13 Ağustos 2012 Pazartesi

Lovely Moments # 5


Inzivaya cekilmek uzere planlanmis ama yine yerine getirilememis bir Ramazan ayini daha tamamlamak uzereyiz.. Ramazan boyunca oruclu olmasina ragmen yaptigim tum programlara ses cikartmayan Ask'a tesekkur etmek istiyorum.. :)

Ve sizinde oyle olmasini umarak tatil icin geri sayima bugun resmi olarak basliyorum..


Son 5 ;) 
   
 
 Antika parcalardan olusan evleri cok sevmeye basladim.. Ozellikle arkadasimin evindeki bu antika aynaya asigim... Yas aldigim icin olabilir mi ?

 Bu ayna ise uzun zamandir almak istedigim bir parca ancak renk olarak evimin dekoruna cok uygun degil o yuzden indirime girmesini bekliyorum.. ki boylece yeni dekor calismalarina giristigimde elimde yola cikacak onemli bir parca olsun ;)

 
Cay ile kahvaltida bana eslik etmesi disinda pek sicak bir iliskimiz olmadi.. Fakat Borsa Restoran'da gelen bu cay bana cayi birden coook sevdirdi.. Anlik bir Ask'ti ama bundan boyle her Borsa ziyaretinde yeniden aciga cikacaktir diye dusunuyorum ;)

 Bu guzeller dogum gunu hediyesi olarak Milli Saraylar koleksiyonundan cikip bana ulasti.. Bizim Hirvatlar'a coook tesekkurler !

  Ramazan'in sicaklara gelmesi bu leziz pastirmaya haksizlik degil de ne !? Karsilikli bakisip durduk yalnizca..

      
 Son askim, Atolye16 fistiklari Gulcan & Melike'den #Askicin #PerAmore kolyem.. 2 haftadir neredeyse her gun boynumda.. Tesekkurler kizlar ;)

Sevgiler
lulu
xxx

20 yorum:

  1. süper kareler çoğunu IG den biliyorum... Yalnız o ayna şahaneee, kesinlikle almalısın canım ;) Bu arada nerden acaba ??

    YanıtlaSil
  2. Aynaya ben de bayıldım canım! aynısından bulmak mümkün mü? fotoların hepsi harika bu arada, ellerine sağlık. sevgiler, yıldız

    http://tuzvekarabiber.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. her gün boynunda olmasına şaşmamalı çünkü şahane bir kolye:)

    YanıtlaSil
  4. kolyene bayıldım lulum,o caylı ve mukemmel kahve goruntunun yanına ılsııp bır cıft sohbet etsek ne de guzel olurdu :)

    YanıtlaSil
  5. kolyenin cok cici oldugunu sana her ortamdan söyledim sanırım, bide burdan söyliyimki adet yerini bulsun diimi a benim melek arkadasım ^.^
    tatil geri sayımı başlasın tabi, gelsin balambaka, gelsin beyaz kum ve çeşme, gelsin alaçatının daracık ve rengarenk sokakları.. ayyy bak görüyomusun sanki ben gidiyomuşum gibi heycan yaptım:D

    YanıtlaSil
  6. @SWL Ayna Habitat'tan tatlimmm.. Indirimi suan kapsamiyor ama insallah eninde sonunda indirime girecek.. Gozum uzerinde.. ;)

    @tuzvekarabiber Yildiz'cim aynisindan bulman mumkun alsan acayip sevinirim :)) habitat address istanbul ve kanyon subelerinde mevcut ;)

    @CMOS hosgeldin tatlim.. Sevdin mi ?? Istersen hemen siparis verebilirsin ;)

    @Grace Happy tesekkurler tatlim.. ve ahh sahane olurdu ! 2 cift laf etmek seninle.. :)

    @minikkus cok cansin sen.. Balambaka icin cok heyecanliyim ve o muthis biberli loru icin.. senin icin yiyecegim soz ! :)

    YanıtlaSil
  7. ooo lulucan tatile gidiyor... yuppi seviyorum senin tatil sonrasi postlarini. Herseyi uzun uzadiya anlatmani:) bekliyorum...

    YanıtlaSil
  8. evet ya geri sayim baslasin tatil icin dimi canim:) kolyen gercekten cok hos ne guzel:) belki alacatida denk geliriz belli mi olur canim:)) operim seni, cok eglenceli bol dinlenceli keyifli tatiller..

    YanıtlaSil
  9. o aynaya bayildim!!! evin dekoru bile onun icin degisebilir bence:) rotaniz nereye bu sefer? bol bol resim bizi bekliyor. Bende geri sayima gectim,son 10 benim icinde:) Super bir tatil diliyorum simdiden :)

    YanıtlaSil
  10. Fotoğraflarda birbirinden sıcak :)

    YanıtlaSil
  11. @ozlemce-lik heyoo ! gercekten cok ozlemistim ege sularini ve eminim super Alpcan kareleri ve lezzet tavsiyelerim olacak tatil sonrasi ;)

    @essra Canim tesekkurler.. Insallah denk geliriz cok sevinirim ;)

    @Safakslook Kesin haklisin bende inceden onu dusunuyorum :P Tatil bu kez yurdumun guzel denizi Alacati'da ;)

    @Bolat :)) eh nacizane iste ! Tesekkurler Bolat'cim..

    YanıtlaSil
  12. canımmmmmm kolyennne bayıldım bırde son 5 demene:)) bız bayram sonrası 4guncuk gıdecegız ama olsun suprız oldu:)) bol bol alpı fotoları beklıyrommmmm

    YanıtlaSil
  13. Ben de çoğu zaman çok çok çok beğensem de sırf bizim evimize uygun değil diye almıyorum birtakım şeyleri, ama çok aklım kalıyor:)

    YanıtlaSil
  14. Sen tatile gidiyosun diye cok mutlu oldum simdi ben, cunku benim gozumden gorebilen cok guzel anlatabilen yuksek enerjinle mutlu eden bi insansın! :)

    Hepppii tatilllerrr :)

    *Yorumun icin de cok tesekkur ederim, Cihan gibi kareler cekebilsem keske. böhüü:)

    YanıtlaSil
  15. @Kokosss ;))) kelebek cnmm tesekkurler ! senin tatiline de coook sevindim :)) kisa bile olsa tatil can'dir.. Bence kisasi daha tadindadir hatta.. :))

    @Zeynep'in Evi ahh Zeynep'cim su dekor isi cok fena.. keske her yil ev yenilesek :P simariklik oldu 3 yilda bir olsun :))

    @Ciiden Canimmm cok tatlisin.. Ne de guzel yureklisin.. Bi kere daha iyi kareler bile cekersin sen ona gore !! ;))

    YanıtlaSil
  16. türk kahvesi takımına cidden öldüm bittim ne kadar güzel, kahve zaten güzel de böyle bir sunumda içilince keyfi kesin katlanıyordur ;)

    YanıtlaSil
  17. @irem Irem'cim bende cok sevdim yeni takimimi.. bi gun gel sana da kahve yaparimmm :)

    YanıtlaSil
  18. Lulucum aynaya bayıldım, nerede satılıyor bu ayna ? bana eski devir Londra sını anımsattı.

    YanıtlaSil
  19. Lulucum, arkadasinin evindeki ayna guzel ama benim gozum gramafona takildi, cok isterim ben de, calisiyormu peki? Senin gomlegin ve baglama seklini de cok sevdim. O habitat daki ayna da cok hosuma gitti, indirimde kacirma cidden. Hediyelerin de cay ve kahve keyfi de cok guzelmis : ) Muahhh

    YanıtlaSil
  20. Lulu'cum, o kahve takımı tam bir sanat eseri insan kahve içmeye kıyamaz ki onlarla :)) antika ayna kadar, aynadan yansıyan kadife koltuğu ve gramafonu da çok sevdim ben tam 60'lar olmuş :) cici kalp kolyen hem çok şık hem de üzerindeki mini taş ile çok şeker güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil