1 Ekim 2012 Pazartesi

Ekim Ayi Keyfiniz Ne Olsun ?

Ekim ayi bizim icin Alpcan'in eve geri donusu ile coook mutlu basladi.. :) Onun evin icinde kosturmasi, annejimmm, babajimmm diye seslenmesi dunyalara bedel !

Bu mutluluk icinde ofise gelip hemen neseli ajandama bir goz attim..
 
Benim bu ay icin en ozel keyfim, ay sonuna dogru planadigimiz seyahatimizde Alpcan ile "ucak penceresinden bulutlari izlemek" olsun istiyorum.. Ayrica Ask ile birlikteligimizin 14. yildonumu icin yenecek ozel yemek, planladigim bir baska keyif..

Peki sizin Ekim ayi keyfiniz ne olsun ?? :)  



Sevgiler
lulu
xxx


18 yorum:

  1. Lulucum, Alpico evine hosgelmis, eviniz tekrar civil civil oldu : ) Planlariniz super, bir bulutsever olarak eylul ekim aylari cidden cok verimli oluyor, ben de bu aralar ucak seyhatlerinde resimleyip durdum : ) Ozel bir yemege kim hayir diyebilir ki, biz de planliyoruz birseyler : ) 14. sene, supersiniz, siz de bizim gibi dating anniversary kutluyorsunuz : ) Yagmurun camdaki sesi, arkasindan toprak kokusu, kuru yaprak lari da seve seve aliyorum. Ve dun bugun 3 bolum arka arkaya izlemis olacagim sevdigim bir dizide, kacirdiklarima yetismeye calisiyorum : )

    YanıtlaSil
  2. Bizim ekim ayı keyfimiz özel gün olmasa da dışarı çıkmak ve yağmur sonrası toprak kokusu olsun, hadi bir de evde sinema keyfini ekleyiverelim, bayıldım bu postuna çok ilham verici!

    YanıtlaSil
  3. bende ucak penceresinden bulutlari izlemegi alsam bir de ozel gun olmasada ozel bir yemege cikmak ! demek oglusa kavustunuz harika bir sey tatlim cok sevindim nede olsa evimizin nesesi onlar :))

    YanıtlaSil
  4. Alpcan'a bir kocaman eve hoşgeldin öpücüğü gönderiyorum, musmutlu olsun her zaman sarı şeker ^.^
    14 yıl mı? Ciddi olamazsın Lulucum.. Harikasınız!! 14 yıldır bu kadar aşk dolu, bu kadar mutlu, huzurlu.. Umarım her zaman böyle devam eder canımm :*

    YanıtlaSil
  5. Benim de ekim keyfim, bu ay bebek odası vs gibi doğumdan önce yapılacakları bitirmek. Bir de baby shower düzenlemek. Umarım 20 ekimde gitmiyorsundur tatile, büyük ihtimalle o tarihte olucak. Bu arada Alpcan a öpücükler, size de tebriklerimi gönderiyorum kocaman.

    YanıtlaSil
  6. Alpcan gelmis hosgelmis. Yazmadan duramiyacagim. Sizin eviniz simdi Cupcake tadinda olmustur;) ne guzellll!
    Benim Ekim ayi keyfim lastik botlarla yagmurda yurumek olsun:) Henuz Cupcake bebek icin renkli cici welliesler almamistim. O zaman Ekim ayi listesine Cupcake bebek icin yagmurlu gunler alisverisi de eklensin.
    XoXo

    YanıtlaSil
  7. gülşah erol2 Ekim 2012 08:56

    Benimkisi kesinlikle kitapların arasına küçük notla koymak olucak biliyorsun:)

    YanıtlaSil
  8. Cok hos önerliler!

    Dün gece desperate housewives ´in üc bölümünü art arda izledim, ve yagmurda hep burberry lastik botlarimla dolasirim ;)

    YanıtlaSil
  9. alpcanı artık gorebılecegım yıhuuuuuu.elektrıkler kesıldıgınde kokulu mumlarla ecnebı yerlerde cayda cıra bıle yaptım ,ucak ıcınde fırtınaya yakalanıp cama vuran sesı bızzat yasadım,thy bulmaca ekını arkdan kopya ıle bıtırdım :)oncde upon a tıme uc bolum ardarda ızlendı ,lastık botlarım eskı evlenecegım evde kaldı artık ex kayınvalıde bol bool gıyıyorduk bahcesını sulamak ıcın :P haftanın bır gunu benjamınle yenı tatlar denemek ıcın gızlı ama mukemmel yerlerı secıyoruz,ama su erken gelme konusu bıraz nıh yapamıyorum...iyiki varsın ya :)

    YanıtlaSil
  10. En güzeli Alpcan'a kavuşmak olmuş... Benim de ekim ayı keyfim artık işimin başında olmak mı ki acaba... bu haftaya günübirlik BG ziyareti ve bayramda araba ile Benelux tatili...İkinci kez Paris'i görmek harika olacak :))) sevgiler lulucum....

    YanıtlaSil
  11. En guzelı olmus Alpcan kuzusunun gelmesı. Ekım ayı bızım ıcınde seyahat ayı aılemızın bır bolumu almanyada ve bır organızasyonla ıstanbuldakılerle bırlıkte aılem gcen hafta gıttıler almanyaya suan herkes orada:) bızde bu hafta sonu gıdecegız ve oradanda gezme lanları yapıldı bakalım saglıklı olalımda gerısı gelır. sonra bırde eyfelcıgımın onunde mutluluk pozu vermek ıstıyorum bu ay:)) sız nerede olacaksınız?

    YanıtlaSil
  12. Benim ekim ayi keyfim sevdiklerime kavusmak olacak ,cok yakinda:)
    Onun haricinde ozel bir aksam yemegine hayir diyemem :)

    YanıtlaSil
  13. Lulucuummm eminim Alpiconun eve gelmesine güzel olmuşşşş <333 Şu çocuğu bi canlı canlı görmek yemek yutmak istiyoruum :) Neyse efendim ekim ayı bana sevdiklerimi daha çok görme imkanı sunsun bide bol seyahat ama bu okul işleri başlamışken nerdeeeee.... :)Çok öperim

    YanıtlaSil
  14. alpico'nun fotoğaraflarını bekliyoruz :) tatlım sanırım bu mutluluk kaynaklarından en çok uçağın içersinde bulutları izlemeyi suan yapmak istedimmm :)

    YanıtlaSil
  15. hayır demeyi yavaştan ögreniyorum,
    friendsi peşpeşe en az 4 tane izlerim:)
    katta olan asansöre bayılırım.
    ama sanırım bu ay en çok yapacagım şey kuru yapraklara basıp o çıtırtıyı dinlemek olcak soguk Ankara havasında :)
    size keyiften bayılmalık bi kış sezonu diliyorum tatlı çekirdek aile ^.^

    YanıtlaSil
  16. Lulu'cum bayram tatilinin yaklaşmakta olan heyecanını düşününce, benim Ekim ayıkeyfim uçaktan bulutlara bakmak ve yağmurdan sonra toprağın kokusu olsun. Arka arkaya how ı met your motherı her gün izlemeye devam zaten :) Daha nice 14 seneler diliyorum size tatlım, mutluluğunuz aşkını daim olsun :***

    YanıtlaSil
  17. nice 14 senelere Lulucum :) benim için en güzeli kurumuş yapraklara basmak olacak bu ay =)

    YanıtlaSil
  18. 14 yil mi? :o
    Kac yasinda evlendin yaw? Ya da evlenmeden once de uzun bir flort doneminiz mi oldu? Ask nasil ayni heyecaniyla tutuluyor 14 senede?
    4 aylik evli bu kiza biraz tuyo ver :)

    YanıtlaSil