28 Eylül 2012 Cuma

Lovely Moments # 6

13-14 Kis sezonuna hizli ve kosturmali bir giris yapmis bulunuyorum.. 

Is gunleri hafif stresli ve oldukca hareketli geciyor ! Yani tam da benim istedigim gibi.. Ask ise magazalarin sezon acilisi, 13'Yaz koleksiyonu ve uretim sureci derken benden cok daha yogun durumda.. 

Hal boyle olunca tum musait vakitlerimizi degerlendirip stres atmak icin firsat kolluyor ve ayrica da yazliktan geri donus yapacak Alpiccolo icin gun sayiyoruz.. :))

O yanimizda oldugunda hayat cok daha tadinda olacak ;)

Happily Ever After'i kim sevmez ki ? Ismi bile sevmemiz icin yeterli bir sebep olabilir. ;)  Firsatiniz olursa, havalarda henuz yaz tadinda devam ederken, Bebek ziyareti yapip cheesecake ve blush ikilisini deneyebilirsiniz. ;)

Bizim icin Bebek demek bir bakima dondurma demek.. 
Semtte tercih edebileceginiz bir cok lezzetli dondurmaci mevcut ama ben Mini'nin yaz aylarina ozel yaptigi "gullu-lokumlu" dondurmasina gercekten ask ile bagliyim.. Hemen itiraz etmeyin ve mutlaka deneyin ;)

  Address Istanbul/Kitchenette benim klasik ogle yemegi mekanim.. Sessiz, sakin ve telassiz olusu bana kendimi inanilmaz huzurlu hissettiriyor..

Son olarak Kitchenette menusune sadece Cuma gunleri icin "fume patlican corbasi" eklendi.. Ozellikle patlican seviyorsaniz tavsiyemin sizi yaniltacagini hic sanmiyorum.. ;) 

Istanbul'da kaldigimiz bir hafta sonu kahvalti icin kitabimizi, gazetemizi alip Gokturk/Kemerburgaz "La Pain Quotidien" i tercih ettik.. Lezzet konusunda biraz hafif kaldiklarini hissettik acikcasi cunku kahvalti masasi bizim icin cok daha gorkemli ve bol cesitli olmali ama sunum ve servis gercekten cok iyiydi..


Limonata !
Benim canim mekanim.. Capa-marka gurubunu cok seviyor olmam ve sevgili Gazi Ates'in yakin arkadasim olmasi degil bu sevgimin nedeni.. Limonata'yi cok kendine has olduklari icin seviyor ve menusune goz atarken gercek anlamda egleniyorum ;)

Uzun zamandir her yeni bulusma oncesi arkadaslarimdan "senin Limonata'da bulusalim mi ?" teklifi geliyor. Son kizlar bulusmamiz da o nedenle yine Limonata'da oldu.. ;)

Gercek dostlar iyidir ve cok net ki her kosulda cok cok iyi gelirler.. ;)

sevgiler
lulu
xxx

15 yorum:

  1. Lovely Moments postlarına bayılıyorum lülücüm:)Postuna sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. ohhh afiyet bal şeker olsun,bi dahaki Lovely moments postundaki lokum da Alpiccolo olsun :))
    Çok mutlu bir haftasonu dilerim Lulucumm <3

    YanıtlaSil
  3. yine bol yemeli icmeli bi post dahaaa ^.^ cheese cake i kesinlikle listeme koydum, ama o bebek ortaköy trafigi, nezaman istanbula gelsem beni istanbuldan sogutan bi trafiktir! o sebeple nezaman gider de denerim bilinmez, ama sen her gittiginde bi çatal benim icin at agzına :D
    bide şu limonatayı cok merak ediyorum, işletmecisi olsa ancak bukadar ballandırabilirdi mekanı:P kardeşime de söyledim ilk fırsatta gidilecekler listesine eklettim, o deneyip bana geri bildirimde buluncak:) kendisi adeta gurme gibidir, hatta sadece tatmakla kalmaz, en şahanesinden yapar da. o begenirse güzeldir yani:) belki bigün istanbulda görüşürsek beni götürürsün hı? <333

    YanıtlaSil
  4. En cok sevdigim postlar guzel arkadsliklari yansitan ve icinde gulucukler olan karelerden olusur.

    Hayatta guzel arkadasliklar kurmak zor ki kiymetini bilmeyende cok oldugundan sizlere kocaman bir bravo.

    xxx

    YanıtlaSil
  5. Ah o Happly'nin chesecake'iiii. Canım çekti şimdi.Bozcaadadan döner dönmez koşarak bebeğe gidicam sanırım :)

    YanıtlaSil
  6. Harika fotolar, iştahımı açtı :)

    YanıtlaSil
  7. @Gulsah Erol Tesekkurler tatlim bende hazirlarken ayni seyi dusundum.. paylasmak cok keyifli, seviyorum !

    @Fido canimm emin ol ona ait super bir post gelecek, bende onun hazirligindayim su aralar :)))

    @minikkus hihih evet o bebek muhabbeti hafta arasi ortalama bir gun saatinde guzel oluyor.. Yoksa cok haklisin trafik bezdirici.. Ama Hisar - bebek arasi yuru ve sonra Happily'de takil.. iste buna deger.. :)) Limonata konusunda hic meraklanma beraber de deneriz ;) Kiz kardesin gitmeden haber versin ozel ilgi alaka yaptiralim :)))

    @Zelish Canim tesekkurler ! Sanirim onlar cok degerliler.. Hep varolsunlar..

    @Ahu Di mi yaa ! nefisti.. Bence acik ara en iyi cheesecake'i yapiyorlar :))

    @Gizem Tesekkurler tatlim ;)

    YanıtlaSil
  8. Lulucuumm gece gece tam yatıcam karnım tok sırtım pek bi haldeyken oldu mu şimdi bu post. Her yere gitmek istiyorum ama nedense en çokta limonata yı denemek istedim ilk başta :P

    YanıtlaSil
  9. Happily Ever After 'a gidipte lovely moments postu yapmamak olmazdi harika kareler;)
    Takibe aldim bende bloguma beklerim

    http://www.nutswardrobefashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Lovely moments postlarına bayılıyorum Lulucum ^^^
    Yalnız her okuduktan sonra canımın bir şeyler çekmesi hiç iyi olmuyor :D Güllü lokumlu dondurmayı denemeyi nasıl istedim anlatamam ^^

    YanıtlaSil
  11. Lulucum yav, bu yaz da cok istememe ragmen bitiverdi HEA ziyaretsiz ve bebek dondurmasiz : ( Hep tok karna gectim onlerinden, bu lezzetlere yer kalmadi, bir sonraki Bebek ziyaretinde ilk buralara gitmeliyim : ) Kozde patlican i cok seven biri olarak, aslinda patlicanin her halini, o enterasan corbayi ilk firsatta denemeliyim, bana da yakin orasi biliyorsun : ) Limonata nin keyfi seninle bir baska oluyor cidden! : ) Ve de LPQ da en son NY ziyaretinde kahvalti yapmistik, ulkeden ulkeye ne guzel degisiyor kahvalti menusu, turk versiyonunu da denemek istedim, ama seninle : ) Ya niye gunler 48 saat degil ve haftalar 10 gun falan ( haftasonu da 4 gun olsa mesela ), ya bunca guzelligi denemek icin benim Istanbul kalislarima sigdirmam icin bana boyle zamanlar lazim : ) Ve yuppi bundan sonra Alpicolu lovely moments postlari olacak sanirim, yasasin cekirdek aile gezmeleri : )

    YanıtlaSil
  12. :) ne guzel ya benım gıbı yeme ıcmeyı sadece yasama kosullarının devamı ıcın gerceklestıren bırı ıcın cok utanc verıcı ...cok sevıyorum senın alpcanla bulusmalarını ben bıle senınle sayıyorum saatlerı :)h.e.a bızımde sureklı gıdıp huzur dolu zaman gecırdıgımız mekan artık ısmınden mı sahıbının sekerlıgınden mı bılemedım ama

    YanıtlaSil
  13. @Fifthfloorevergoldenhorn Canim haklisin biraz istah kabartici oluyorbu tip postlar.. ben de zaman zaman off simdi bakmasaydim keske dedigim postlar okuyorum sizlerde ve suyumu icip yatiyorum ne haksizlik :)) Limonata'yi denemen sart.. Hatta belki birlikte ;)

    @nuts wardrobe fashion Canim hosgeldin.. Ilk firsatta ziyaretine gelecegim ve evet HEA olmadan bir lovely moments postu daha yapmak istememistim :))

    @j.d. Tatlimm keske gelsen de birlikte denesek.. Alice'le belki bir surpriz yaparsin ileride ;)

    @Lila Moonlight Canimmm ozledim bile diyorum ! :( Baska ne diyebilirim ki ! LPQ denemesi yapariz hatta belki Gokturk'te yapar sonra da bi kahve icimide olsa evime geceriz :) sahane olur ! Ve evettt bundan boyle bol bol Alpiccolu postlar yolda ;)

    @Grace Happy bence senin gibi biri yemek isini de keyifle yapmali, tadina varmali.. Ayrica da biliyorum bu coskuyu benimle paylastigini cunku cooook hissettiriyorsun canim benim ! :)

    YanıtlaSil
  14. canım bu arada 14. yılınız askla dolsunnnn :) 14 yıl demek maslalh :)) umaırm bıgun bızde bulusurz:)) o cızzzkekıı hupletmek ıstedım hemde cok:)

    YanıtlaSil
  15. Lulu'cum eskiden Divan'ın lokumlu dondurması vardı ve ben sadece onu yerdim sonra kaldırdılar, o zamandan beri hiç duymamıştım şimdi nasıl sevindim Mini'de olduğunu duyunca üşenmesem gidip yiyeceğim bu saatte :))) Bir de geçen sene bu zamanlarda ben de öğlenleri fırsat buldukça Adress İstanbul Kitchenette yerdim nasıl teğet geçmişiz birbirimize demek istiyorum ama nihayet kesişecek yollarımız gün sayıyorum canımın içi :)))Alpcan da gelecek mi? Dilem o minik yakışıklının hayali ile yaşıyor da heheh :))

    YanıtlaSil