10 Ekim 2012 Çarşamba

Kitap Bagimlisi

Kitap okumayi gercekten cok seviyorum.. Hayran oldugum kisileri yakindan tanimayi, hayatlarindan ogretiler cikartmayi, sevdigim yazarlarin kaleminden cikmis romanlari okuyup hayallerine ortak olmayi.. Ama ozellikle de donem romanlarini ;)

Iste tam da bu nedenle bir kitap kulubu uyesi, cantasinda her zaman kitabini tasiyan ve bas ucunda en az 3 kitap bulunduran biriyim.. Cunku okumanin bana cok iyi geldiginin biliyorum.. 

Bir kac hafta once Kitap Bagimlisi blogunun sahibi tatli Gulsah'cigim (ayrica kendisi kitap kulubumuzun de kurucusudur) planladigi "Blogger kitap anketi" icin ilk roportajini benimle yapmak istedi.. Boylece ben de blogger kimligim ile ilk roportajimi vermis oldum.. Muthis bir heyecandi ve cok keyifli gecti.. ;)

Merak ediyorsaniz hemen buradan okuyabilirsiniz.. 

Ayrica Kitap Bagimlisi blogunu takibe alarak "ne okumaliyim" sorulari ile ugrasmayi da bir kenara birakabilirsiniz.. ;) ki Gulsah yalnizca kitap degil, sinema, tiyatro ve konser gibi diger sosyal/kulturel deneyimlerini de blogunda ask ile paylasmakta..

Bulusma'ya giderken basucu kitaplarim da benimleydi.. Hayatimin kitabi "Kucuk Prens", o an okumakta oldugum Paula McLain'den "Paris'teki Es" ve kitap klubumuzun Ekim ayi ortak kitabi olan "Anne Frank'in hatira defteri..  

Bulusma icin guzel guzel hazirlanip, sansimi da parmagimda bulundurmayi unutmadim..


Nisantasi/Den Cafe'ye sakin atmosferi icin tesekkur etmek istiyorum cunku kesintisiz ve akici bir sohbet oldu bizim icin.. Her soru arasi uzun uzun detay yaptik kitap deneyimlerimiz ile ilgili.. 

Ayrica atistirmalik tabagimizda cok lezizdi.. ;)

Gecenin sonunda Gulsah'cigimin bana nefis bir hediyesi oldu ! Sanirim onun hayellerinin kitap ayraci benim de aradigim seydi ! ;) Ayrica bu zarif hediyenin mucevher tasarimcisi kiz kardesim Gulcan'in ellerinden cikmasi benim icin bir baska surpriz oldu..

Eger sizde kendiniz ya da kitap okumayi seven dostlariniz icin tasarim bir kitap ayraci isterseniz Gulcan ile twitter'dan ya da koprulu.gulcan@gmail.com adresinden baglanti kurabilisiniz.. 

Peki sizin hayatinizin kitabi nedir ??

 Nice keyifli okumalar ;)

sevgiler,
lulu
xxx

13 yorum:

  1. Canım benim harika bir post olmuş:)Gözlerim dolu dolu okudum:)Asıl ben çok teşekkür ederim benimle röportaj yapmayı kabul ettiğin için:)Kitap kulubumuzle harika işler yapıcağız inanıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. şu küçük prensi okumanın zamanı gelmiş de geçiyo galiba, hemen alınaaa!
    bide o gülşah çok şeker yauuu, tanımadan sevdiklerimizden olur kendisi, hemşiremizdir aynı zamanda da:)
    ikinizi de öperim cici tızlar :*

    YanıtlaSil
  3. Gunaydinnn ,
    Kitap okumayi bende cok seviyorum zaten Baku'de yapilacak fazla birsey olmadigindan kitap okumak icin cok zaman kaliyor. Tek sorun kitap alabilmek :( TR'ye giden gelene siparis vererek bu sorunu cozmeye calisiyorum.
    Guzel sohbetinizi okudum, hangi kitabi listeme almaliyim arastirmasina isik tutacak bir blog kitap bagimlisi. Hemen takibe alicagim ;) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ben de!kitap okumayı,orda bir karakter olmayı,o kitabın içinde kaybolmayı çok seviyorum!En son Mino'nun Siyah Gülü'nü okudum,Mino oldum :)
    ve kitap kulübü,ne şahane bir fikir!nasıl yapıyosunuz,farklı kitapları okuyup,tartışıyor musunuz yoksa aynı kitapları okuyup,onun üzerinden sohbet mi ediyosunuz?
    Küçük Prens benim de hayatımın kitabıdır,ilkokuldan bu yana her sene 1 kez okuduğum ve her okuduğumda başka bakış açıları yakaladığım kitap,ne güzel di mi?fötr şapkaya her baktığımda ilk gördüğüm şey,fil yutmuş bir yılan :)
    Martı'yı da çok severim,Ölü Ozanlar Derneği'ni de :)
    Biyografi ve dönem kitapları en sevdiklerimden.
    Gerçek hayattan uyarlanan kitaplardan çok etkileniyorum.
    Gülşah'ın blogu harika ama okuma hızına yetişmek ne mümkün!Gülşah hergün bi kitap bitirdikçe,kendimi çok zayıf halka gibi görüyorum ama bi yandan da motive ediyor :)
    Kitap ayıracı ne güzel olmuş,kardeşinin ellerine sağlık,çok güzel bir hediye ve çok zarif :)
    Keyifli,şahane,bol okumalı günler dilerim Lulucuum :)

    YanıtlaSil
  5. Selam bloğunu yeni keşfettim, ve hemen üyeniz oldum.bu arada kitap ayracınıza bayıldım:) bende beklerim sevgiler..

    cinaragacinda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş bir etkinlik olmuş. Bu arada küçük prensi bende çok severim.
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. benimde all time fav im küçük prens tir :) ve ondan sonraki fav.im gecen hafta okumaya basladığım ve bayılarak okudugum marie antoinette'in gizli günlüğü :) tarihle ilgili ve eski devirlerin romanlarını cok seviyorum Lulucum :)

    YanıtlaSil
  8. ayraca tek kelimeyle bayıldım:)

    YanıtlaSil
  9. Canım bende tam bir kitap bağımlısıyım. Ve bu postunu okuyunca böyle bir grubun olduğundan ve gülşahın bloğundan haberdar oldum. Çok teşekkür ederiiiiim;)
    benimde hayatımda en etkilenerek okuduğum kitap- belkide küçük yaşta okuyupta etkilendiğim için- "Şeker Portakalı" dır..
    Ve şunuda itiraf etmem gerek hala küçük prensi okumadım :(
    Şu ara takıntılı bir şekilde polisiye,gerilim okuyorum ve koleksiyonuma katıyorum ama beğendiğim ve yazım dilini sevdiğim her kitabı okurum :)

    YanıtlaSil
  10. Lulucum ne guzel bir bulusma ve rop olmus. Den Cafe yi ben de cok severim, o atistirma tabagini yemistim ben de en son gittigimde : ) Ben en son tatilde iki kitaba basladim ama daha bitiremedim, bir beach read postu yaparim : ) Kucuk Prensi sevmeyen yoktur herhalde, benim de surekli ortada olan kitaplarimdandir. Arm party inde cok guzel her zamanki gibi, o yuzugune de bayildim, bulustugumuz gun aldigin pantalon da cok guzel olmus fonda : ) Kitap ayraci ise super, hemen Gulsah in bloguna gidiyorum : )

    YanıtlaSil
  11. Paris'teki Eş'i şu ande Dehan okuyor keyifle Lulu'cum bitirince ben alacağım elime :) Küçük Prens'in Dilem'le bizim hayatımızda da çok farklı bir yere sahip olması tesadüf olamaz değil mi? :) benzer insanların, yüreklerin birbirini çektiğine daha çok inanıyorum artık. Hayatımın kitabına gelince Mrs. Dalloway derim bir an düşünmeden :)

    YanıtlaSil
  12. çok orjinal olmuş kitap ayıracı merak ettim ilk röportajını hemen okumaya gidiyorum:)

    YanıtlaSil
  13. kıta okumayalı sanırım uzunnn zaman oldu ..kuzuk prensı okudum o ayrı :)) yalnız parıstekı esı cok merak ettım sırada bu olsun bırde o kıtap ayrıracı nedır oyle bayıldım ben ...kuzum bıraz daha kendı kendıne oynayınca ıtalarıma donecegım sanrım cunku onun uyku halı benım uyku halım oluyor :)) sevgıler canım..bu post tam benlık:)

    YanıtlaSil