10 Ağustos 2012 Cuma

Mimlenmek guzeldir..

Lila Moonlight Aylin'cim tam olarak "bloggers who positively and creatively inspire others in the blogosphere'!" temasi ile bana "The Sunshine Award" odulunu layik gormus.. Aslinda bu odulu alali bir hayli zaman oldu ama ben ancak yerine getirebiliyorum..
Tesekkurler Aylin'cim..
Senin kadar rafine zevkleri olan harika bir bloggerdan boyle bir odul almak benim icin cok degerli ;)
Simdi vakit bulmusken hemen sorularini cevaplayip bana ilham veren keyifli bloglari mimlemek istiyorum ;)

 

Favourite Color? : Ben bir deniz kiziyim.. Dolayisiyla mavi , mint ve turkuazi cok seviyorum bir de bereket rengi olan Mor'u..

Favourite Animal? : Yunus ;) cok sevimli.. o kadar cok seviyorum ki birlikte yuzmeye bile kiyamiyorum.. Denizde, tekne yolculuguma eslik etsinler bana yeter ;)

Favourite Number? : 13 ;) saka degil ! hic oyle ugursuz falan degildir kendisi..

Favourite Drink? : Her zaman SU ! ama alkol girecekse isin icine, Beyaz Sarap ve Apple Martini'yi pek severim ;)

Facebook or Twitter? : Her ikisini de kullaniyorum ama kesinlikle Twitter ;) Beni @Lulucumm olarak takip edebilirsiniz ;)

Your Passion? : Sanirim bir gezenti oldugumu biliyorsunuz.. O nedenle seyahat en dogru yanit.. ;)

Giving or Receiving Presents? : Her ne kadar meditasyon ile dengelemeye calisiyor olsam da hala verici tarafim daha kuvvetli..

Favourite Day? : Cuma ! #HappyFriday gibisi yoktur ;)

Favourite Flowers? : Cok cicekci degilim.. Evimdeki cicekler bile Ask'a emanet.. Benim cicek sevgim yemek masasi suslerken tavan yapip sonra yine normal seviyeye duser :)) Ama yurt disinda cicekci gezmeyi gercekten cok seviyorum.. 

Benim sevgili ilham kaynaklarim ;
* Carsamba gunlerinin klasik ilham postlari ile beni her zaman keyiflendiren ; Cupcake Hayatlar
* Gokyuzunde ve ucaklarda yasadigina inandigim seyahat gurusu ; Happy Grace 
* Gec kesfetmis olsamda yeni lezzetler deneme hevesimi daha da arttiran sevgili tuzvekarabiber 
* Mizah ? Bence bu konuda bana ilham verecek tek bir isim var ; Minnikkus 
* Hem kisisel alisverisleri, hem de magazasinda satisa sundugu zarif parcalar ile gozlerime senlik sevgili Ozlemce-lik
* Ayrica ciddi anlamda ilham aldigim cok cok keyifli moda bloglari var ama tek tek isim yazmak istemiyorum ki atladigim kimse olmasin..

sevgiler
lulu
xxx


5 yorum:

  1. biliyormusun bu mimi bana şuan hatırlattın Aylin benide mimlemişti :-o ve ben unutmuşum bunu, bir ara yapmalıyım :) masa dizerken çiçek sevginin tavan yapmasına koptum :D

    YanıtlaSil
  2. Lulucum, tesekkur ederim bu guzel postu yaptigin icin. Senin zevkine cok guvendigimden, ilham kaynaklarina hemen baktim ve bana yeni olan tuzvekarabiber i kesfettim sayende. Butun o yemekler geziler nasil istahimi arttirdi anlatamam : ) Alacati tatilinden senin ilham kaynaklarini bekliyorum ilk olarak, bu sene gidemedim nasil canim cekiyor anlatamam : ) VE ortak noktalarimizi okumak hep cok zevkli : ) Muahhhhhh

    YanıtlaSil
  3. Lulu'cum evet bir deniz kızısın sen! :) zarifliği, saçtığı pozitif enerji ve içtenliğinle tam bir deniz kızısın! :)

    YanıtlaSil
  4. ebeeet, sen bi denizkızısın, hem de çok tatlı bi deniz tızı, tosuncuk yavrulayabilen yetenekli tız ^_^
    bebeyim benim sanırım komik bi hayatım var, ondan öyle oluyo biraz:P biliyomusun benim de bikac ay önce yazdıgım "mimlenmek güzeldir" isimli bi postum var :)
    senin mimini de kenara not aldım, ilk fırsatta ermana fotograf cektirip doldurucam soruların altını :)
    alpicomu benim icin de mıncırırmısın?
    ha bu arada dün süpriz yapmıs kardesim ve eşiyle yegenimle birlikte samsundan geldiler, evde bayram havası, evin her köşesi bebek kokusu mis gibi ^_^

    YanıtlaSil
  5. canımmm 13 en sevdıgım rakam ve mavı benım rengım bırde esımın ısı daha rahat olsa tam bır gezentıyız bızde:))

    YanıtlaSil