22 Şubat 2013 Cuma

Lezzet : Siserka & LaL

Alacati tatilimizin lezzet denemelerini degerlendirmeye devam..
Once size Siserka'dan bahsetmek istiyorum.. 

Acikcasi bir onceki Lezzet : Roka Bahce postumda paylastigim tadi aldigimizi soyleyemem ama mekanin da hakkini yemek istemem.. Ozellikle "imam bayildi" ve "zeytinyagli taze fasulye" cok lezzetli yorumlanmisti.. O nedenle karisik zeytinyagli tabagi hazirlatip yemege onunla baslamanizi siddetle tavsiye edebilirim..


Siserka'nin sevimli dekorunu ve kendine ait bahcesi sayesinde disaridaki kalabaliktan soyutlaniyor olmasini cok sevdik..

 

Ayrica yemekte Aysstyle Aysun ve Sansli Anne Esra ile gorusme sansimiz oldu.. O aksamin en guzel yani guzel fistiklarimla keyfili sohbetimizdi.. :)

 

Bir baska aksam icin ise, bu yaz sezonunun "en iyi Ege mutfagi" diye unlenen Asma Yapragi'nda rezervasyonumuz vardi.. Fakat 2,5 kisilik rezervasyonumuzu 3,5 kisiye cikartma konusunda son derece yeteneksiz olduklari icin o aksam gozumuze hos gelen Lal'e oturduk..

 

Lal'de gorsel olarak hersey cok lezzetli gorunsede bizim beklentimizi cok karsiladigini soyleyemem.. Belki bu fikrimizin bir nedeni de mekan calisanlarinin rahat halleri ya da soyle diyelim kendi aralarindaki iletisimsizlikleri olabilir..



Fakat Alpcan'in Lal'de yedigi barbun baligi tazecik ve tam da Ege'de yenebilecek kivamdaydi.. ;)



Barbun'u yiyen Alpcan ne mi yapti ? Yastigini alip uyku moduna gecti ve arabasinda bakina bakina uyuya kaldi.. :)) 

Tum annelerin darisi basina diyorum.. ;)

Alacati lezzet denemeleri icin 2 harika onerim olacak.. Onlari son lezzet postuna biraktim ki akillarda iyice yer etsin ve mutlaka denensin diye.. ;)

sevgiler
lulu
xxx

9 yorum:

  1. ohh ne güzel Lulucum,afiyet bal şeker olsun,bize de gani gani rehber olsun :) Önümüzdeki yıl planladığımız rotalardan biri de Alaçatı,Çeşme,Şirince,Urla yani İzmir ve çevresi,umarım gelecek yıl bi aksilik çıkmaz ve senin bu önerilerinden bol bol faydalanırız :)
    Alpcan'dan bi öpçük alabilir miyim,nütfeeenn?? :))

    YanıtlaSil
  2. oh ne güzel yine bi alaçatı lezzetleri postu, başrolde de alpicoooo! sen boşver zeytinyaglıyı Lal'i filan, yanınızda o kabak cicegi varken gözünüz nasıl başka şeylere bakıyo ben onu bilemedim. yemiyosanız bana yollayın, ben icabına bakarım onun ^.^
    bu arada o gülen suratını severim ben senin kadııııın, nezaman sarılcaz birbirimize çok pardon ama ^.^

    YanıtlaSil
  3. sanki kendimi mi gordum nee :) neyse fena cikmamisim:p siserka'nin kabak cicegi dolmasida fena diildi onuda ben tavsiye edebilirim bak:)) bu arada lulucum ardanin kucukluk fotolarinia bakiyodum ne kadar benziyolarmis alpcanla biliomusun saclar falan tabi bizimki buyudukce saclar duzlesti :)) onun o yastikli hallerini severim ben en kisa gorusuruz yine umarim ;))

    YanıtlaSil
  4. Lulu'cum, güzel bir posta daha hevesle bakarken tanıdık yüzleri görmek ayrı bir mutlu etti beni. Aynı zamanda da artık biz de görüşelim isteğini biraz daha kamçıladı :)) Ahsen dönsün yurtdışından bir grup olarak buluşalım ne dersin canım? :))
    Mezeler, ortam her şey harika görünüyor. Elbisenin ve bilekliklerinin müthiş uyumu da gözümden kaçmadı tatlım, seni ve Alpcan'ı kocaman öpüyor iyi haftalar diliyorum :)))

    YanıtlaSil
  5. Lulum, Alpcan in uyku moduna gecisi cok tatli, manzarasini da cok guzel belgelemissin : ) Bizimki de eskiden arabasinda uyurdu, 2 yasina dogru bitti bu durum, arabasini 1 yildan fazladir biraktik zaten de, bu son deniz tatilimizde gunduz plajda uyumadigi gunlerde aksam yemeginde uykusu geldi, kucagima basini dayiyip dinlendi : ) Biz de on on bucuk gibi odamiza donduk hep.

    YanıtlaSil
  6. Blogger bulusmasi da cok guzel olmus : )

    YanıtlaSil
  7. Biz de esimle Alacati'ya geldik ve gelmişken Ege mezeleri yemeden olmaz dedik. Lal gözümüze hoş göründü ve orayı tercih ettik. Fakat gelen hesapla sok olduk. Gereksiz pahalı bulduk. Aldıkları parayı hak etmediklerini düşünüyoruz.

    YanıtlaSil
  8. Biz de esimle Alacati'ya geldik ve gelmişken Ege mezeleri yemeden olmaz dedik. Lal gözümüze hoş göründü ve orayı tercih ettik. Fakat gelen hesapla sok olduk. Gereksiz pahalı bulduk. Aldıkları parayı hak etmediklerini düşünüyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lal konusunda cok haklisiniz.. gozumuzde buyuttugumuz bir lezzet bekliyor insan o hesaplari gorunce.. ki gercekten cok ic acici bir lezzetleri yok.. Sanirim yeni bir deneme yapar oyle kesin karar veririm ama yine de buyuk bir aksam yemegi olmaz bu deneme.. sokaga atacak ya da keyif almayacak paralarimiz yok ne yazik ki ! :)

      Sil