidesli risottomu resimlemeyi unutmusum ama risotto severler icin siddetle onerebilirim.. Hatta sanirim ben size Limonata'nin her bir detayini deneyimlemenizi onermeliyim.. ! Yemek yemeli, keyifli kokteyller denemeli, yogun kalabaliginda insan manzaralarini izlemeli ve aksesuar detaylarina hayran kalmalisiniz.. ;) Ben hala her gittigimde farkli bir detayina asik oluyorum..  Mesela bu kez sik fanuslar icine yerlestirdikleri kaktus ciceklerinin sunumuna asik oldum.. ;)

 

Alpcan'in mutfak konusunda ne kadar merakli oldugunu tahmin edemezsiniz.. Sadece tencere , tava ile oynamanin cok disinda bi merak.. Hem yemek yemegi, hem yapilisini izlemeyi, hem de yapilisina kesinlikle yardim etmeyi seviyor.. Biz yemek yaparken kucuk taburesini kapip hemen tezgahta bitiyor.. !

Bu mutfak askinin gelecegi icin Capa-Marka yaratici sefi canim arkadasim Gazi Ates ilk onemli adimi atti.. ve Limonata mutfagini Alpcan'a hem tanitti hem de ozenle teftis ettirdi ! Alpcan hala mutfagi anlatiyor bize.. :))

 

Eglenceli ogleden sonra ve Alpcan'in maruz kaldigi yuksek doz sevgi gosterileri sonrasi aksam programimiz icin rotamizi kis gecelerimizin mudavim raki-balik mekani Cihangir Savoy'a cevirdik..

Hem dostarimizi, hem de Savoy klasiklerini cok ozlemisiz.. :)






 

Cumartesi aksamina erken basladigimiz icin gece saat 11'de evimize donmustuk ve daha once planladigimiz gibi kanal SkyTurk360'da "Ayhan Sicimoglu ile Renkler" programini izlemek icin hazirdik..

Ayhan abicigim, bu hafta Ata'mizin bir cocuk heyecani ile gelisini bekleyip ancak 6 hafta vakit gecirebildigi (onu da hasta olarak) yati Savarona'yi tanitti bizlere.. Izleyemeyenlerin yarim saatini ayirip programi internet uzerinden izlemesini siddetle tavsiye ediyorum.. Sonra'da merak ederseniz Savarona'nin gercek hikayesini "Bir Tutkunun Oykusu" kitabindan okuyabilirsiniz.. ;)

Pazar gunumuz ise tam bir keyif gunuydu.. Uzun zamandir kendimizi eve kapatmamis, (arada Alpcan'a hava aldirmak icin Gokturk turu yapmis olmanin disinda) ve ogle uykusu yapmamistik.. 

Saglikli beslendigimi biliyorsunuz.. Ozellikle evde hazirladigim yemeklerde cok titizim ama dingin Pazar gununun hatrina bir degisiklik yapip ilk kez borek denemesi yaptim.. 

Sahane oldular !! :)) Iste kaniti..

 

Ben size hafta sonu postu hazirlayana kadar mutlu Cuma'ya neredeyse kaldi 1 !

sevgiler 
lulu
xxx

17 yorum:

  1. Cuma akşamı Limonata mı yapsak diyorum:)
    Limonata mutfağı uzun uzun tanıtılmak istiyor sanki...
    Nice güzel huzurlu ve sağlıklı hafta sonları diliyorum güzelim...

    YanıtlaSil
  2. İstanbul'a geldiğimde hem seninle hemde Alpcan'la Limonata'ya gitmek istiyorum!! Hem Alpcan bana da anlatır mutfağı, hihihih :D
    Ne güzel görünüyor o börekler,bende yememeye çalışıyorum ama böyle güzel görünürlerken onlara nasıl hayır denebilir ki Lulucumm <3

    YanıtlaSil
  3. Mutlu Cupcake Cumaya muhtesem bir hazirlik olmus bu yazi:) dolu dolu gecen haftasonlarini cok seviyorummm. Alpiccolonun kiz pesinde kostugu fotolara cok guldum;) Ilerde kiz arkadasina leziz romantik yemekler hazirlarmis gibime geliyor! Limonatanin sefinden tuyolari almis bile. Aferin minik adama. Simdiden Cupcake haftasonlari diliyorum XoXo

    YanıtlaSil
  4. Ben blogda ki bu seriyi çok seviyorum 7 değil 77 ler olsun inşallah:)

    YanıtlaSil
  5. İstanbula gelir gelmez kardeşime beni götür diyecegim ilk mekan Limonata, hem de uzun zamandır aklımda! :)
    bol alpcanlı bu post, hem fotograflar, hem yiyecekler hem de içerik (yazar burda cumartesi günü akşama kadar keyifle dısarda nasıl vakit gecirilir kısmına vurgu yapmaktadır:D) bakımından beni ziyadesiyle doyurdu bebişim, senin haftasonu postuna kadar bişey yemesem de olur sanki :)

    YanıtlaSil
  6. O Minige bayıldım ben bayıldım
    Mekanı merak ettim birgun gitmeli dedim
    Yazıyı keyifle okudum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. lulucum o altında bezi potluk yapan alpicoyu once ısırmak ıcın ızın ıstıyorum bella grace gelene kadar herkese baksın izin var :P yıne herzamankı gıbı mukemmel bır haftasonunuz gecmıs nese ve ask ıcınde sızı opuyorum bolca

    YanıtlaSil
  8. ayy boreklere bak bu ne hamaratlik pek guzel gorunuyorlar tadida guzeldir eminim:))ama bir sufle sever olarak gozum en cok suflede kaldi desem hehe:) bu arada gecen aksam limonatadaki lezzetli tatlilarimiz icin de sefe ayrica tesekkurlerimizi ilet tatlim gerci masadaki hersey lezzetliydi :) yine haftasonunun tadini keyifle cikarmissiniz ailece supersiniz ! gecen gecenin tekrarinida yapalim en kisa zamanda opuyorum:)

    YanıtlaSil
  9. canımcım ne zamandır yorum yapmamıştım bloguna :( Kalemine sağlık prensesim :)

    YanıtlaSil
  10. Ya ama o benim Alpico'm! Kosmasin baska kizlarin pesinde!:))
    Ah ben senin bu fotolarini gormus, 'ne ola ki bu Limonata, nasil guzelmis boyle' deyip ic cekmistim. Herkes istemis ama beni de geldigimde goturmek uzere listeye yazar misin Lulu'm;)
    Yemek tavsiyeni seninle gerceklestirecegim ama izlenesi/okunasi olanlari listemin ust siralarina yerlestirdim.
    Boreklerse tam ilham oldu, yaptim bile;)
    Kocaman operim seni;*

    YanıtlaSil
  11. Şimdi hiç şüphesiz ki bu fotoğraflarda dikkat çeken ne mekan ne de o lezzetiyle ağızları sulandıran balık bildiğinn sarı kafalı Alpiçoommmmm. Alpiço mu şanslı böyle bir ailesi olduğu için yoksa sen mi şanslısın böyle şirin mi şirin bi yaratığa sahip olduğun için (maşallah demem lazım burda yoksa yakında nazar değdireceğim bu çocuğa maazallah :) bilemedim ama ben sizi çok seviyorum ve aynısından bi tane de kendime istiyorum mümkünse :p

    YanıtlaSil
  12. Sayende Limonatayi kesfettimve asik oldum. Risotto icinde denemelere devam. Demek kabakli karidesliydi himmmmmm. En kisa zamanda denenicek o vakit. Kocaman optum

    YanıtlaSil
  13. Simdi twitter'da linki gorup geldim ve "Lulucum beni Limonata'ya gotur " tezahurati yapacaktim ki, zaten herkes ayni talepte bulunmus :))) Acildigindan beri pek bir gidesim var aslinda, ismi bile cezbediyor beni ama yolum Nisantasi'na pek dusmediginden gitmekte kismet olmadi. Senin paylastigin fotolardan sonra ise gitme istegim tavan yapmis durumda.

    YanıtlaSil
  14. ve bugün cumaaaa :) ve ben alpicoya aşığım. ve o börekleri ig'de gördüğümden beri rüyamda falan görüyorum sanırım :)

    YanıtlaSil
  15. canım lımonatayı cok sevdım senınle malum ben karsı cocuguyum hele nısantası ve lımonata bıze cok uzak ancak sayende bu tarfata keyflı bır yer gorduk.. tatlımmm alpcanın yemek sevmesı harıka bızım kuzu yemek gorunce doydu doydu dıye gobısıne vurup kacıyor hahaa gormelısın... bırde cok sanslısın kuzunla saatlerce dısarda kalabılırsun..bız bebeksız adım atmasakta yok alısmadı sevmıyor daha doğrusu ozgur adam kosacak yurumeyecek arabada oturmayacak ve el tutmayacak yanı bız sızın bu yaptıklaırnızı yapamıyoruz :(( olsun 1 senemız var ınsallah emınım 3 olunca hersey on numara olacak :))) kocaman sarılıyorum sana..ve her pazartesı enerjınle gune baslamayı dılıyorum canım..alpcanın lule saclarına asıgım unutma

    YanıtlaSil
  16. harika bir post
    İstanbula geldiğim ilk vakiit uğrayacağım kesin, ağzım sulandı çünkü :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Lulucum, bu ne guzel bir haftasonu, dolu dolu, harika lezzetli, guzel ortamli arkadasli, hepsini istedim, istiyorum : ) Bana da o borekten yaparsin dimi : )

    YanıtlaSil