23 Ekim 2012 Salı

Explorer :)

Gectigimiz Pazar gunu davetli oldugumuz dogum gunu organizasyonu sonrasi, blogger dunyasinin Happy Grace'i Ceren ve Sansli Annesi Esra'nin bulusma haberini alinca bulusma saatine kadar Alpcan ile Nisantasi gezintisi yapip sonra da fistiklarin yanina ugradik.. 

Grace'cim bizim yakisiklilar icin pasaport kilifi surprizi yapmisti ve ne harikadir ki hediyelerimizi yuz yuze alma sansimiz oldu !  

Tesekkurler guzel yurekli tatli fistigim.. ;) 


 Pasaport kiliflarimizi kullanmak icin ucus saatimizi heyecanla bekliyor hatta artik son is gunu icinde bulundugum icin dakika bile sayiyorum diyebilirim.. :)


Herkese mutlu, saglikli ve bol paylasimli bir bayram diliyorum.. 

Sevgiler

lulu
   xxx   

17 yorum:

  1. oyyyy onun pasaporttaki güzel suratını yerim. gördügüm en güzel pasaport fotografıdır, nokta!
    bide Ceren'imin zevkine saglık, ne orcinal bi hediye olmuş :)
    öperim sizi tatlı çekirdek aile, iyi tatilleeeeeer <33

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullanın canım, ne kadar düşünceli ve cici br hediyeee ;)

    YanıtlaSil
  3. ayyy çok şeker :) evet Grace'in en son postunda da gördüm bu kılıfı :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. keyifli yolculuklarda kullanın canım yeni pasaport kılıfınızı... fotosuna da bayıldım ayretten... yirim ben onu yaaa....

    YanıtlaSil
  5. çook güzel bayıldım!!
    alpcan'ın resmine bittim :) güzel alpicolo :))

    YanıtlaSil
  6. Artık sıradaki şanslı passport holder sahibi ben olmalıyım Graceeee duy sesimi :p Luluummm güzel günlerde, uçuşlarda kullansın minik sarı kafa <333 Tatlım sana da ailen ve sevdiklerinle birlikte booll mutlu bayramlarr mmuuauahhh <33

    YanıtlaSil
  7. Ben o minnak yüzün pasaportunu yerimmm:)

    YanıtlaSil
  8. ay ay ay en sevdıgım blogerlar bulusmu s desene
    catlak cerenım yapar oyle ıncelıkler
    ah keske ben de ıstanbulda olsamm keske

    YanıtlaSil
  9. minikkusum ben eledim lulum sectı yanı zevk sahıbı hatun tam karsında :) ezgicim söz dogumgunlerımızın gobek bagı bır sanada en parıslısınden verecegım :)kova kadınıyım yerım senı nan :) lulum ,ask dolu esı ve mınık kuzuları guzellıkler ıcınde gıdıp güzel guzel postlarla gerı donsunler ınsallah :)

    YanıtlaSil
  10. esra nın hediyesini de gördüm her ikiside çok ciciler!hep güzel günlerde ve eğlenceli yolculuklarda kullansınlar inşallah
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Lulucum, bu kadar yerinde bir hediye secemezdi Prenses Grace, Yunanistan oncesi cuk oturmus, daha nice geziler yapacak yakisikli prens bu cicisiyle : ) Size harika bir tatil diliyorum ve iyi bayramlar canim : )

    YanıtlaSil
  12. ayyy kuzucuk pek tatlı pasaportunu yesinler küçük yaşta bol vizeli bir pasaport olur böyle gezen bir anne babaya sahip olduğu için çok şanslı bıcırık iyi tatiller tatlim iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  13. Hihi minik surat^^ Nasıl sevimli bi fotoğraf olmuş bu :D

    Tatilde bol bol dinlenip, eğlenin :) Kocaman öperimm :*

    YanıtlaSil
  14. Keyifli tatiller, iyi bayramlar Lulucum. Pasaport kilifi cok sirin tipki sirin surat gibi ;0)

    YanıtlaSil
  15. ya ama çok çok tatlıııı özellikle fotosuuuu =)

    YanıtlaSil
  16. canımmmm mınık yuzune bak senın alcanın ya..benım ılk fotosu 40 gunluk bıle degıl dı kıyamam ne zordu kucagımda cekılmıstı :(( cerenle tanıstınız demek..bende tanısacagım umarımmmmmm :))) her gunun tatıl tadında olsunn canım

    YanıtlaSil
  17. Ovv ben O'nun sevimlilik otesi pasaportundan firlamis minik suratini yiyebilirim! Evet yaparim bunu!:))

    YanıtlaSil