11 Eylül 2012 Salı

Italyan Konsoloslugu'ndan guzel surpriz

Suan Milano'da dunya modasinin en onemli kumas fuari olan MILANO UNICA 'da olmam gerekirken hala ofisteyim.. Ibret olsun, sizin basiniza da gelmesin diye durumumu hemen anlatmak istiyorum..

Dun, pasaportumu konsolosluktan (teslim tarihi verilmis olmasina ragmen) teslim alamadik.. Sebebi asiri yogunluk ve vize bolumundeki kargasa diye aciklandi ki bu bir aciklama degil bizim icin..  

İşin asil vahim tarafi ise bu yalnizca benim basima gelmis bir durum degil.. Ayni sorunu Network markasi da tasarimcilari icin yasiyor.. :(

O nedenle, Italya vizesi almaniz gerekiyorsa, (turistik vizelerde sorun daha da buyuk) seyahat tarihinizden cok daha erken bir tarihte konsolosluga basvurmanizi siddetle tavsiye ediyorum.. 

 
**** 

Diger taraftan benim icin fuar,  Ask'in Milano'ya gelmesi ile Ask tatiline donusecekti.. Hem 7. yil kutlamasi, hem Alpcan'in ve bizim kis dolabimiz icin alisveris, hem de Como'da romantik bir gezinti planlamistik.. Ne yazikki bu planimizi ileri bir tarihe ertelemek zorunda kaldik..

Uzgun muyum ? Hayir.. cunku maddi olarak gelmis zararlara takilmamayi ve olumlu-olumsuz yasadiklarimi sevgiyle kabul etmeyi ogreneli yillar oldu.. Sadece gun icinde yasadigimiz is stresi beni cok yordu. O nedenle dun aksam Ask ile bir buyuk narinceyi keyifle devirdik. ;)

Big Chefs'i bilirsiniz.. Peki Kavaklidere'nin onlar icin ozel urettigi Narince beyaz sarabini bilir misiniz ? Bence acilen denemelisiniz..
 



 Bir kucuk onerim de Carpaccio sevenlere.. Bence Big Chefs'in Carpaccio'lu pizzasi da denenmeli.. ;)

 Ne tatli bir detay ! Ask kirdi ben sarabima eslik ettirdim.. ;)

sevgiler
lulu
x





25 yorum:

  1. Lulum önce üzüldüm ama sonra dedim ki Lulum sevgilisi ile ve prensi ile her detayı renkelndirir; her sorunun da ustesınden gelir..
    sonundaki ceviz kırma detayı da cuk oturdu; çetin cevizsin :D

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Lulum önce üzüldüm ama sonra dedim ki Lulum sevgilisi ile ve prensi ile her detayı renkelndirir; her sorunun da ustesınden gelir..
    sonundaki ceviz kırma detayı da cuk oturdu; çetin cevizsin :D

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. ah ne mutlu sana ki yaşadığın olumsuzlukları sevgiyle kabul etmeyi öğreneli yıllar olmuş Lulucum,ben bu konuda hala çok iyi değilim,ama çalışmalarıma devam ediyorum,çalışmalarıma devam etmek için olsa gerek evren de ben bu sorunumu aşana kadar bana sınavlar gönderiyor,ben de çok benzerini 2 ay önce yaşadım,hemen ardından da tatildeyken kısa bişey yaşadım,önce çok üzüldüm,kısa zaman sonra da hemen toparlayıp,sevgiyle kabul ettim.Her şerde bi hayır vardır,demek ki şu zaman diliminde orda olmaman gerekiyormuş.Üzülmemek pek elde değil tabi ki ama bu da bir sınav Lulucum,başka başka yollardan gelip,bizi sınıyorlar.
    Umarım ileri tarihteki Aşk geziniz çok daha keyifli,çok daha güzel olur.Geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
  4. ne mutlu sana kuşum, şu meditasyonsa bütün bu oulmlu kafanın sebebi, derhal ben de başlıyorum yarından tezi yok. herşeye olumlu yanından bakıp, bu tip şeyleri bir sorun olarak görmeyişin, hayatının önüne geçmesine izin vermeyişin cok takdir edilesi bi özellik! seni şimdi ayrı bi sevdim <3
    ama aşkla geçen herzaman güzeldir mantıgından yola cıkarsak, size her yer güzel, her yer kaçamak mekanı ^.^
    karnımı acıktırmış olman da cabası! hain domdom. bide yediklerinin nereye gittigini ögrensek iyi olcak. bi kısmı alpicoloya gidiyo onu biliyoruz. peki digerleri noluyo cok afedersin de ^.^

    YanıtlaSil
  5. Ne mutlu sana uzulmeden hemen oldugun yeri ve anı kabullenip mutlu olmana! Üstelik bu kadar stresli bir iş dalında calısırken!! Ben sahsen pek beceremedim tekstil yedi beni..
    Onemli olan nerede oldugun degil kiminle oldugun dememişler bosuna baksana ceviz kırması eminim Como'da olmak kadar zevk vermiş sana:)
    Maşallah diyorum Lulucum hep tütüütü!

    YanıtlaSil
  6. yaşadığın aksilik için üzüldüm lulucum ama pozitifliğin sayesinde hemen üstesinden gelebildiğine eminim..! hem size her yer aşk dolu nerde olduğunuzun önemi yok gibi görünüyor ;)

    YanıtlaSil
  7. Evet ne olursa olsun pozitif olabilmek ,bunu gercekten yapabilmek olabilecek en guzel sey bir insan icin,bende %85civari o duruma getirdim kendimi:) gerisi de gelicek umarim
    Italya vizesine gelince bende pasaportumu almaya gittigim gun sacma bir sekilde 40kisi sira beklemis(en basinda oradaki bayana sormus olmama ragmen,bir hataa olmasin diye) ancak sira bana geldiginde pasaportumun onlarda olmadigi ortaya cikmis ve ben tekrar idataya vs vs
    Italya vizesi gercekten biraz problemli

    Ne keyifli bir yemek olmus:)
    Hersey harika gorunuyor,tavsiyelerini gelir gelmez denemek istiyorum:))
    Cok opuyorum:)

    YanıtlaSil
  8. wallahi ben olsam kesin birazcik uzulurdum ama aslinda senin gibi kafayi takmamak lazim boyle durumlarda azcik senden bana bulassa iyi olur:))bir de bir soz vardi 'birsey olmadiysa ya daha iyisi olacagi icindir ya da olmamasi daha hayirlidir ondan olmamistir' gibi birseydi sanirim o yuzden eminim daha guzeli olacaktir:)) kocisle kacamaginizda cok lezzetli ve keyifli olmus herzamanki gibi tatlim.

    YanıtlaSil
  9. Lulu'cum! Cok uzgunum su an! Ben bu hafta seni gorecek olmanin mutlulugunu yasiyordum. Ama yine de 'ileri bir tarihe' ertelenmis plan soylemiyle bir sevinc daha yeseriyor icimde:)
    Ne guzel Ask keyfiniz var! Seviyorum boyle asklari<3
    Buraya geldiginizde pizzasiz carpaccio deneriz beraber olmaz mi?
    Opuyorum kocaman;*

    YanıtlaSil
  10. Sizin Aşk dolu anlarınıza bayılıyorum.. Umarım mutluluğunuz ve aşkınız asla bozulmaz ve daimi olur canım ^^
    İtalya vizesi olayını iyi ki söyledin.. Bir durum sebebiyle İtalya'ya gidebilirim, şimdiden vizeyi alsam mı diye düşünmedim değil :/

    YanıtlaSil
  11. Once uzulerek okudum ama senin ben uzulmedim yazini gorunce ruh halimi degistirdim :) senden cok etkileniyorum sayende pozitifligime pozitiflik katiyorum :)) eminim vede dilerim yarim kalan bu muthis planin kat kat guzellikle kisa zamanda gelir seni bulur 😍

    YanıtlaSil
  12. Lulucum cok keyıflı bır ısınız varmıs , ne hos , bayıldım hatta. Sonrasında bu yasadıgınız durumdan askınızın galıp gelmesı en guzelı :) Uzucu olan ıse sacma saan ulkelerden guzelım ulkemıze gelıp kapıda vıze alıp ıcerı gırıyorlar bız kıcı kırık hındıstana gıderken bıle vıze alıyoruz bu mudur...

    YanıtlaSil
  13. Kizlar , guzellerimm.. Hepinize cok tesekkur ederim.. Desteginiz ve harika kelimeleriniz icin.. Hayat uzuntuye zaman ayirmaya degmeyecek kadar kisa.. Basa gelen de cekilir zaten :) operim hepinizi...

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Lulucum deodorant ve diğer ürünler burada satılıyor:

    http://www.etsy.com/shop/SimplyNaturalStuff

    YanıtlaSil
  16. Lulucum cok uzuldum valla ama dedigin gibi cok takilmamak lazim. vizeyi onceden almak bence de cok mantikli; en yakin arkadasim sirf o yuzden bizimle yunanistan yilbasi tatiline gidememisti. kavakliderenin big chefs icin sarap yapmis olmasi super. denemek lazim. narinceye bayilirim ayrica. sevgiler yildiz

    YanıtlaSil
  17. hem uzucu hemde sınır edıcı bır olay olmus canım ama senın bu kotu olaylara karsı takındıgın tavırı cok sevdım! gıdıp mınık bır kutlama yapmıssınız sankı bu olay ustune! Boyle seyler yapabılsek hayat ne kolay olurdu bı an bunu dusundum.NArınceyı de denenecekler lısteme ekledım :) ve senı optm!

    YanıtlaSil
  18. tuh ya o kadar da planladınız.. ama dediğin gibi iyi tarafından bakalım. alpcanı goruyosun bugun:) nasılsa gidersinz. optum seker ceviz detayı sahaneymış..

    YanıtlaSil
  19. biz türkelrin bu vizelerden çektiği nedir ya =( aynı şeyler benim ve arkadaşlarımın da başına geldi yakın zamanlarda bu sıkıntılar biran önce biter umarım. ama telafi yemeyi çok güzel görünüyor gidememen iyi mi olmuş nedir ;)

    YanıtlaSil
  20. bloguna bayıldım takıbe aldım senı bende bana beklerım:)
    http://zuutrendss.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. Lulu'cum, ancak senin gibi kalbi güzel bir insan olayların bu kadar içten bir şekilde iyi yanını görebilir. Okurken kızgın olmaya da üzgün olmaya da hakkı var ama o "mutlu" olmayı seçiyor dedim kendi kendime. İnsanı mutlu eden şartlar değil aslında kendi içinde olaylara bakış açısı ve nasıl hissetmeyi seçtiği. Senin gibi pırıl pırıl bir insanın hep pozitif enerji saçması ve etrafındakileri de mutlu etmesi bir tesadüf değil. Nice mutlu senelere diyorum ve bayram tatilinde İtalya'ya gidecek birisi olarak vize işlemlerini hızlandırması için hemen Dehan'ı arıyorum :))

    YanıtlaSil
  22. Lulucum, ya bu tam surpriz oldu bana, sen telefonda gulerek surpriz diyince ve postun ismini demin ilk gorunce ben de guzel bir haber bekliyordum, nedense ilk aklima gelen Italyan konsoloslugunun 29 Ekim balosuna mi davet edildi yada gidiyor oldu. Bu cok tatsiz bir surpriz olmus cidden, ben senin gozunden Como yu gormek istiyordum, Milano kesiflerini. Neyse sadece ertelendi, hem bir dahakina biz de burada oluruz, burada da gorusuruz : ) Bu tatsiz surprizi kutlamaniz da cok hosuma gitti, ya Big Chef e bir turlu gidemedim ben daha, cok istiyorum, hersey leziz gozukuyor, o ceviz detayini da cok sevdim : ) Seni cok ozledim benim pozitif arkadasim : )

    YanıtlaSil
  23. merhaba,
    blogunuza ara sıra uğruyorum,paylaştıklarınız ilgimi de çekiyor fakat fondaki resim malesef okumama engel oluyor,fon açık renk olsa yazılarınız ve resimleriniz daha belirgin olur..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Sevgili Adsiz.. Bu durum beni de rahatsiz ediyor ama degisiklik yapmaya yetecek vakti bulamadim.. bembeyaz bir sayfa acacagim ilk firsatta ve boylece daha keyifli okumalar yapabileceksiniz.. Keske adini da yazmis olsaydin.. ! Ama cok tesekkur ederim yapici yorumun icin .. :) sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  25. Olumsuz olaylar karşısında olumlu bakış açısını koruma ve üzülmeme konusunda senden almam gereken dersler var demek ki öğrtmenim. Üzülmek ve sinirlenmek i.in hayat gerçektende çok kısa ama bu gerçekliği farkederek yaşamak nedense zor oluyor :(

    YanıtlaSil