15 Ekim 2012 Pazartesi

Lovely Moments # 7

Ekim ayi yogunlugum son hiz devam ediyor.. 
Tam cok yoruldugumu dusunurken hafta sonu harika bir kisa tatil yapip, enerjimi geri toplayabildim.. 

Detaylari ilk firsatta paylasacagim ;) ama tatil detaylari oncesi paylasmak istedigim bir cok keyifli ani da birikti.. Hadi bir kac tanesine  goz atalim ;)

Benim tatli arkadasim Lila Moonlight ile anlatmaya doyamadigimiz ve artik bir klasik olan bulusmalarimizdan biri.. 

Aslinda Aylin'cigim ile farkli bir mekanda aksam yemegi planliyorken kendimizi bir anda Nisantasi/Quick China'da bulduk.. Meger ikimizde pek severmisiz.. ;)

Ordek yeme istegimiz cok yuksek seviyedeydi fakat baslangic siparislerimiz o kadar doyurucu oldu ki bu leziz tabaga biraz haksizlik etmis olabiliriz.. :) Eger ordek etini seviyorsaniz Quick China'da denemenizi tavsiye ediyorum ;)

Yemek oncesi yine ikimizin de cok sevdigi Salomanje'de birer kadeh keyif yapmak istedik.. Gunun stresini atmak ve rahatlamak icin harika bir secim oldu.. Bence evde bile olsaniz arada boyle kucuk kacamaklar yapmalisiniz.. ;)

Portekiz askim son gunlerde kendini fazlaca ortaya koyuyordu.. Biz de dostlarla gececek bir "Happy Friday" aksamini Portekiz sarabi ile taclandirdik.. ;)

Monte Velho, actigimiz Portekiz saraplari icinde icimi en leziz olanlardan biriydi.. Neyse ki hala stoklarimiz tukenmis degil.. En az 2 "Happy Friday" aksami cikartiriz diye dusunuyorum :)

Alpcan... Son gunlerin en simarik gunu icin Ig'nin tatli bebegi Efe'nin annesi Selin'cigimize tesekkur ediyoruz..  

Selin, Gokturk'te Carter's & OshKosh markasinin ilk subesini acti gectigimiz gunlerde.. Tabi biz de hemen gidip hayirli olsun dedik.. ;) Gokturk'te oturan anneler icin haftanin tavsiyesi olsun Selin'in yeni magazasi.. Ozellikle Alpcan'a aldigim ic bodyler sonrasi kesin olarak soyleyebilirim ki artik baska marka body satin alabilecegimi hic sanmiyorum cunku hem yumusacik dokusu hem de makul seviyede bir yaka kesimi ile beni kalbimden vurdu.. ;)

Harika bir hafta ve anlatacak, hatirlanacak doluca keyifli an diliyorum hepimize ;)

Sevgiler
lulu
xxx

22 yorum:

  1. alpcanın alışveriş çılgınlığını yerim ben! :)

    YanıtlaSil
  2. inanmıyorum aylın ıle mı bulustunuz cok kıskandım kı :)

    YanıtlaSil
  3. Bende size katilmak istiyorum dondugumde, cok keyifli gozukuyor her sey:) Alpcan'a da bayildim yine ne kadar tatli bir cocuktur oyle:)

    YanıtlaSil
  4. aaa ne güzel bi buluşma olmuş, demek aylinle böyle şahane bi rutininiz var, en sevdigim rutindir yeme-içmeli olanlar :P
    senin o şımarık oglunun da agzını burnunu yerim kadın, iç badisi filan anlamam, hepsini çıkarır direk göbekten hüpletirim ^.^

    YanıtlaSil
  5. Tam bir İtalyan usulu yemek olmus sizinki, uzun uzun bol sohbetli! Ne guzel:) Ordek icin Quick China denenebilir die aklımın bir kosesine yazıorum.
    Alpiccolo nazara gelicek die cok korkuyorum boyle bi sevimlilik olamaz, sacları hep boyle kalsınnn:)) Minik merinoss

    Harika bi haftan olsun Lulu the energizer:)

    YanıtlaSil
  6. Bir dahaki bulusmanizda sizlerle olmayi cok isterim ;)
    Monte Velho'yu benim icinde icin, sevgiler

    YanıtlaSil
  7. bak o ic bodylerin yaka kesimi gercekten onemli bizimkiler gogus dekolteli cikti mesela :)) aklimizda olsun! keyifli anlarinizda pek keyifliymis bende isterim amaa ;)

    YanıtlaSil
  8. ayy keşke bende gelseymişim buluşmanıza yahu :/
    oshkosh benim ilk jean tulumumdu :) yurtdısından bir tanıdıgımız getirmiş ben dogdugumda ,hala var demek ne guzel :)

    YanıtlaSil
  9. Lulum, ne guzel bu postla yeniden yasadim o aksami :) tadi damagimda kaldi muhabbetimiz ve de lezzetler :) benim gelisim biraz ertelendi, simdi Romadayim bilgisayarimi tamire verdim IT ye, ipad den yaziyorum. Ordegin kalanlarini alan doggy ler cok mutlu oldu eminim :) o kucuk prensi benim icin de op bu aksam, buyumus de alisveris yapip torbasini tasirmis :)))

    YanıtlaSil
  10. Alpcaaaaaaaaannnn!!! <3<3<3 :))

    YanıtlaSil
  11. Ohhh misss demek istiyorum, hele Alpcan tam yemelikkk :)))

    YanıtlaSil
  12. Aylinle ne guzel Cupcake tadinda bir bulusma olmus:) Boyle rutinler hep olsun hayatimizda bence. Portekiz sarabi icmeyeli uzun zaman oldu. Sanirim uzun bir sure daha icemeyecegim;) ama Sevgili ile romantik bir kacamak hayali kurdum Portekiz sarabi esliginde! Cok guzel olucak eminim. Cool Alpcan'i cok opuyorum XoXo

    YanıtlaSil
  13. her şey harika görünüyor :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. ALpcanin totosunu yeriimm beeennn. Lulucuumm bu postunla yeniden gozlerimi gonullerimizi doyudurn kuzum optum seni de seker portakali alpicoyudaa <3333

    YanıtlaSil
  15. ekim ayı neden boyle gecıyo ya lulum ben de cok yoruluyorum cok! ama alpcan alıyordur tum yorgunlugunu hafta sonları:) opuyorum canım!

    YanıtlaSil
  16. Bu post serisini ben çok seviyorum:)Hele ki bu postta paylaşılmış bir anımızın olması daha da güzel:)

    YanıtlaSil
  17. benimde favori mekanım quick china:) bana da haber verin bir dahaki sefere :9

    YanıtlaSil
  18. ne güzel anılar birikmiş ayın ilk bölümünde böyle... kalan kısmınında aynı keyif ve güzellikte geçmesi dileğiyle :) çok duymuşsundur mutlaka ama, oğlun ne tatlı öyle, o saçların güzelliği nedir :) ne büyük mutluluk kaynağı senin için...

    YanıtlaSil
  19. Kızlar bunların hepsinden yediyseniz işiniz zor off ne kalorileri var :)))

    YanıtlaSil
  20. Tatlım bu post kocaman bir gülümseme yerleştirdi yüzüme. Aylin'le iştah açan bu buluşma birkaç gün sonra buluşacağımızı anımsattı bana :)) Çin yemeği biz de ailecek çok severiz bir daha buluşunca chinese mi yapsak acaba dedim? :) bir de stil sahibi bir bebek olan Alpcan'ın mutlu mutlu koşturması yok mu, balonları elinde nasıl da tatlı :))

    YanıtlaSil
  21. yaa bende istiyorum böyle bir akşam yemeği...:( ne güzel keyifli bir buluşma olmuş. Hareketli günler alpcanla insana enerji doluyordur diye düşünüyorum. carters çok başarılı bir marka çok sevindim açılmasına instagram da söylemiştim bende amerika da keşfedip niye yok diye düşünmüştüm ama hızlı davranmışlar:))

    YanıtlaSil
  22. Ne harıka bır bulusma olmus hele ordek seven benım ıcın..ımmmm....sara içmesemde sıze eslık etmek ısterdım :)) aylını cok sevıyorum blogdan tanıyorum ama olsun sıcacık gelıyor senın gıbı...gokturkte otursam kesın cartersa gelırdım ama cok uzak..umarım mıs gıbı ıslerı olur..alpcana kocaman sevgıler yakısıklı prensım

    YanıtlaSil