7 Ekim 2012 Pazar

Alpcan ozlemine SON :)

Alpcan'in yaz boyunca devam eden yazlik gunleri sona erdi.. Ozlem dolu gecen bu sureci tamamladigimiz icin gercekten cok mutluyuz.. :)) 

Bursa'da son iki hafta sonumuzu Alpcan'in en sevdigi seylere ayirmistik.. Bir hafta sonu klasik hayvanat bahcesi gezimizi yaptik, digerinde de lunapark eglencesi.. Yurt disi seyahatlerimizde de onemli hayvanat bahcelerini ziyaret etmeyi seven bir anne baba olarak ozellikle hayvanat bahcesi kismi bizim icin de cok keyifli ;) 




Hayvanat bahcesi sonrasi dezenfekte olan kirli Alpcan'in ciplaklik mucadelesi.. :))


Lunapark'i her ziyaret ettigimizde Alpcan'in simarmasini bekliyoruz ama o en cool haline burunmeyi tercih ediyor ;)

Tabi bu eglenceli ama yorucu geziler sonunda Alpcan'in uyumasi ve bizim keyif yapmamiz sart.. ;) Iskender Kebap konusunda "Uludag" disinda bir tercihimiz hic olmadi.. Bence sizin de olmamali.. Bir Bursa'li olarak bana guvenebilirsiniz.. ;)

Yusuf'ta yemek yemek ise Bursa'lilar icin bir baska keyiftir.. Senelerdir bozulmamis cizgisi, tanidik ve ozlenen lezzetleri gunumuzun isletme anlayisina guzel bir gonderme olabilir.. ;)

sevgiler
lulu
xxx

17 yorum:

  1. Ay ay ay sevimli sarışın böcükk >.<
    Çok tatlı maşallah ^^

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. 6. fotoğraftaki o tontişşş yanakları yerim bitiririm ıssırırımmm <3 Maşallah ya bu nasıl bi yaratııkk :))

    YanıtlaSil
  4. Lulucum, harika bir postla donmussun bloguna, 4goz bekliyordum, is seyehatine ( sinirli internet ) cikmadan bu postu gordugume cok sevindim : ) Alpcan cok yakisikli, cok tatli, cok cool, bayildim, banyo sonrasi cibil kalmak istemesi, o sari havlulu kafasi, o cool araba kullanisi, o spor yapisini yesinlerrrr! Ve de hayvanat bahcesini iyi hatirlattin, ekim ayi bitmeden biz de gitmek istiyoruz, yazin akvaryumu gordu ilk, simdi de ilk zoo tecrubesini yasasin prensimiz : ) Sonra seneye de Gardaland insallah : ) ben de hic gitmedim, merakla bekliyorum. Gelelim o iskendere, ya nasil canim cekti simdi yaaaav, ne yaptin bana sen simdi. Bak soyle yapalim, size takilmak isteyen kuyruk coktur ama kuyrugu uzatalim ve biz de katilalim bir uludag gezinize, ve birlikte harika bir kar eglenceleri haftasonu yapalim, insallah amin : ) Yani planlamasi cok zor, ama hayali bile guzel : ) Aperitif keyfimiz cok guzeldi cidden, ekim ayinda yine yapicaz insallah : ) Lale bilezik Kastan, her sene vardir bu model, seneye de sen alirsin : ) Ben gidersem de ben alirim sana : ) Daha sakin bir hafta diliyorum canim : )

    YanıtlaSil
  5. ya ama alpcan nasıl bır cocuk bak cıdden nazar degmesın bın kere masallah dıyeyım ama gordugum en guzel cocuklardan! o sarı sacları benı benden alıo. bır kızım olsa ıdeal damat adayı:)) ıyıkı kavustunuz cnm alpcanınıza:) opuyorum senı cok

    YanıtlaSil
  6. Alpcan'lı her post tadından yenmiyor.Uzun aradan sonra Alpcan'la beraber olmak hiç iyi olmadı 3 gün oldu şimdiden özledim desem:(

    YanıtlaSil
  7. oh beee muhteşem tüleyman dönmüş evine, bide yetmemiş üstüne adam gibi bi hallere bürünmüş ahaahah:)) özellikle ilk 2 fotograftaki "düştüm mapus damlarına" temalı duruşuna bayıldım. dirsekle bilek arasındaki o fazlalık boğumunu yidigimin sezerciği <3333
    musmutlu bi kış geçirin güzel aile ^.^ güzel bi hafta diliyorum tatlı kuşuma :)

    YanıtlaSil
  8. Ben onun lunaparktaqki cool hallerini severim! Allahım suan sabah sabah sevgimle parcalamak istedigim alpiccolo'yu bu nasıl bir tatlılık o nasıl bir yanak! O saclar ooooyy yerim yerrr! :))
    Hayvanat bahcesi gezmeyi seven bir aile, ne tatlı bi aile!

    YanıtlaSil
  9. ah cadde de denk getiremedik ne güzel alpcan'ı ve seni görücektim :)

    YanıtlaSil
  10. Allah nazarlardan saklasın bu nasıl bir yakışıklılıkdır. Maşallah. bu arda Uludağı hiç denemedik bidahaki sefere önerini kesinlikle dikkate alıcam (: Yusuf zaten kayak yorgunluğumuzu alan neşeli tek ilacımız

    YanıtlaSil
  11. benım alpcana olan hislerin aşıkar...onu benden ayırdınız zaten yaz boyu cok zor anlart yasadık kaynana olayı cok zor lulu :P kuzumu yerım ben kardesımde kucukken aynen bole ıdı hep derdım buyuyunce nasıl olacaksın dıye sımdı 18 yasında o gune nasıl geldıkde buyudu dıyorum alpcan bıle 4 ayda buyumus serpılms kuzum benım...artık gorebılecegız unutmadım ekım bıtmedennnnn gorussek ya

    YanıtlaSil
  12. Cok tesekkurler hepinize fistiklarimmm.. Alpcan Istanbul'da evinde ve sokaklarda cok mutlu.. Evde surekli anne-baba anne-baba seklinde geziyor.. Hatta gecen aksam gozleri kapali o sekilde sayiklayarak uyudu.. Belli etmesede o derece ozlemis bizi aslinda.. :) Nefis bir duygu !

    YanıtlaSil
  13. Aman allahım bu çocuk çok güzel.İki esmerden böyle bir çocuk cıkar mı acaba?çıkarsa hemen yapacağım :))

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Alpcan'a bayılıyorum. maşallah ne tatlı =)

    YanıtlaSil
  15. Alpcan'ın bıcı bıcı sonra fotoları o kadar sevilesi ki maşallah diyorum 41 kere tatlım :)) parktaki cool havasına ayrıca koptum nasıl da ciddi duruyor öyle! :)) Bursa'da hep kebapçı iskender'de yeriz biz ama bir daha yolumuz düşerse kesinlikle Uludağ'ı deneyeceğim canım, böyle güzel şehir lokantalarının tatlarını keşfetmek ayrı bir mutluluk oluyor benim için ;)

    YanıtlaSil
  16. en sevdıgım sey kuzuların banyo keyfı :) her gun yıkanmaya doymayan sudan cıkmayan kuzum var benımde..alcanın gelmesıne oyle mutlu oldum kı cunku o ozlemını tahmın edıyorum... ınsallah en kotu ayrılıklarınız bu olur ve allah sızı uzun yıllar beraber saglıkla yasamanızı nasıp eder...

    YanıtlaSil
  17. merhaba ben Göktürk'te oturuyorum.3 yaşında kızım henüz hazır bir gıda ve şekerli bi şey yemedi.sizin bloğunuzu takip ediyorum.
    Alpcan ın doğum günü pastası süperdi. ben de kızıma aynı doğum günü pastasından yaptırdım. telefonu sizin bloğunuzdan aldım. yeme konusunda siz de benim gibi dikkatli ve hassassınız. anaokullarında yemek düzenini dikkat ediyorlar mı acaba şüpheliyim. küçük şeyler anaokulunun mönüsüne baktım ikindi kahvaltılarında hep şekerli şeyler var.
    Alpcan okula gidiyor mu hangisine gidiyor.

    YanıtlaSil