28 Ağustos 2012 Salı

Mis kokulu Balambaka

Alacati tatilimizi guzel anilarla gecmise, Alpcanco'yu da Bodrum'dan gelen dinlenmis anneannemize teslim edip :(( sehrimize geri donduk.. 

Paylasmak istedigim bir dolu detay var ama nereden baslayacagima karar vermek cok zor.. O nedenle tatilin bizim icin en ama en keyifli tarafi olan guzeller guzeli, mis kokulu otelimizden baslamak istiyorum..

Yaz bitmeden bir kacamak daha planlayanlar ya da onumuzdeki yaz tatili rotasini simdiden Alacati olarak belirleyenlere gonulden "Balambaka Butik Otel" i tavsiye ediyorum ;)


Alacati merkezine 5 dk.lik yurume mesafesinde ama bir o kadar da sessiz ve sakin bir konumda..

Tel : 0 232 716 02 01 
Hacimemis Mah.2080 Sk. No:53 Alacati/Cesme/Izmir 

Balambaka, Alacati klasigi olarak kabul edebilecegimiz guleryuzlu bir aile isletmesi ve inanin daha bahce kapisindan girerken mis gibi sabun kokusu ile sizi dogru secim yaptiginiza inandiriyor..

Otelin dillere destan lorlu biberini ve bayildigim limon kabugu recelini -ki recellerin hepsi birbirinden lezizdi- aklinizin bir kosesine yazin mutlaka ;)

Otel odamizin kucuk detaylari.. Odalari hakkinda bilmek isteyeceginiz en degerli sey tertemiz oldugu ! Gittigim hic bir otelde valizimi dolaba tasimayan ben, el yapimi temiz dolabima hemen yerlestim ;)  

Bu gorseller ise otel icinde gorup begendigim detaylar.. 

Alacati bizim icin -bir cok kisinin de tercih ettigi gibi- 3 gunluk bir tatil yeri aslinda o nedenle bir daha bu sureyi 1 haftaya cikartacagimizi pek sanmiyorum ama Balambaka'da yeniden konaklamak icin de inanin sabirsiziz..

NOT : Bundan sonraki Alacati postlari bol lezzet ve Alpcan icerecek ;)

sevgiler
lulu
xxx


20 yorum:

  1. Merhaba Lülücüm:)İlk otelden başlamak çok akıllıca olmuş bu sene olmadı ama seneye planladığımız Alaçatı tatili için Balambaka aklımda :)http://www.kitapbagimlisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. alaçatı muhteşem bir yer:)

    YanıtlaSil
  3. hosgeldiniz:)oteliniz gercekten guzelmis bende yazdim bir kenara. alacati gercekten dinlendirici keyifli oldu bizim icinde, tabi seninle ve alpcanla denk gelip tanismakta super oldu cok sevindim :)) diger tatil postlarinida merakla bekliyorum tatlim

    YanıtlaSil
  4. @Gulsah Erol Canim kesinlikle tavsiye ediyorum ayrica fiyat olarakta rakiplerine gore oldukca makul ! ;)

    @CMOS 3 gun icin evet ! Harika deneyimlerim odu ama bir hafta cok gereksiz.. Orasi kesin.. sezonda 2 kez gitmeyi tercih ederim..

    @essra Hosbulduk tatlim.. Ben de coook sevindim sizinle sahsen de tanistigima.. Alpcan'da cok mutlu oldu sizinle tanistigina :) Ertesi sabah abi diye uyandi.. Ozgun'un kulaklari cinlasin..

    YanıtlaSil
  5. Adı bile çok güzelmiş ^^ Oteldeki detayları görünce Alaçatı'ya gidince buraya gitmeli dedim :)

    YanıtlaSil
  6. En sevdiğim kalma noktaları butik oteller, sevmiyoruz bizde boyle sasalı otelleri, fazla gereksiz bence ama ismi bile bu kadar tuhaf olunca bir yerin ilginç geldi doğrusu canım. Balambaka'nın anlamı neymiş acaba? :)

    YanıtlaSil
  7. Sonunda gelebildim işe ve bloğa canım:)
    Ben şimdiye kadar Alaçatıda hiç konaklamadım ama aklımda seneye bir kaç gün için gitmek var. Genelde hep ultra lüks otelleri tercih ediyoruz ve ben bir günde sıkılıyorum. her seferinde "ben butik bir otelde kalmak istiyorum" desemde benim sevgili bu konuda nedense tutucu :( Ama seneye mutlaka ikna edip götürcem Balambaka'ya. Çünkü senin tavsiye ettiğin her yere gözüm kapalı giderim ;)
    Öpüyorum kocamanından senide Alpicoyuda ;)

    YanıtlaSil
  8. Lulucum bloguna hosgeldin : ) Otelden baslamak akillica olmus ( tatil donusu bol resimle ben de nereden postlara baslayacagimi sasiriyorum : ) ), eylul de kacamak isteyenler hemen cek eder oteli bu posttan sonra : ) Ben de seneye insallah. O guzel kahvaltida gozum kaldi, ve de hakkinda birsey daha ogrendim, oteldeki dolaba esyani koymayacak kadar titiz oldugunu, ben otellere carsaf havlu tasiyan kisiler de biliyorum, ben tasimasam da gicik olurum yeni yapilan yatagin carsaflarinda sac tuy gormekten, var oyle butik otel diye gecinen yerlerden de cunku : ( Neyse buranin temizligi, kahvaltisi, sessiz sakinligi ve detaylarini yazdim kenara : ) A dopo carinam : ) PS: bu arada bluzu annem bana dikmisti, tam belirtmemisim sanirim postta : )

    YanıtlaSil
  9. resmen özledim alaçatıyı ve balambakayı, kahvaltısını, akşam verandada serin serin rüzgar eserken ermanla ipadden film izleyip bi yandan da tekilalar eşliginde sarhoş oluşumuzu:) çok keyifliydi, huzurluydu, sende de bu etkileri görebiliyorum:) keşke denk gelseydi tatillerimiz de birlikte tadını çıkarsaydık, ben Alpicomun ballarından yeseydim filan ^_^ ama yooook azmettim, bigün mutlaka kesişicek yollarımız:) seviyorum sizi ailecek <3

    YanıtlaSil
  10. lulucummmmm harıka bır tatıl olmus bellı zatennn alpıııyı ınstagramdan takıp ettıgım ıcın masallahlık tatılınıze bayılmıstım :)) balambaka hafızzaya mınıkkus ve senınle yazıldı canım ve alacatıya gıdemeyen bızım ıcın not alındı...4 snedr her tatıl donusu 4-5 gun cesme yapardık ama gezmelı tatılımıze kuzumla ara verdık malum otel tatıllerı yapıyoruz hareketlı kuzum ıcın :))) 4 gozle alpıyı beklıyorum tatlım..sevgıler

    YanıtlaSil
  11. hoşgeldiiiinnn :) bol dinlenmeli ve keyifle dolu geçmişe benziyor tatil fotolardan öyle anladım =) Ben Alaçatı'ya daha önce hiç gitmedim,o sebeple merakla bekliyorum cnm postlarını =) özellikle küçük prens Alpcan'ın fotolarını =)

    YanıtlaSil
  12. gorusemedık :( halbukı ne cok ıstıyodum.cesmede degıldım ne yazıkkı o esnada.. bu otelın methını cok duydum ve hersey harıka gorunuyor cıdden. alpcanlı fotolar gelsın o zmn :)

    YanıtlaSil
  13. hoşgeldinizzzzz bende hiç alaçatı da konaklamadım bu otel daha yukarıda kalıyor galiba manzaralı huzurlu bir otel gibi görünüyor. Böyle serpme kahvaltılı otelleri çok seviyorum. Biz kervansarayda insanlar tarafından yağmalanmış tabaklardan bulabildiklerimizi yedik de:))))))

    YanıtlaSil
  14. Aman Allahim! Sahane bir yer olsaymis! Ruzgar gullerine karsi hem de!
    Hele ki o receller. Sadece Alacati da degil, o civarlarda her yerde, bin bir cesit var ya, bayiliyorum!

    Bi sonraki post'u heyecanla bekliyorum Lulu'cum. Lezzetlerden cok Alpcan icin tabi ki;)

    YanıtlaSil
  15. Lor tatlısıda çok güzel gözüküyor.

    YanıtlaSil
  16. @j.d. pisman olmayacaksin tatlim..

    @Gun-el kesinlikle oyle Eva'cim.. keyifli insanlarin tek tercihi olmali butik oteller.. Balambaka oteli adini bulundugu tepeden almis ama tam anlamini inan bende bilmiyorum.. ama ogrenir haber veririm sana ;)

    @Lila Moonlight Hosbulduk tatlim.. detaylari yuz yuze konusmak uzere seni kocamannn opuyporum :)

    @minikkus cok tatliyiz.. Balambaka^yi deneyimleyen sansli insanlaraniz ayrica da ! Biz aksamlari uzun yemekler yedigimiz icin bahce keyfi yapmamistik ama seneye mutlaka bi aksamimi bahce de sarhos olarak gecirecegim.. ;) biz de seni seviyorum onu da eklemeliyim..

    @Kokosss ;))) kelebek Fistigim senin durumun belli ama insallah seneye istedigin gibi bir tatil olacak.. Kuzu akillanacak ayrica da o mutlu olsun yeter di mi ? :))

    @Rainbow Gatherer Hosbulduk tatlimmm ! Cok guzel gecti.. lezzet postlarina da basladim bile.. ;)

    @zeys gorusemedik.. :( ben de cok uzuldum.. seneye insallah sansimiz olus.. ya da istanbul'da ;)

    @sonsuz dekorasyon hihih olur oyle seyler uzulme ama bebis yokken daha butik bir secim yapin seneye ;) hatta Balamnbaka size cok yakisir eminim.. ;)

    @SvGLove Gercekten oyleydi.. hep bi hafif ruzgari vardi.. Diger butik otellerden en onemli farki da buyfu sanirim.. Yeni postlar yolda.. hatta bir tanesi geldi bile ;)

    YanıtlaSil
  17. @gokhan kesinlikle cok guzeldi ! Gok Gokhan isen eger, bir gun denerim birlikte de yeriz canim ;)

    YanıtlaSil
  18. Geçen sene Alaçatı'da bir haftalık bir tatil yapmıştık ve ben hiç sıkılmamıştım. Açıkcası yine olsa yine bir hafta tercih ederim. Yalnız otelin kahvaltısı beni benden aldı :(

    YanıtlaSil
  19. Harika bir butik hotel secmissin. O minik detaylar ne kadar da Cupcake:) ve tabiki de muhtesem kahvalti! hemen not aliyorum burayi onumuzdeki yaz tatilleri icin:)

    PS. lorlu biberi cok severim. hatta #cupcakebebek icin ilk aserdigim seydi:)

    YanıtlaSil
  20. Biz her sene Tash Mahal’de kalırdık Lulu’cum, çok sevdiğimiz sıcak bir ortamı var diye, hiç düşünmezdim Alaçatı’da başka bir yerde kalmak ama bu otel’in dekoru, sunumu aklımı başımdan aldı :) havuzunun olması da bir artı, insanın canı her gün bir beach’e gitmek istemeyebiliyor. Mis gibi limon kabuğu reçelinin kokusu buralara kadar geldi :) keyifli bir tatil geçirmenize çok sevindim canım…

    YanıtlaSil