6 Kasım 2012 Salı

Hafta Sonunun Kisa Ozeti # 6

Ne mutlu bir hafta sonuydu !

Hem Alpcan'in, hem de bizim sosyal hayatimiz acisindan yogun ve Pazartesi gununun sendromunu yenmek icin harika anilarla dolu.. ;)


Dun benim gunum hafta sonunun mutlu anlarini dusunerek gayet yolunda gitti.. Pazartesi madurlari b
unu deneyin derim.. ise yariyor ;)

Bu arada Alpcan'in sehre donusu sonrasi "hafta sonunun kisa ozeti" postlarima geri dondugum icin de ayri mutluyum.. ;)

Cuma aksami dedesine kavusan mutlu Alpcan, Cumartesi gunu icin de cok heyecanliydi cunku en yakin arkadaslarindan Sinem'in 2. yas dogum gunu partisi vardi.. Sabah kahvalti sonrasi Ig arkadasim ve Carter's & OshKosh Gokturk magazasinin sahibi Selin'den hediyemizi alip parti icin yola ciktik..

Alpcan sabah uykusuna gectiginde Ask ile kis dolabimizi yenileme calismalarimiza devam edip mutlu olduk :P Yunanistan tatili sonrasi kahve askina dusmem, alisveris sonrasi kahve keyfimizin bas sebebiydi.. Sizce 33 sonrasi normal mi ?? :)

Dogum gunu harika gecti.. Alpcan'in nasil mutlu oldugunu nasil ozgurce dans ettigini gormenizi isterdim.. Alpcan'i anne egosu ile (boyle bir gercek var) yetistirmemeye ozen gosterdigim icin ozgur ve ozguven sahibi olmasini cok seviyorum :)

Cumartesi aksami Alpcan'in uyku vakti sonrasi ona da bilgi vererek kendimizi Ayhan Sicimoglu'nun "Huracan Del Caribe" (Karayip Firtinasi) konseri icin Ghetto'ya attik.. 

Canim Ayhan abicigimi opup, Kuba'li Suami Ramirez Veliz'in enfes sesine kendimizi biraktik.. Itiraf etmeliyim Suami'nin popo sallayisini izlemek bende bir sanat eserine bakiyormusum havasi yaratti ! :))

Konserin iki sahane konugu daha vardi.. Dunya'nin en iyi latin piyanisti kabul edilen "Cesar Correa" ve konsere yetismek icin saatlerce ucup hic dinlenmeden sahneye cikan ve bunu Ask ile yapan, "Rodrigo Rodriguez" :)

Rodrigo mercimek corbasini cok severmis.. Bir sonraki seyahatinde soz verdim corbasi benden ;)

Gece gercekten cok keyifli gecti.. AS menajeri sevgili Ceren Turkay'a bu ozel gece ve yakin temas konser seruvenimiz icin tekrar tesekkur ediyorum.. 

Bir sonraki konser 24 Kasim Cumartesi aksami yine Ghetto sahnesinde olacak.. Ayhan Sicimoglu & Friends gecelerinin her biri birbirinden eglenceli ve yasanmaya deger.. ;)  Bence kacirmayin ve hemen Biletix'ten biletlerinizi alin.. ;) 

Cumartesi gecesi sahane bir sey daha oldu sizinle paylasmam gereken.. "Fifth Floor Over Golden Horn" blogunun sahibi Ezgi guzelimm bana nefis bir surpriz yapip Ghetto kapisina dayandi :)) 

Cok tatliydin fistigim ! 5 dk. bile olsa sana sarilmak harika geldi.. :) Bir sonraki Istanbul seyahatinde sen de Alpcan'a sarilacaksin.. SOZ !!

Pazar gunu ise Love Without a Cause blogunun sahibi ve Mumu'nun guzel annesi Ahu'cugum ile uzun zamandir planlamaya calistigimiz "bir kahve icimi" bulusmamizi gerceklestirip Mumu ile Alpcan yakisiklilarini tanistirdik.. :)) Bu resim de cocuk pesinde kostururken resim cekinmeyi unuttugumuz aksamin tek gorseli.. Simgesel bir calisma :)))

sevgiler
lulu
xxx

20 yorum:

  1. oh ne güzel eglenceli bi haftasonu olmuş, dolu oldu her anı:)
    bi istanbula gelişimde ben de Ayhan abicigini izlemek dinlemek istiyorum, ben de acaip bi hves yarattın:)) sallanan diri totolara bakmak sevapmış, bak doya doya heheeheh:P
    öpüyorum seni canım benim, kucaklamam da cabası <3

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel, dolu dolu bir haftasonu geçirmişsin balım ^^
    Alpcan ve diğer minnoşlar nasıl sevimliler öyle, hepsini ayrı ayrı öperim :)
    İstanbul'a gelince bende istiyorum hem senle hemde Alpico'yla tanışıp sıkı sıkı sarılmayı söylemedi deme :)

    YanıtlaSil
  3. keyifle,huzurla neşeyle ve dolu dolu gecen günler ; mutluluk bu degil de ne :)

    alpcan çok cool ya gercekten farklı bir cocuk hemen göze çarpıyor :)) <33

    YanıtlaSil
  4. Lulucum, cok guzel dolu dolu bir haftasonu cidden. O konserde ben de olmak istedim, Ezgiyle bulusmak da super olmus, ben de istedim : ) Kis dolabi eklemelerinizi de merak ettim : )

    YanıtlaSil
  5. gayet keyifli dolu dolu geçen bir haftasonu olmuş ne güzel. he bu arada Ezgi ve seni kıskanmadım değil. Ezgi ve sen tanışmak istediğim iki insan kocaman öpücükler size:))

    YanıtlaSil
  6. Luluuuuu bende seni arıcaktım bugün biş türlü fırsat bulamadım ama neyse yarına artık sana bir süürprizim var :p Seninle 5 dakikada olsa koklaşmak süperdi tatlım darısı alpiconun başına butlarını ve totsunu ıssırıcam bidahiki sefere ya bide hımm şeyyy bu fotoda çok kamışım ya hiç beğenmedim kendimi :p

    YanıtlaSil
  7. Blog okumayi cok seviyorum, ama daha cok sevdigim, bloggerlarin bulusmalarinin post/foto yayinlanmasi!!

    Harika cikmissiniz kizlar, gulucukler eksik olmasin.:))

    YanıtlaSil
  8. cok guzel bır hafta yıne mutlu huzurlu ask dolu eglencenın dıbıne vuran bır cıft olarak ghetto ya ayhan abıyı ızlemeye hep gelecegım ama kısmet oolmuyor olamıyor :)

    YanıtlaSil
  9. Allam allam Alpcan büyümüşte arkadaşlarının doğum günü partylerine mi gider olmuş:) Yerim ben onu yaa:) Zaman çok çabuk ama neşeli geçiyor:)

    YanıtlaSil
  10. Kış dolabı düzenlemelerini beraber yapmanızda harikaymış :) Yalnız bir haftasonunda bu kadar eğlence, huzur, mutluluk harika pazartesi gününü iyi geçirmek için yeter de artar bile :*

    YanıtlaSil
  11. çok güzel,huzurlu ve de eğlenceli bir haftasonu olmus :=) kahve fotoları içimi ısıttı inan,hemen şimdi kalkıp birtane yapacağım kahve :) ayhan abiye bende istedim gitmek, baya eglenceliye benziyor. blogegr bulusmaları herzaman cok gzuel oluyor,yapsak şöle topluca bir gorusme hepimiz, organize edip ne gzuel olur=)

    YanıtlaSil
  12. Bunların hepsini haftasonu mu yaptın?! :) Senin bu enerjine hayranım, umarım ben de birgun anne olursam :p senin gibi bi anne olurum. Bekarken yapmak kolay da kolaysa evli ve cocukluyken yapmak olay bence! :)
    Seni gorursem bi gun ilk Alpcan'ı sorucam yok boyle bi tatlılık yokkk!! :)
    Bu arada yavastan kendi fotolarını yukluyosun gozumden kacmıyo, harikasın:)

    YanıtlaSil
  13. Hiiiiiii bizde variz. Cok keyifliydi seninle bir arada olmak. Afacanlar daha az afacan olsa dahada iyi olacakti :))) artik bize bekliyoruz sizi.

    YanıtlaSil
  14. aa ahu ve mumuyla mi bulustunuz ne guzel eh artik kayranin dogum gunundede hepberaber bulusmus oluruz heheh:)) guzel ve keyifli bir haftasonu olmus desene harikasin operim cok:)

    YanıtlaSil
  15. Hafta sonuna birebir sahit oldugum, oturdugum yerden keyif aldigim guzel insan, Lulu'm<3 Yasayisindan, anlatisindan olsa gerek, taa icten hissettirebiliyorsun!
    Gormedigim bi su ikinci kolaj var ki; bildigin eridim burada. Ben o kendine guvenli, nese dolu, minik gobuslu, altin sacli, saskin, heyecanli yakisiklimi yerim, valla yerim!
    Maasallah'imi da eksik etmem;)

    YanıtlaSil
  16. Super bir haftasonu olmus kahve fotolari ve ezgiyle bulusmanizdan geriye kalam fotoyu yok cok sevdim ama tabi ki favorim Alpcan'in fotograflariiiii :))))

    YanıtlaSil
  17. lülüm önce yorumun sonra da bu post neşemi yerine getirdi biliyor musun ? :)

    YanıtlaSil
  18. ayyymutlu Alpcamı yerım kı ben ne sahanedır kuzuların mutlulugu...bılıyormusun Ayhan Sıcımogluna basta esım ve ben hastayız..onun programlarını ızlemek bılgı kokan anlatımları buyuluyor bızı...bende gelmek ısterdım o geceye... hafta sonlarına bayılıyorum kuzularla gecen vakıt herseye deger..sevgıler canım

    YanıtlaSil
  19. Süper bi hafta sonu olmuş, bu konser olayına da hemen bakıyorummm :)

    YanıtlaSil
  20. O gece bir araya gelemedik ama ortak sevdiğimiz Ezgi’miz bize İstanbul gezisinde yer vererek bir sonraki toplu buluşmanın da temellerini atmış olduk :P Lulu’m o bebişlerin toplu olduğu kareler ne kadar güzel öyle ve Alpcan’ın nasıl kendisine özgü bir karizması yakışıklılığı var daha bu yaştan!:) dansını görmek için neler vermezdim :) güzel anne cep telefonu ile çektiğin kare ayrıca nasıl cool özlemişim çok onu anladım bir dahaki Ayhan S. Konserine birlikte gidelim ne olur :)

    YanıtlaSil