3 Ağustos 2012 Cuma

Lovely Moments # 4

Son gunlerde is hayati cok karmasik ve stresli ilerliyor.. 

Tum Avrupa'nin uzuuuun bir yaz tatiline girecek olmasi yurt disi baglantili calisan herkesin korkulu ruyasidir, yasayanlar beni anliyordur eminim.. 

Neyseki bugun son gun.. ;)

 #AskaGel #PerAmore bilekliklerim & kolyelerim gelmeden evvel kedicik ve melegim geldi.. onlari cok sevdim..

Cantam neredeyse 10 yillik. Dolabimin kosesinde tek basina sessizce dururken, renklerin moda dunyasinda yasadigi yukselisle birlikte artik sikca elimde, kolumda durur oldu.. Yeniden kavustugumuza cok sevindim. :) Uzerindeki "A" harfi ise beni gercekten kalbimden vurdu ;)

Ikimiz icin de en uygun vakti yakalamak cok zor oldu ama bekledigimize degdi.. Wear A Smile'in muhtesem modeli :) Ahsen ile sonunda bulusup hem lezzetli yemekler yedik hem de tadina doyulmaz bir gece gecirdik.. 

Bulusma mekanimiz Limonata oldugu icin tatli konusunda oldukca comert davrandik.. Yani biz gercekten tatli yedik , tatli konustuk.. ;)

Bu kareyi paylasip paylasmamayi cok dusundum.. ama beni o kadar mutlu etti ki paylasmam gerektigine karar verdim.. Bulustugumuz gunden beri CD arabamda hatta NO:5 'i tekrar tekrar dinleyip CD'yi bozmak uzere bile olabilirim :P 

Sizde dinleyin bu senfonik ve leziz sarkiyi ! belki Ahsen ve ben geliriz akliniza ve gulumsersiniz.. ;)  

Gectigimiz haftanin en komik gecesi.. 
Pilates ile vakit kaybetmek yerine Cem Yilmaz gosterilerini izlemek karin kaslarinizi dogum sonrasi daha hizli toparlayabilir bence :P
Veee.. Bugun gunlerden #Alpcan :) Altin sacli prensimle aksam 20:30'da Mudanya Feribot iskelesinde kavusacagiz..


Harika bir hafta sonu diliyorum.. 

sevgiler
lulu
xxx

17 yorum:

  1. çok güzel ve huzurlu bir hafta geçmişe benziyor cnm :)
    Alpcan aynı küçük prens olmuş maşallah =)

    YanıtlaSil
  2. kuzucumuza kavuşmamıza son 8 saat :)))

    YanıtlaSil
  3. Ahhh diyorum ben "Adını FERİE koydum" Agustos sonuna kadar sinemalarda diye:)) Anlamaz mıyım hem de ne kadar anlıyorum bir bilsen! Onumuzdeki haftadan itibaren nefes alacagım saatleri daymaya basladım bile.

    Kuzucugunun sacları ne kadar tatlı ya alıp ısırmak istiyorum onu been, cok seker masallah!

    Bu arada Limonata'ya gidip o minik tava icindekileri (yanlıs ormuyorsam ebze kızartması) yemek icin can atıyorum suan:))

    Sana da güzel bir haftasonu diliyoruuum!

    Çiğdem

    YanıtlaSil
  4. kuzucuk maşallah çook tatlı. Ben de seni bloğuma beklerim.

    nymphatthelake.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. ozellıkle ıtalya ve ıspanya amenın en korkutucu onlar benjamının uzerıne ısı yıktı gıttıler valla :)her zamankı gıbı kuzuna askımı ıtıraf edıyorum :)cem de baba oldu daha bır senlendırmıstı ortalıgı :)

    YanıtlaSil
  6. Yemekler harikaymis :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  7. lulucumm arm party kraliçem sensin! <3

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten çok sevimli anların fotoğrafları var burada.. Çok güzel geçtiğini düşündüğüm bir buluşma, harika bileklikler ve çanta ve sevimli ötesi altın saçlı prens Alpico ^^
    Kocaman öperim Lulucum seni, bugün Alpico'yu benim içinde öp bir kere :*

    YanıtlaSil
  9. güzel kız cocukları buluşmalarını cok severim ben. hep cok keyifli olur cunku, hic sasmaz:)
    şu an karnım mideme yapışmış bir kuş olarak yediginiz ictiklerinizi direk geçmek zorundayım. ahsenin incelikler konusunda nekadar yaratıcı oldugunu bilen biri olarak Yalın CD'sini görünce şaşırmadım ve hatta hemen dinliycem simdi o parcayı:)
    o diil de benim aklım senin postlarına baktıktan sonra hep alpcanda takılıyo kalıyo. onu napcaz?
    o butları, o aşırı doz kabartma tozuna maruz kalmış yanaklarını ısırmadan nasıl dayanıcaz, o bacakların hali nedir öyle, lüffen açıklarmısın? teşekkürler <333

    YanıtlaSil
  10. oyle anlıyorum kı senı bu hftalar gercekten cok yorucu ve streslı gecıyo :(
    o kucuk sırın tatlı kuzunun saclarına asıgım sanırım ıste dogal sarı boyle bısey :) allah vermıs ıste masallah ona bın kere!
    yemekler sahane otesi,
    bır de 5. sarkısıyı hemen hatta suan dınlıcem:)

    YanıtlaSil
  11. bilekliklere bayıldım. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. yemekler lezzetli görünüyor:)

    http://fashionisable.blogspot.com/

    http://fashionisable.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. ay benbu postun her satırını odum hatta cmyılmaz ıcın aynı seyı dusunuto--yrm co begenmıstık ahsenle bulusmanızda super amaaaaaaaaaa alpının o totosu kalbımı yerınden cıkarttı ve kuzuma kostum yedım onu:))) masallah kuzularımıza allah hepımıze saglık versın guzel anne

    YanıtlaSil
  14. sarı kafa favorim yaa:)

    bilekliklerin çok güzel...
    benim de eşim sürekli ydışı seyahatinde anlıyorum seni... :(

    YanıtlaSil
  15. Alpcan yemelik bir bebek olabilir mi :) maşallah 41 kere canım :)

    YanıtlaSil